Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 2320 berichten
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ouders overwinteren graag in de Costa brava, maar ze zijn blij weer terug thuis te zijn (Zuid-Holland) wat een slecht weer daar. Nooit zo slecht geweest.
MajadeB schreef:
13-02-2026 19:30
Mwah, des zomers is het hier inmidd els qua hitte ook niet te harden toch. Een w hebben ook heus wel sneeuw gezien afgelopen winter.
Je chargeert natuurlijk maarrr het is hier idd beter te doen denk ik, als je niet van die extremen houdt. Gematigd zeeklimaat schuift ook een beetje op.
Jawel, wij hebben ook sneeuw gehad dit jaar. Maar 1 week, niet meerdere keren. En geen ijzel verder. Op de net-wel-net-niet dagen in de zomer hebben wij vaak net niet en de rest van het land net wel. :P
OkOK maar bloedverziekendheet kennen we ook hier. Ja toch?! Niet zo erg als het zuiden of oosten, maar toch. :P
Het is hier zo koud. Ik voelde het gewoon al toen ik wakker werd. Met moeite ben ik toch maar opgestaan. Echt, klaar mee!
Het is hier wel al de hele dag zonnig weer maar enorm koud, harde wind ook. Wel fijn dat even de zon zich laat zien maar voor mijn lol nu naar buiten doe ik niet.
Het is hier afschuwelijk koud en morgen wordt er weer sneeuw verwacht.

Afschuwelijk.
Het was vandaag erg koud hier in het Oosten van het land .Heb wel betere dagen gekend in Februari.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik vond het heerlijk vandaag met de zon.
Het was wel koud maar met de zon prima te doen. Ook weinig wind.
Morgen weer grijs en sneeuw geloof ik.
Terug van weggeweest
Ditishet25 schreef:
14-02-2026 21:26
Ik vond het heerlijk vandaag met de zon.
Het was wel koud maar met de zon prima te doen. Ook weinig wind.
Morgen weer grijs en sneeuw geloof ik.
Achter een raam was het inderdaad heerlijk. Buiten afschuwelijk, zo koud. De wind was echt niet te doen. Maar ik ga een paar dagen weg naar een stad waar 21 graden voorspeld is en vooralsnog ook zon. Even 3 daagjes vitamine D tanken, ik kijk er zo naar uit! Maar ik heb nu al spijt dat we niet langer geboekt hebben, het ziet er niet naar uit dat er binnenkort hier al wat lekkerder weer aankomt.
Het is hier nu keihard aan het sneeuwen en alles ziet wit. En ik zag al wat verkleumde carnaval vierder voorbij lopen. Zullen wel weer een hoop extra zieken zijn straks, dat is altijd na carnaval maar nu helemaal.

Ik dacht vanmorgen ik blijf lekker binnen vandaag.
Hier al een paar uur aan het sneeuwen er ligt zeker een cm of 4/5 echt verschrikkelijk.

Maar vannacht gaat het regenen en is het meteen boven nul, en dat geldt voor de rest van de week ook.

Wat een takke kou niet te doen gewoon.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Had niet verwacht dat het echt ging sneeuwen eigenlijk. Het was ook best glad gleed een paar keer weg met de auto toen we eten gingen halen. Ik blijf maar slapen bij mijn vriend.
Terug van weggeweest
Hier ook sneeuw, had het niet meer verwacht. Zo zie je jaren niks en zo zie je twee keer in een winter sneeuw! Ben maar gaan douchen om weer warm te worden maar heb nu alweer ijspootjes. Dus ik pak de elektrische deken er maar weer bij. Die draait overuren al maanden, kan het zien aan mijn energierekening.
Niet normaal nog steeds zo koud .😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ugli schreef:
15-02-2026 21:55
Hier ook sneeuw, had het niet meer verwacht. Zo zie je jaren niks en zo zie je twee keer in een winter sneeuw! Ben maar gaan douchen om weer warm te worden maar heb nu alweer ijspootjes. Dus ik pak de elektrische deken er maar weer bij. Die draait overuren al maanden, kan het zien aan mijn energierekening.
Ik lig onder een warme denken op de bank. Is warm genoeg gelukkig. Maar het weer slaat nergens op. Dan is het bijna zomer en dan vriest het weer overdag.
Ik krijg allemaal sneeuw filmpjes en foto's uit Nederland. Blij dat hier de stormen voorbij zijn. Morgen lekker weer zoals je hier verwacht. Het was bar en boos.
Afkoelen heeft gewerkt
Helaas sneeuw, ik hoop dat het vanacht wegsmelt. En die kou is niet leuk meer.

Koning winter mag van mij vroeg opzouten dit jaar.

Met het langer licht wil het ook niet echt vlotten, moet nog steeds na half 6 de lampen aan doen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Er ligt hier (ook) weer een pak sneeuw!
Pieremachochel
Hier is de sneeuw weg!!!!
Het regent wel maar dat is beter dan sneeuw.

Februari is over de helft mensen!
Yesssss alles is weg, foetsie alsof het er nooit geweest is.

De kou is kut, maar sneeuw en ijzel nog veel erger.

En ja mensen nog een kleine twee weken en we zitten in maart en gaan we lekker weer richting het betere weer.

Langere dagen, meer licht, heerlijk in de avond buiten zitten ipv om 20.30 al naar bed omdat de melatonine inslaat als een malle.

En hopelijk veel heel veel zon, hebben we na deze winter wel verdiend, teveel kou regen sneeuw en andere ongemakken.
Eindelijk weer van die ellendige spierkrampen verlost, hoofdpijnen weg.

Oftewel, warmte, meer energie en weer leuke zomerse kleding aan.

Plannen voor een fijne buitenkeuken/overkapping met lounge om vooral heel veel lange zwoele zomeravonden door te brengen.

Laat dat voorjaar maar komen!
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Ladylola2022 schreef:
16-02-2026 07:45

@(

Hier nog 5 cm!
Ladylola2022 schreef:
16-02-2026 07:45

De kou is kut, maar sneeuw en ijzel nog veel erger.

En ja mensen nog een kleine twee weken en we zitten in maart en gaan we lekker weer richting het betere weer.

Langere dagen, meer licht, heerlijk in de avond buiten zitten ipv om 20.30 al naar bed omdat de melatonine inslaat als een malle.

En hopelijk veel heel veel zon, hebben we na deze winter wel verdiend, teveel kou regen sneeuw en andere ongemakken.
Eindelijk weer van die ellendige spierkrampen verlost, hoofdpijnen weg.

Oftewel, warmte, meer energie en weer leuke zomerse kleding aan.

Plannen voor een fijne buitenkeuken/overkapping met lounge om vooral heel veel lange zwoele zomeravonden door te brengen.

Laat dat voorjaar maar komen!
Amen :worship:.
Hier (in het midden van het land) ligt helaas nog sneeuw, met name op de plekken waar amper zon schijnt en het altijd hardnekkig blijft liggen. Dus helaas nog niet bevrijd van die witte troep.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
De sneeuw is hier nu wel weg, ja. Het regent en waait al de hele tijd keihard. Echt leuk voor degenen die nu voorjaarsvakantie hebben maar niet heus. Het is al maanden rotweer, de lente kan mij ook niet snel genoeg beginnen.
Hier ook alles weer weg en ik heb veilig naar huis kunnen rijden.
Helaas gooit mijn gezondheid roet in het eten vandaag en kan ik nog niet veel.
Terug van weggeweest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven