Bazaar in Beverwijk. Welke hallen? Is het nog aan te raden?

18-09-2021 20:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort weer eens naar de Bazaar in Beverwijk. De laatste keer dat ik daar ben geweest is al heel lang geleden toen het Aziatische deel met decoratiespulletjes en dergelijke net geopend was. Graag zou ik daar weer naartoe willen maar ik zie op de site alleen een Aziatische markt qua eten en als ik me goed herinner had je destijds een Aziatische markt met deco etc en dan nog apart een hal met Aziatisch eten.

Iemand die er recent nog is geweest en weet in welke hal ik moet zijn voor de waaiers, kimono en Japans thee servies? Zijn er nog andere hallen echte aanraders voor leuke dingetjes? Vragen ze nog steeds entree? Had het plan om doordeweeks te gaan maar ik las dat het alleen in het weekend open is met uitzondering van winkels die doordeweeks zijn geopend. Dat is wel even balen.

Hoor het ook graag als het niet meer is wat het geweest is omdat het voor mij al zo lang geleden is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er drie jaar geleden voor het eerst (en het laatst) geweest en vond het één grote treurnis. Ik kende alleen de "verhalen van vroeger", en misschien waren m'n verwachtingen ook te hoog hoor, maar ik heb het idee dat het al jaren over z'n hoogtepunt heen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook verschrikkelijk. Ze hebben daar ook steeds een muizenplaag toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er redelijk dicht bij in de buurt en ben er heel vaak geweest. Laatste keer was voor de Corona en toen vond ik er echt niks aan. De hal waar het fruit en andere eten is is nog wel gezellig. Maar verder staan er heel veel “kramen” leeg en de rest is weinig vernieuwend. De ene mobiele verkoper/maker/hoesjes na de ander en heel veel drogisterij spullen.

Als je er ver voor moet rijden zou ik je het niet aanraden.
Zo te horen kan je beter naar een goede Japanse toko gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde er heen gaan als ik een weekje naar zee ga en er dan niet zo heel ver vanaf zit. Maar als ik dit zo lees in combinatie met alleen in het weekend open... Misschien toch maar uitwijken naar Amsterdam. Dat vind ik zowiezo leuk en doordeweeks niet zo druk gok ik.
https://dunyong.com/nl/toko-dunyong-amsterdam

Deze is in het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het er leuk en kom er graag. De grote Aziatische supermarkt heeft ook servies. Op het foodcourt kun je lekker eten. En natuurlijk veel specerijen halen op het kruidenplein.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
18-09-2021 21:37
https://dunyong.com/nl/toko-dunyong-amsterdam

Deze is in het centrum.
Daar ga ik altijd heen als ik in Amsterdam ben. De 'Chinatown' daar is altijd vaste prik. Geen idee of het ook officieel zo heet.
Graze schreef:
18-09-2021 21:53
Daar ga ik altijd heen als ik in Amsterdam ben. De 'Chinatown' daar is altijd vaste prik. Geen idee of het ook officieel zo heet.
O, :-D .
Alle reacties Link kopieren
Graze schreef:
18-09-2021 21:29
Ik wilde er heen gaan als ik een weekje naar zee ga en er dan niet zo heel ver vanaf zit. Maar als ik dit zo lees in combinatie met alleen in het weekend open... Misschien toch maar uitwijken naar Amsterdam. Dat vind ik zowiezo leuk en doordeweeks niet zo druk gok ik.
Amsterdam en niet druk? Dan moet ik je teleurstellen. Vreselijk druk. Kom er vaak doordeweeks voor zaken. Liever Haarlem of Alkmaar.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
18-09-2021 21:48
Ik vind het er leuk en kom er graag. De grote Aziatische supermarkt heeft ook servies. Op het foodcourt kun je lekker eten. En natuurlijk veel specerijen halen op het kruidenplein.

En die Amazing Oriental supermarkt is groot, en 6 of 7 dagen per week open.

Kimono’s heb ik niet zien hangen op de bazar, wel veel lange gewaden, trouw/feestjurken enzo. En op de gewone bazar wel de nodige kleding, verlichting, drogisterijspullen, speelgoed en telefoonhoesjes enzo.

Entree is gratis, alleen voor parkeren moet je betalen.

Ik ga meestal rond 10.30, dan is het nog prima te doen. Wat eten op het foodcourt en dan weer weg als het druk wordt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Altea schreef:
18-09-2021 21:08
Zo te horen kan je beter naar een goede Japanse toko gaan.
Ze zoekt niet echt eten maar spulletjes en kimono's. Dan moet je hier zijn. Ik ken het als Eberhardt maar online heten ze zo :

https://www.asianspirit.nl/

Bij de Dam in Amsterdam. Geweldige winkel. Groot ook.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven