Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
maandag 16 februari 2026 om 19:34
Zomer??? Waaaar??? Dan ga ik er buurten! Hier is het maximaal een graad of 13 geweest geloof ik.
Nou wat een kou zeg, echt niet normaal. Het is dat het bijna maart is, de eindstreep is in zicht!
dinsdag 17 februari 2026 om 18:31
Vroeger werd het, althans hier, krokusvakantie genoemd. Past beter vind ik.Maleficent schreef: ↑17-02-2026 11:11Ja hallo klimaat, op onze kalender staat VOORJAARSvakantie, werk even een beetje mee ja???!!!!
woensdag 18 februari 2026 om 11:31
woensdag 18 februari 2026 om 11:56
Ja klopt, mijn geduld is zo groot als een erwt.Elizabethie schreef: ↑18-02-2026 11:31Het is nog maar februari he...
Hier is alle sneeuw inmiddels zo goed als weggesmolten. Halleluja. Mag nu ook mooi wegblijven. Nu nog wat meer zon en inderdaad iets omhoog met die temperatuur. De wind maakt het zo koud.
Inmiddels zie ik wel sneeuwklokjes verschijnen!
woensdag 18 februari 2026 om 16:00
woensdag 18 februari 2026 om 23:04
Het was vandaag koud koud en nog eens koud en het gaat vannacht weer eens sneeuwen.
De hororwinter en de hel van 2026 met dank aan La Nina die voor koude poollucht zorgt en die koudebel boven Scandinavie en Oost Europa. Niet goed voor het gasverbruik dit.
De hororwinter en de hel van 2026 met dank aan La Nina die voor koude poollucht zorgt en die koudebel boven Scandinavie en Oost Europa. Niet goed voor het gasverbruik dit.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
donderdag 19 februari 2026 om 09:57
donderdag 19 februari 2026 om 10:03
Wij hebben sneeuw
Echt zo klaar mee.
donderdag 19 februari 2026 om 11:23
Zeg dat wel! En het is berekoud maar de zon schijnt hier wel!Grasgevoerd schreef: ↑19-02-2026 10:44We hebben hier eens een keer geen sneeuw terwijl in andere delen van het land wel. Wat een zegening.
donderdag 19 februari 2026 om 15:39
Geen sneeuwdek bij het openen vd gordijnen vanochtend. Wel nat sneeuw en een harde koude wind. De zon zit verstopt achter een grijs wolkendek.
Ik negeer de doprimometers op mijn verwarmingen maar even, de schade op de eindafrekening (blokverwarming) van deze stookperiode komt volgend jaar februari in de bus. Ik ga maar vast sparen.... dankzij die steenkoude maanden.
De eindafrekening van de afgelopen stookperiode komt deze maand ergens. Ook hier heb ik geen hoopvolle verwachtingen van. Van het electra was het wel gunstig gelukkig.
Ik negeer de doprimometers op mijn verwarmingen maar even, de schade op de eindafrekening (blokverwarming) van deze stookperiode komt volgend jaar februari in de bus. Ik ga maar vast sparen.... dankzij die steenkoude maanden.
De eindafrekening van de afgelopen stookperiode komt deze maand ergens. Ook hier heb ik geen hoopvolle verwachtingen van. Van het electra was het wel gunstig gelukkig.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
donderdag 19 februari 2026 om 17:26
Volgens de vogeltjes komt het bijna.Wijndruifje schreef: ↑19-02-2026 15:42Hier regen, regen en nog eens regen. En koud! Waar blijft de lente?
vrijdag 20 februari 2026 om 23:22
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in