All inclusive meivakantie

13-02-2024 14:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie o wie heeft de gouden tip?

Ik ben op zoek naar een all inclusive-bestemming in Spanje (vaste land of Mallorca, Ibiza, Canarische Eilanden) of Portugal met een verwarmd zwembad en waterglijbanen. De combinatie is lastig te vinden en sommige zwembaden zijn maar tot maart verwarmd..
Bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga je met kinderen? Mijn ervaring is eigenlijk wel dat de all inclusive resorts in spanje en portugal het bij lange na niet winnen van de all inclusives die we kennen van bijvoorbeeld Turkije.
Het enige hotel wat ik ooit in Portugal heb gevonden met waterglijbanen is Aquashow park hotel, maar vond dat erg sfeerloos overkomen.
Ik zou gewoon goed zoeken op de vakantie aanbieders: d-reizen, tui, sunweb etc. of informeer anders eens bij een reisbureau.
Let wel op dat veel vluchten echt ruk-tijden hebben (midden in de nacht bijvoorbeeld) dus check dat goed voordat je boekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben niet zo van de all-inclusive reizen, maar ik heb toch 1x een goede ervaring gehad in Turkije. Ik was toen samen met mijn volwassen dochter, dus niet met kleine kinderen.
Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou ook eerder richting Turkije kijken, betere kwaliteit voor je geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maspalomas resort bij dunas
Op gran canaria.
Eigen huisje, meerdere zwembaden.
En voor glijbanen een dagje naar t aquapark! Paar kilometer verderop
Wij vonden t heerlijk in de meivakantie
Alle reacties Link kopieren Quote
Alsnog dank voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Tenerife en Gran Canaria ga je wel vinden wat je zoekt, is wel wat verder vliegen maar wel verwamrde zwembaden.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven