Afslank vakantie

09-01-2012 16:12 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik was eens aan het rondkijken op internet en toen kwam ik afslank vakanties tegen (ev in combi met detox oid)



Wat denken jullie hiervan? Ik plaats even een linkje van wat ik heb gezien.. Heb je een beter beeld van de inhoud ervan: http://www.fontana-travel.nl/bestemming ... ske-detox/



Zouden jullie dit doen? En zou je dit dan alleen doen of een 'maatje' zoeken waarmee je gaat?



Ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
Boek een wandelvakantie in Italie. Dan ben je gezonder en goedkoper uit.
Een afslank vakantie lijkt mij een vreemd iets.

Waarom niet gewoon gezond gaan leven als je wilt afslanken?
Alle reacties Link kopieren
Reclame maken mag niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar Azie en drink het kraanwater. Val je ook van af.
Alle reacties Link kopieren
Patty Brard!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:liebling schreef op 09 januari 2012 @ 16:18:

Reclame maken mag niet.Ik maak geen reclame...... Had ook de halve pagina kunnen kopieëren, maar leek me niet erg handig...
Dat is toch zónde van je vakantie. Lekker de hele vakantie bezig zijn met afvallen... eh?! Dat is echt obsessief... Dan zou ik eerder een actieve vakantie boeken... wandelen, zwemmen, fietsen, raften, abseilen, mountainbiken... is een stuk leuker en ik denk ook wel dat ze letten op gezonde maaltijden waar je goed op kan sporten. Dan val je af en heb je ook nog wat leuks meegemaakt...
Alle reacties Link kopieren
quote:ailien schreef op 09 januari 2012 @ 16:37:

Dat is toch zónde van je vakantie. Lekker de hele vakantie bezig zijn met afvallen... eh?! Dat is echt obsessief... Dan zou ik eerder een actieve vakantie boeken... wandelen, zwemmen, fietsen, raften, abseilen, mountainbiken... is een stuk leuker en ik denk ook wel dat ze letten op gezonde maaltijden waar je goed op kan sporten. Dan val je af en heb je ook nog wat leuks meegemaakt...Mijn idee!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben niet van het afvallen, en geloof dat als je dat zou willen dat je dat het beste in je eigen omgeving kan doen door een verandering van je normale voedingspatroon.



Ik hou wel van spa-vakanties en heb wel eens zo iets een week in mijn eentje gedaan. Erg lekker. Ik zou bijvoorbeeld dat ontslakkingsprogrammma wel zien zitten, maar dan gewoon als ontspanning en om lekker te bewegen. Ik vind het ontslakkingsprogramma er goed uitzien en mijn ervaring met spa's in oost-europa is uitstekend (er is een lange traditie, en de 'olga's en milena's' weten van aanpakken , niks geen poezelig geaai).



Misschien gaan om het een weekje lekker te hebben en goed voor jezelf te zorgen, zodat je daarna thuis met nieuwe energie en inspiratie aan je beweeg-en eetpatroon kan werken. Ik weet niet of er verder in de omgeving wat te doen is/het er mooi is? Dat zou voor mij wel een vereiste zijn.



P.S. Zou zelf niet aan alle sportactiviteiten meedoen van het programma, dan is je hele week gevuld, maar gewoon lekker zelf door het bos gaan wandelen/stadjes bezoeken e.d. De behandelingen zien er wel goed uit. Zelf plan en boek ik altijd direct met een spa, zodat ik mijn eigen behandeltijden boek. Zo heb ik ook nog tijd voor andere dingen.
quote:MissMartine schreef op 09 januari 2012 @ 16:29:

Ga naar Azie en drink het kraanwater. Val je ook van af.
Alle reacties Link kopieren
Thuisblijven en minder eten.
Alle reacties Link kopieren
Naar een hongergebied, 0-dieet en daar gaan helpen. Zuiverder kan niet!
Ik zit er zelf ook aan te denken, maar ik zou het doen omdat je dan geen afleiding hebt van eters om je heen in je huis (die toevallig wel alles kunnen eten en dat dan ook doen).



Alleen die jij voorstelt, zou voor mij het niet zijn. Er staat op hun website dat het hotel 300 kamers heeft en dat je jouw maaltijden in een apart deel van het hotel restaurant krijgt.... Als ik zou weten dat je lekker kan schranzen aan het buffet 10 meter verderop (en het waarschijnlijk ook ruikt), dan is dat best een stoor factor lijkt me.



Ik zag er zelf een in Portugal overigens, die mij meer aanspreekt. Daar kan je dan sapkuren of mildvasten, die tweede lijkt me beter, dat is volgens mij gewoon een dieet (maar wel met echt voedsel dus), in combinatie met sport.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaNeerlandaise schreef op 09 januari 2012 @ 17:28:

Ik zit er zelf ook aan te denken, maar ik zou het doen omdat je dan geen afleiding hebt van eters om je heen in je huis (die toevallig wel alles kunnen eten en dat dan ook doen).



Alleen die jij voorstelt, zou voor mij het niet zijn. Er staat op hun website dat het hotel 300 kamers heeft en dat je jouw maaltijden in een apart deel van het hotel restaurant krijgt.... Als ik zou weten dat je lekker kan schranzen aan het buffet 10 meter verderop (en het waarschijnlijk ook ruikt), dan is dat best een stoor factor lijkt me.



Ik zag er zelf een in Portugal overigens, die mij meer aanspreekt. Daar kan je dan sapkuren of mildvasten, die tweede lijkt me beter, dat is volgens mij gewoon een dieet (maar wel met echt voedsel dus), in combinatie met sport.



Dat is het idd ook meer voor mij. Geen verleidingen, geen mensen om me heen, geen snackbar & broodjes om de hoek (ik woon midden in het centrum tussen de lekker dingen ;) )



Ik was gewoon wat aan het rond kijken, niet een keuze voor een bepaalde plaats oid gemaakt, maar wilde weten wat er is en wat anderen zouden doen..

Bedankt voor je reactie!
Ken iemand die dat idd deed afvallen in een kuuroord, die jojode dan binnen afzienbare tijd telkens weer terug. Die verleidingen zul je -helaas- toch moeten leren weerstaan, of anders leren zien. Als je wil breken met een patroon is even eruit misschien niet slecht (en zeker alleen kun je veel makkelijk een patroon doorbreken), maar om meteen een flink dieet te doen is volgens mij niet zo handig. Je komt dan half hongerig terug en komt niet veilig voorbij de eerste FEBO over de grens. Volgens mij zonde van je geld en vakantiedagen.



Ik val trouwens (onbedoeld) vaak toch wat af van zo'n spa-weekje zonder dieet, denk ik. Heb al een lage BMI dus dat zou niet zo makkelijk moeten gaan. Veel bewegen (zwemmen, lange wandelingen), dagelijks sauna, behandelingen en geen frusti-chocoladereep om 4 uur, maar volgens mij kun je dit met iedere actieve vakantie wel voor elkaar krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens gekeken wat dat kost: een week of twee afslanken komt op zo'n ¤ 2.000,--. Voor dat geld kun je ik-weet-niet hoeveel consulten bij een dietiste afnemen plus een abonnement bij een sportschool, plus goede loop-/wandelschoenen.

Ik garandeer je dat je dan misschien niet zo snel afvalt als bij zo'n afslankvakantie (maar ach, wat val je nou uiteindelijk af met zo'n turbokuur, dat is echt alleen maar vocht en dat zit er zó weer bij ....) maar je bent dan veel gezonder bezig én de kans dat het er af blijft is 100 keer zo groot.
Je-mig....... 2000 euro! Voor 2 weken waarin ze... wat met je doen? Je géén eten geven... Djies... ik ga ook zo'n kliniek beginnen!! Lekker de hele dag sinaasappels uitpersen en daar dan stiekem 2000 euro voor vragen :P
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-07-2016 20:40
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga naar India en drink daar kraanwater of eet n ijsje. Je valt gegarandeerd af!
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 24 juli 2016 @ 19:56:

Ga naar India en drink daar kraanwater of eet n ijsje. Je valt gegarandeerd af! Als je gewassen fruit eet daar, val je ook gegarandeerd af
Alle reacties Link kopieren
Johannamaas, je maakt speciaal een account aan om ons dit te melden in een 4,5 jaar oud topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven