aftellen voor de wintersport

01-11-2019 15:34 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer wintersportliefhebbers hier?
Vast leuk om dan de voorpret te delen met elkaar.
Wij, man, dochter en ik gaan in de kerstvakantie skiën in Oostenrijk. Ik heb er erg veel zin in en heb al voorpret. Ik heb mijn bestemming en vertrekdatum ingesteld op wintersport.nl. Zo krijg ik het weer mee op mijn bestemming en heb ik een aftelkalender en onze dochter heeft al elke week skiles.
Wie gaat nog meer en vind het leuk om mee te kletsen? En als je voor de eerste keer gaat is dit vast een handige plek om tips uit te wisselen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
We gaan dit weekend de knoop eens doorhakken geloof ik, anders is er geen keuze meer. Sowieso een leuke tijdsbesteding, het uitzoeken van de vakantie ;)
En inderdaad de weerberichten op wintersport.nl zijn gunstig.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
08-11-2019 17:25
We gaan dit weekend de knoop eens doorhakken geloof ik, anders is er geen keuze meer. Sowieso een leuke tijdsbesteding, het uitzoeken van de vakantie ;)
En inderdaad de weerberichten op wintersport.nl zijn gunstig.
Oh heerlijk, ik kan uren bezig zijn met een vakantie boeken. Al ben ik voor wintersport niet zo kritisch. Maar we zijn dit jaar op huwelijksreis geweest en ik heb zeker 60 uur gedaan over alles uitzoeken. Dan let ik op de mooiste plekken om heen te gaan, de reviews van het hotel, de voors en tegens van een plek etc. Heerlijk vind ik dat :D

Bedankt voor de tips voor de helm, ik ga eens kijken :) Mijn helm is trouwens van Boeri en al 15 jaar oud maar nog in perfecte staat.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
totallyfree schreef:
08-11-2019 17:34
Oh heerlijk, ik kan uren bezig zijn met een vakantie boeken. Al ben ik voor wintersport niet zo kritisch. Maar we zijn dit jaar op huwelijksreis geweest en ik heb zeker 60 uur gedaan over alles uitzoeken. Dan let ik op de mooiste plekken om heen te gaan, de reviews van het hotel, de voors en tegens van een plek etc. Heerlijk vind ik dat :D

Bedankt voor de tips voor de helm, ik ga eens kijken :) Mijn helm is trouwens van Boeri en al 15 jaar oud maar nog in perfecte staat.
Ja heerlijk is dat he, maar soms ook een hele kluif, want zoveel factoren die meespelen: sneeuwzekerheid, niet te ver, niet te duur, beetje sfeervol dorp, liefst zwembad, appartement moet gunstig liggen tov liften want we willen niet teveel slepen, of anders moeten er wel lockers zijn bij de lift....Ik weet het; luxeproblemen maar al met al zijn we daar uren mee zoet.
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
08-11-2019 18:01
Ja heerlijk is dat he, maar soms ook een hele kluif, want zoveel factoren die meespelen: sneeuwzekerheid, niet te ver, niet te duur, beetje sfeervol dorp, liefst zwembad, appartement moet gunstig liggen tov liften want we willen niet teveel slepen, of anders moeten er wel lockers zijn bij de lift....Ik weet het; luxeproblemen maar al met al zijn we daar uren mee zoet.
Wij hadden dit keer niet heel veel ruimte om eisen te stellen haha. Want we zijn met een groep van 9 en ik kon maar 1 betaalbare optie vinden waar we met zijn allen in konden zonder dat we bij elkaar op de kamer moesten. En 1 eis was dat we niet de berg op moesten lopen, want we hadden 1 keer een appartement die bleek bovenaan een steile klim te liggen en dat was echt irritant zonder auto :P Maar goed deze voldoet aan alle eisen behalve wat verder van de lift, maar er stopt een bus tegenover het complex dus dat is dan alweer geregeld.
'Happiness is only real when shared'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven