Auto en strand

02-04-2020 13:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder woont tijdelijk bij mij en durft sinds de coronamaatregelen niet meer buitenshuis te komen. Zaterdag is ze jarig en zou ik graag een autoritje met haar willen maken, zodat ze er toch even uit is. Het liefst naar zee, want daar houdt ze van. Weet iemand of er ergens in Nederland een plek is waar je kunt parkeren met uitzicht op de zee? Dan hoeven we niet eens de auto uit.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
02-04-2020 15:51
Ja, zou je denken? :roll:
Ja gokje hoor...! :P
Ik gok dat er nog genoeg idioten zijn die toch nog op strand willen gaan wandelen met het mooie weer.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Anders misschien de Afsluitdijk leuk? Heb je geen strand, maar kun je wel aan 2 kanten over het water heenkijken. Ik moest er vakweek overheen; de parkeerplaatsen daar midden op de dijk waren gewoon open.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
02-04-2020 16:21
Nee, dat bestaat (helaas) niet meer. Is tegenwoordig een plek voor kite surfers.
Oh jammer. Jaren geleden daar nog wel eens geweest. Mijn broer had een stokoude golf gekocht en daar konden we dan lekker mee over dat strand crossen. Was wel echt superleuk zeg!
Ik snap ook wel dat het niet meer van deze tijd is. Maar het had wel wat.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Ze gaan dit weekend extra maatregelen nemen: https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/s ... voorkomen/
Ook hier zijn de stranden dicht. Blijft thuis en laat een high tea bezorgen, dan steun je de lokale ondernemer ook.

Meerdere keren is opgeroepen om thuis te blijven, of volg je het journaal en de persconferenties niet?
Ook in Zandvoort en Noordwijk zijn de parkeerplaatsen gesloten. Probeer iets te verzinnen wat thuis kan. En ga, over een paar weken als de regels hopelijk versoepelen, met haar naar het strand.
Alle reacties Link kopieren
Parkeren aan het strand zit er dan niet in dit weekend. Ik volg het nieuws wel, maar er wordt gezegd dat een frisse neus halen nog wel mag. Dus ik dacht dat ik mijn moeder wel even voor een ritje voor het plezier mocht meenemen (ze wil geen blokje om in de buurt, wat ik begrijp omdat we in een druk centrum wonen).

Doordeweeks werk ik, maar ik begrijp dat de weekenden drukte op alle stranden wordt verwacht en dat de parkeerplaatsen zelfs gesloten worden. Dan vermaken we ons thuis wel met de picknick.

Evengoed bedankt voor alle tips, die gaan zeker op het lijstje voor later!
ZoeyMaar schreef:
03-04-2020 09:33
Parkeren aan het strand zit er dan niet in dit weekend. Ik volg het nieuws wel, maar er wordt gezegd dat een frisse neus halen nog wel mag. Dus ik dacht dat ik mijn moeder wel even voor een ritje voor het plezier mocht meenemen (ze wil geen blokje om in de buurt, wat ik begrijp omdat we in een druk centrum wonen).

Doordeweeks werk ik, maar ik begrijp dat de weekenden drukte op alle stranden wordt verwacht en dat de parkeerplaatsen zelfs gesloten worden. Dan vermaken we ons thuis wel met de picknick.

Evengoed bedankt voor alle tips, die gaan zeker op het lijstje voor later!
Succes en gefeliciteerd met je moeder!
Doe maar niet. Ze sluiten niet voor niets de toegangswegen af naar de stranden. Wat snap je niet aan "blijf thuis" ?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
02-04-2020 13:56
Ik gok ergens dat ze verwachten dat het het weekend druk gaat worden op de stranden en nu dus uit voorzorg parkeerplekken sluiten zodat je er niet kunt parkeren.
En dat sommige wegen afgesloten worden.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
ZoeyMaar schreef:
03-04-2020 09:33
Parkeren aan het strand zit er dan niet in dit weekend. Ik volg het nieuws wel, maar er wordt gezegd dat een frisse neus halen nog wel mag. Dus ik dacht dat ik mijn moeder wel even voor een ritje voor het plezier mocht meenemen (ze wil geen blokje om in de buurt, wat ik begrijp omdat we in een druk centrum wonen).

Doordeweeks werk ik, maar ik begrijp dat de weekenden drukte op alle stranden wordt verwacht en dat de parkeerplaatsen zelfs gesloten worden. Dan vermaken we ons thuis wel met de picknick.

Evengoed bedankt voor alle tips, die gaan zeker op het lijstje voor later!
Je kunt ook een route langs de bollenvelden rijden.

https://bollenstreek.nl/flowermap-laat- ... keukenhof/

Neem je drinken en een lunchpakket mee zodat je ergens op een afgelegen plekje kunt eten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
02-04-2020 16:22
Anders misschien de Afsluitdijk leuk? Heb je geen strand, maar kun je wel aan 2 kanten over het water heenkijken. Ik moest er vakweek overheen; de parkeerplaatsen daar midden op de dijk waren gewoon open.
https://nos.nl/artikel/2329268-afsluitd ... heden.html
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven