Alleenstaande ouder vakantie

29-01-2023 22:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik ben een paar jaar geleden met een alleenstaande ouder vakantie mee gegaan op een camping in Nederland. Nu zou ik dat eigenlijk wel weer een keer willen doen maar het liefst naar het buitenland.
Iemand ervaring met een organisatie/bestemming?
Ik heb 2 kinderen van 9 en dan 14.
Budget is wel max 3000 en als het met de auto is max 6u rijden.

Groetjes blauwe druif
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben met dochter toen ze 4 was naar Frankrijk geweest met Estivant, vliegen.
En 2jr geleden naar het gardameer met overnachting op de heenweg.

In de voorjaarsvakantie ga ik op wintersport, ook met estivant. Ontzorgt genieten ontspannen en fun.

Mocht ik weer in de zomer gaan dan zou ik naast een week er zeker nog wat dagen aan toevoegen nu dochter wat ouder is.

Ik twijfel of ik met ze naar Denemarken wil of dat ik ga rondtrekken daar met dochter.

Vakanties van hen in de ardennen of Oostenrijk in de zomer spreken me ook wel aan als dochter nog wat ouder is. Leuke activiteiten en mooie omgeving.

Als je niet in 1x wil rijden kan je makkelijk via booking.com een overnachting vinden. Dat heb ik naar het gardameer en voor de voorjaarsvakantie ook gedaan.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien is Bled wat voor jullie? Kan met de bus dus zelf rijden is niet nodig.
Tent met.opgemaakt bed staat er klaar (asl je dat wil).
Tas neerzetten en genieten.

https://www.estivant.nl/eenoudervakanti ... ta_Prijzen

(Nee geen aandelen)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankje ik ga s kijken.
Wilde eigenlijk kijken voor Spanje oid maar toch wel erg duur en al vol ook. Estivant hoor ik wisselende verhalen over. Maar ik ga s kijken wat ze verder nog op de site hebben.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Het ligt natuurlijk ook aan de groep en aan je eigen instelling maar dat is altijd op vakantie.
Het feit dat er vanalles geregeld is, ik niet iedere dag over eten en uitjes hoef te denken en er vertier is voor dochter vind ik heerlijk. Net als het bed wat al klaar staat en de eindschoonmaak die gedaan wordt.
Niet alleen dochter maar ook ik een vakantie gevoel.

De 'bonte avond' is mijn ding niet maar dat was vroeger op jeugdkamp al. Maar ook daar zijn medestanders die het op een afstandje met een glas wijn gade slaan van het geheel ook prima vinden.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook goede ervaringen met Estivant, al is dat al wel weer wat jaartjes geleden.

Ik weet niet of er nog veel vakanties aangeboden worden, maar je zou eens kunnen kijken op www.ouderalleen.nl
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook een Estivant fan, al meerdere keren geweest met de bus. Ook wel relaxed want dan hoef je zelf niet te rijden (al kan ik me voorstellen dat niet iedereen fan van busreizen is). Lacanau was heel erg leuk, vanaf ongeveer 9/10 jaar en ook veel tieners van 14 tot 18.
Ze hebben als het goed is ook bestemmingen met hotel en vliegen maar dat is behoorlijk prijzig via Estivant.

Cirkel heb je ook nog maar daar is de organisatie iets minder goed en minder professioneel heb ik van verschillende mensen gehoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zowel met Estivant als met Cirkel weg geweest. Is altijd erg goed bevallen, maar de laatste keer is alweer 10 jaar geleden. Ik koos altijd een accommodatie die geen tent was, dus dan was de keuze beperkter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fan van Estivant hier! Laatste ervaringen zijn wel alweer van heel wat jaren terug, maar meermaals mee geweest, naar o.a. Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk en 3 verschillende locaties binnen Nederland.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven