Auto en strand

02-04-2020 13:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder woont tijdelijk bij mij en durft sinds de coronamaatregelen niet meer buitenshuis te komen. Zaterdag is ze jarig en zou ik graag een autoritje met haar willen maken, zodat ze er toch even uit is. Het liefst naar zee, want daar houdt ze van. Weet iemand of er ergens in Nederland een plek is waar je kunt parkeren met uitzicht op de zee? Dan hoeven we niet eens de auto uit.
Alle reacties Link kopieren
Parkeren kan weleens lastig worden, ivm het mooie weer kan ik mij voorstellen dat veel gemeentes parkeren langs de kust verbieden.
Alle reacties Link kopieren
In Scheveningen bij de haven heb je een plek waar je zo op het strand kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Katwijk....kun je km langs de zee rijden
Hoek van Holland langs de Waterweg. Je ziet dan niet direct de zee, als je in de auto blijft, maar wel regelmatig zeeschepen. Je staat met je neus naar de Waterweg geparkeerd.
Tadaaa : https://webcam-hoekvanholland.nl/pages/ ... eg-hvh.php
Ik gok ergens dat ze verwachten dat het het weekend druk gaat worden op de stranden en nu dus uit voorzorg parkeerplekken sluiten zodat je er niet kunt parkeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk niet bijdragen aan gevaarlijke situaties, dus als parkeerplekken juist gesloten worden blijf ik er wel weg. Bedankt voor de webcam-link, kan ik vooraf de drukte bekijken!

Wat fijn dat er een paar mooie plekken zijn, misschien kies ik dan een rustiger moment in de week uit om dit te doen (vroege ochtend is ook een optie, we zijn toch beiden voor zessen op).
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik vroeg gaan, is er vaak ook veel mooier licht.
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je? Je kan langs de hele Nederlandse kust kan je langs het strand rijden. Dus van Groningen tot Zeeuws Vlaanderen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Doe eens gek en huur een huisje in de rimboe. Laatst nog op facebook iemand met zo'n park die ze probeert te verhuren als thuiswerkontvluchtplek :D Hij kan ze aan de straatstenen niet kwijt. Huisje wordt ontsmet opgeleverd. Geen restaurant etc natuurlijk maar je kan gewoon voor een paar dagen boodschappen meenemen natuurlijk. Lekker ff andere omgeving, geen mens in de omgeving.
Beter.Laat schreef:
02-04-2020 13:55
Hoek van Holland langs de Waterweg. Je ziet dan niet direct de zee, als je in de auto blijft, maar wel regelmatig zeeschepen. Je staat met je neus naar de Waterweg geparkeerd.
Dit!
Of aan de overkant van de nieuwe waterweg de nieuwe maasvlakte, daar is het misschien ook minder druk? Daar heb je wel plekken dat je vanuit de auto de zee kunt zien.
Alle reacties Link kopieren
Autostrand bij Rockanje. Of bestaat dat niet meer?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
ninanoname schreef:
02-04-2020 14:10
Autostrand bij Rockanje. Of bestaat dat niet meer?
Volgens mij wel :)
Alle reacties Link kopieren
Over de oosterscheldekering en langs Neeltje jans de n57 is een prachtige route met veel uitzicht over zee. Ik weet niet zeker of je kan parkeren onderweg met uitzicht op zee, maar een leuke binnenlandse roadtrip is het zeker.
Alle reacties Link kopieren
https://goo.gl/maps/aqDuvRPAaTAJV7Fr6

Deze parkeerplaats. Hier heb je mooi uitzicht. Is in Wijk aan Zee.
'Happiness is only real when shared'.
marie123 schreef:
02-04-2020 14:17
Over de oosterscheldekering en langs Neeltje jans de n57 is een prachtige route met veel uitzicht over zee. Ik weet niet zeker of je kan parkeren onderweg met uitzicht op zee, maar een leuke binnenlandse roadtrip is het zeker.
Dit zou ik doen. Fijne picknickmand in de auto, hoef je er niet uit.
totallyfree schreef:
02-04-2020 14:23
https://goo.gl/maps/aqDuvRPAaTAJV7Fr6

Deze parkeerplaats. Hier heb je mooi uitzicht. Is in Wijk aan Zee.
Ze gaan de wegen (oke, weggetjes) vanaf centrum(pje) er naar toe, deze, die naar de pier en naar de andere pier allemaal sluiten, dus ook de grote parkeerplek op het duin. En terecht, het was het te druk dat andere mooie weekend.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
02-04-2020 14:37
Ze gaan de wegen (oke, weggetjes) vanaf centrum(pje) er naar toe, deze, die naar de pier en naar de andere pier allemaal sluiten, dus ook de grote parkeerplek op het duin. En terecht, het was het te druk dat andere mooie weekend.
Ah ok. Dan houdt dat op. Maar dan zal dat op meer plaatsen zijn denk ik, dan is over de kering rijden niet zo'n gek idee.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor nu op het 3uurnieuws dat alle stranden in Zeeland dicht gaan.
Alle reacties Link kopieren
Waarom op zaterdag? Dan gaat iedereen en de parkeerplaatsen zijn dicht.
Volg je het nieuws niet?

Doe het op een doordeweekse dag wanneer het geen 20 graden is en volle zon.

Iedereen vind namelijk van zichzelf dat zij een goede reden hebben om naar buiten te gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Blijf binnen, bestel wat lekkers en ga een andere keer de verjaardag vieren.
Alle reacties Link kopieren
de kust van Groningen of Friesland is vaak wel rustig
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
totallyfree schreef:
02-04-2020 14:52
Ah ok. Dan houdt dat op. Maar dan zal dat op meer plaatsen zijn denk ik, dan is over de kering rijden niet zo'n gek idee.
Ja, zou je denken? :roll:
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
02-04-2020 14:10
Autostrand bij Rockanje. Of bestaat dat niet meer?
Nee, dat bestaat (helaas) niet meer. Is tegenwoordig een plek voor kite surfers.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven