Alleen op vakantie - groepsreis

12-05-2019 12:56 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil deze zomer graag op vakantie maar omdat vrienden allemaal niet mee willen/kunnen, wil ik graag alleen gaan. Ik zat te denken aan een groepsreis. Ik zat zelf te denken aan Oost-Europa. Mijn nicht had ooit een Singlereis gemaakt. Ik dacht dat dit alleen voor vrijgezellen was, maar ze zei dat het gewoon mensen waren die alleen op reis wilden, meestal single maar niet altijd. Ik ben in een groepsreis wel bang dat er allemaal stelletjes een vriendengroepjes zijn en dat je alsnog niet snel aansluiting vindt.

Heeft iemand daar ervaringen mee en tips? Voor goeden organisaties, reizen of bestemmingen?
Alle reacties Link kopieren
Theekopje2017 schreef:
19-05-2019 02:18
. Ik heb laatst Italië, Kroatië en Griekenland in 1 week gezien. :)
Sorry maar dat maak je mij echt niet wijs. Je bedoelt “gezien”
Alle reacties Link kopieren
Thol schreef:
19-05-2019 02:04
https://www.nosun.nl/reizen/groepsreis- ... n-kroatie/

Is dit wellicht nog iets voor je?
Die had ik gezien ja. Heel tof maar die had geen data in juli / augustus.
Alle reacties Link kopieren
Robinson, vanaf Venetië. 1 hele dag Corfu, 1 hele dag Bari, 1 hele dag Dubrovnik, 1 hele dag Zadar en toen nog 2 hele dagen in Venetië.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Aardvarkentje, Ik zou aanraden om "alleen" op reis te gaan. Uit ervaring weet ik dat je bijna nooit echt alleen bent en dat je juist makkelijk(er) contact maakt met andere reizigers of lokale mensen wanneer je niet samen met iemand of een groep op reis gaat. Het is echt het proberen waard! Tip is wel om dan in hostels te overnachten. hoeft natuurlijk niet op een slaapzaal te zijn (vaak hebben ze ook 1 persoons- kamers ) Succes en een fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven