3 weken Costa Rica - tips

20-04-2019 10:28 6 berichten
Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik gaan 3 weken lang met een 4x4 auto door Costa Rica reizen (incl daktent + alles wat je nodig hebt).

Wie heeft er tips of leuke ervaringen om te delen? Daarnaast kan je op veel plekken in Costa Rica wildkamperen, wie heeft daar ook nog tips voor? Of voor mooie camping plekken.

Ben erg benieuwd :). Thanks. Oja; we gaan in het droge seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Geen tips, ik wil jullie heel veel plezier wensen, Costa Rica is erg mooi wat ik zoal heb gezien op het internet.

Stiekem ben ik een beetje jaloers.
anoniem_382302 wijzigde dit bericht op 20-04-2019 11:50
1.68% gewijzigd
Ik zou een georganiseerde reis doen en combineren met Panama.
Er zit een koelkastje in de auto, neem ik aan? We hadden standaard een aantal 5 liter flessen water in de auto en iets van yoghurt/kwark en een pak cornflakes voor een snel ontbijt. Verder wat van die verpakte worstjes, fruit en spul om onderweg te kunnen lunchen.
Niets fijners dan op een mooie,maar afgelegen plek wat te kunnen eten en drinken.

Edit: Ben niet in CR geweest, dus kan je wat dat betreft geen tips geven.
Alle reacties Link kopieren
Monteverde, NP Palo Verde, Playa Guiones, NP Rincon de la Vieja, La Fortuna voor de vulkaan, Caño Negro, NP Braulio Carillo, Torteguero, Cahuita...

Zoveel te zien. Reizen neemt wel veel tijd in beslag, dus plan niet te strak achter elkaar.
Rincon de la Vieja zou ik zeker heen gaan als ik jullie was. Ik vond dit zelf echt de prachtigste plek waar ik geweest ben. Verder ook Monteverde en de atlantische kust waren super mooi. Costa Rica heeft zoveel moois, daar kan je vrijwel niet mis gaan :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven