Agriturismo in Toscane

06-09-2020 20:50 27 berichten
Als de reisadviezen blijven zoals nu, willen wij toch nog richting Toscane vertrekken eind september. Ik ben mij aan het oriënteren op een agriturismo, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Vorig jaar zaten we in Zuid-Italië bij Borgo Valle Rita (Paglia) en dat was echt fantastisch. Dus eigenlijk zoek ik iets vergelijkbaars maar dan in Toscane.

Voor nu denken we aan Lucca of omgeving als uitvalsbasis, want we hebben maar twee weken. Daarnaast hebben we graag:
- appartement (1 slaapkamer is prima)
- zwembad
- ontbijt op agriturismo
- restaurant op agriturismo waar je dagelijks zou kunnen eten.
- kindvriendelijk (een speelveld is genoeg)

Wie zou zijn persoonlijke favoriet die aan (een groot deel) van bovenstaande eisen voldoet willen delen met mij?
Alle reacties Link kopieren
Klonkje schreef:
30-09-2020 23:03
Nog meer off topic. Ik heb dat met de Dordogne. Zijn veel (oudere) Nederlanders dol op. Ik vind het geen zak aan, het landschap is wel ok, maar het regent negen van de tien keer, iedereen is lelijk en chagrijnig (ok, gechargeerd), en er is niks anders te doen dan saaie markten met nog meer lelijke en chagrijnige mensen en ganzenlever. Blegh.
:biggrin:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hahaha, lelijke mensen en ganzenlever...Goede titel voor een boek!

Wat betreft Toscane: Ik heb dat warme gevoel daar wel ervaren. Toch begrijp ik wel wat je bedoelt. Denk dat er weinig spontaniteit is, er wordt niet echt buiten de lijntjes gekleurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven