Boeken (vliegreis) of weer afwachten (auto) vacansoleil?

12-02-2020 22:47 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi!
Pff twijfel twijfel..
Wij (+ kids (3) en (0)) hebben een vakantie op het oog voor eind augustus in Menorca. All in, leuk hotel, transfer lijkt goed etc. Zo'n 2200 euro kwijt voor all in voor 7 a 8 dagen.
Onze eisen; goede beoordeling, sowieso een aparte slaapkamer, korte transfer en zwembad met een glijbaan.
Dit is dus gelukt,, maar nu komen we in twijfel of we dit gaan boeken, of dat we wachten wat het weer doet en dan een mooie camping met al die glijbanen etc. te boeken via vacansoleil of rent a tent.
Hier zien we namelijk ook hele mooie campings met veel vermaak voor 3-jarigen (ljkt net zo mooi/mooier als zo'n hotel/app in spanje, veel meer glijbanen ed, natuurlijk ook handiger dan vliegen lijkt me (rijden, vliegen, transfer, etc.)
. We willen dan wel dichtbij (max 5 uur rijden)
dus lang wachten en bij slecht weer naar Frankrijk rijden is geen optie.

Dan nu de vraag;
Heeft iemand ervaring met campings via vacansoleil ed, kun je hiermee wachten tot het laatst en als je pas op het eind wat gaat boeken, is zo'n all in vakantie dan nog überhaupt te vinden en te betalen.
Iemand ervaring mee ?
sanneennas wijzigde dit bericht op 12-02-2020 22:55
4.19% gewijzigd
Ik zou boeken, voordat dit ook niet meer beschikbaar is. Alleen als je niet vast zit aan de periode en ook nog september kunt gaan, kun je misschien afwachten, maar in het hoogseizoen, wat augustus is, zullen mooi plekken al volgeboekt zijn.
redbulletje schreef:
12-02-2020 22:55
Je gaat toch op vakantie voor jezelf? Dan is Menorca toch een aangenamer vooruitzicht dan een of andere krijsjestoko op een paar uur rijden?
Allebei verschrikkelijk als je niet tussen een bende kinderen wil zitten. Vluchten naar Menorca hebben niet voor niets de bijnaam buggy vluchten ;)
Alle reacties Link kopieren
Nee, vacansoleil stacaravans zitten vrijwel vol in het hoofdseizoen. Er zijn wel altijd annuleringen, maar de kans is groot dat dit net niet is wat je zoekt.
thgrlai schreef:
13-02-2020 21:18
Allebei verschrikkelijk als je niet tussen een bende kinderen wil zitten. Vluchten naar Menorca hebben niet voor niets de bijnaam buggy vluchten ;)
Dank voor de waarschuwing, dan zal ik die bestemming links laten liggen ;-D
Echt eind augustus zou ik wel af durven wachten. Dan is alles nog open en zijn de schoolvakanties bijna voorbij. Maar dan dus alleen laatste week augustus, lieft met wat doorloop in september. Moet te doen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven