Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Alweer: treinfrustraties. Naar Frankrijk, tips?

17-03-2019 22:37 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In september ga ik met vriendinnen naar het zuiden van Frankrijk (omgeving Avignon). Zij gaan vliegen, ik heb daar moeite mee en wil graag per trein. Zij hebben al een vlucht gevonden, gunstige tijden en goedkoop. Ik probeer treinverbindingen te vinden en dat valt niet mee. En wat ik vind, is niet online te boeken of nog niet beschikbaar. Het is niet de eerste keer dat ik tegen dit soort dingen aanloop.
Waarschijnlijk is via Brussel-midi het beste, maar misschien heeft iemand ervaring op trajecten die kant op en tips?

Los daarvan kan ik me hier vreselijk over opwinden. Hoezo nog niet te boeken voor begin september? Hoezo geen prijzen zichtbaar? Dan wil je het goed doen voor het klimaat en moet het allemaal zo veel moeilijker, langer én duurder dan per vliegtuig...
oudebaas schreef:
18-04-2019 08:55
Dit is inderdaad een uitstekende site. Kijk ook op www.bahn.de voor de beste internationale reisplanner.

Ja bahn.de heb ik gebruikt voor mijn treinreis van Venetië via Oostenrijk naar München. Ik geloof dat die site zelfs goed is als je iets wilt boeken in andere landen ook al zit Duitsland helemaal niet in je reis.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Moosey schreef:
17-04-2019 10:38
Wat een k*topmerking Volvo. Laat iemand lekker zelf beslissen hoeveel waarde ze aan haar principes hecht.
+ 1!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Gisteren heb ik via NS International een treinreis naar Londen geboekt voor juli. Voor 105 euro heen en terug, dat vind ik een prima prijs. Het was ook snel en gemakkelijk geboekt. Zo makkelijk als naar Londen boeken zou het naar alle bestemmingen moeten kunnen.
Ik heb ook nog even rondgesnuffeld op internet voor een treinreisje naar omgeving Montpellier, voor volgende week, waar mijn man voor werk zit. Maar van die prijzen werd ik niet vrolijk, dus een eventueel bezoekje laat ik aan me voorbij gaan.
Over twee weken kom ik weer een aantal keren in Amsterdam en ga dan langs bij de Treinreiswinkel. Iemand hier zei dat die het erg druk hebben, kun je er wel gewoon binnenlopen of zou je een afspraak moeten maken? (zie ik niets van staan op de site, dus ik neem aan dat je gewoon langs kunt gaan)
Misschien kan je kijken op blablacar of er iemand met de auto richting Montpellier rijdt
Yella78 schreef:
25-04-2019 09:16

Over twee weken kom ik weer een aantal keren in Amsterdam en ga dan langs bij de Treinreiswinkel. Iemand hier zei dat die het erg druk hebben, kun je er wel gewoon binnenlopen of zou je een afspraak moeten maken? (zie ik niets van staan op de site, dus ik neem aan dat je gewoon langs kunt gaan)
Dat was ik, ik weet dat ze het in elk geval qua telefoon erg druk hebben, er staat een bandje aan waarop ze je aanraden een email te sturen. Maar hoe druk de fysieke winkels zijn weet ik niet.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven