Camping met gaaf (subtropisch) zwembad voor peuters/kleuters

22-08-2019 09:53 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen in september graag nog een weekje ergens in Nederland kamperen met onze kinderen van 4, 3 en bijna 1. Het kan nog net voordat de oudste leerplichtig wordt.

We zoeken een camping met een gaaf zwembad voor onze kinderen, met een peuter/kleutergedeelte en het liefst ook een grote glijbaan. Een lekker warm zwembad is ook fijn! We willen liever niet naar een bungalowpark, want we vinden kamperen leuker.
Als de camping een indoor-speeltuin heeft, is dat een pré.

Heeft er iemand een goede tip?
lonit wijzigde dit bericht op 22-08-2019 09:53
Reden: Bericht nog niet af
5.77% gewijzigd
https://www.leistert.nl/subtropisch-zwe ... gKfvfD_BwE
https://www.depaal.nl/nl/faciliteiten/overdekt-zwembad
https://www.hollandtulipparcs.nl/gelder ... ciliteiten
Alle reacties Link kopieren
Ben je zelf ook op deze campings geweest? Ik ben benieuwd waarom je deze campings aanraadt.

Ik kan er ook heel wat vinden via Google, maar zoek vooral wat ervaringen over de zwembaden.
Alle reacties Link kopieren
Beekse Bergen?
Nee, geen kampeerder. Gewoon gegoogled op campings met subtropisch zwemparadijs. De Leistert komt hier in de tips op het forum wel vaak voorbij trouwens.
Alle reacties Link kopieren
lonit schreef:
22-08-2019 10:01
Ben je zelf ook op deze campings geweest? Ik ben benieuwd waarom je deze campings aanraadt.

Ik kan er ook heel wat vinden via Google, maar zoek vooral wat ervaringen over de zwembaden.
Heb je al gekeken wat men zegt op Zoover over deze campings? Zelf geen ervaring met de campings, maar daar kan je wel andere ervaringen lezen.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
De Paal. Zelf 5x geweest. Is een paradijs voor kids van die leeftijd.
Zwembad is niet subtropisch, maar heeft een binnenwaterspeeltuin, buiten is het helemaal van rubber en het heeft verschillende glijbanen.
Er is theater en er wordt van alles voor de kinderen gedaan. Op elk veldje een fatsoenlijke speeltuin en een hele grote zandvlakte waar van alles mogelijk is. Biebelebonse paalbergen.

Mijn kids zijn inmiddels te oud, maar wat hebben we daar fantastische tijden beleefd.
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Marvelt in Groenlo. De glijbaan (met banden) vonden de kinderen fantastisch! Sowieso is het hele park ingericht op kinderen. Zelden in een park geweest waar zoveel te doen was voor kinderen! Tot en met een kermis die gewoon op een woensdag op het centrale plein werd opgezet.

De Leistert (hierboven genoemd) is trouwens ook een top-park, met ook een heel gaaf indoorspeelgebied. Daar vonden de kinderen het zwembad prima, maar niet heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Dank je!

Op zoover vind ik niet altijd veel info over de zwembaden en ik wil juist daar graag iets meer over weten dan wat ik lees op de sites.
Alle reacties Link kopieren
De paal klinkt goed!! We hebben 3 waterratjes die het liefst de hele dag in een (warm) zwembad spelen, maar wel vermaakt willen worden door glijbaantjes en spuiten en dingen die kleuters leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Camping de Beerze Bulten
https://www.beerzebulten.nl/nl/zwemparadijs/
Alle reacties Link kopieren
Wat vond jij daar gaaf aan het zwembad?
Alle reacties Link kopieren
Maar ze hebben nog geen zwemdiploma neem ik aan. Waarom is een uitgebreid zwembad dan zo belangrijk?
nouschi wijzigde dit bericht op 22-08-2019 10:28
2.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De sprookjescamping, fantastische camping voor jouw leeftijd kinderen en in het zwembad zijn kastelen, glijbanen, stroomversnellingen en echt vanalles.
Alle reacties Link kopieren
De Wildhoeve in Emst
Ik vind het zo grappig dat jij herhaaldelijk ‘gaaf’ zegt. Dat is echt een woord dat ik als puber gebruikte en mijn eigen pubers fronsen bedenkelijk als ik het per ongeluk eens gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Haha...blijven hangen in een bepaalde periode, denk ik

Ook zonder zwemdiploma kunnen kinderen het heel leuk vinden om te zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Mihoen62 schreef:
22-08-2019 10:27
De sprookjescamping, fantastische camping voor jouw leeftijd kinderen en in het zwembad zijn kastelen, glijbanen, stroomversnellingen en echt vanalles.
Dit klinkt ook goed. Gaat op mn lijstje.
lonit schreef:
22-08-2019 10:01
Ben je zelf ook op deze campings geweest? Ik ben benieuwd waarom je deze campings aanraadt.

Ik kan er ook heel wat vinden via Google, maar zoek vooral wat ervaringen over de zwembaden.
Kun je dan niet beter reviews op tripadvisor ofzo lezen dan ervaringen van een zeer beperkt Viva-forum?
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 22-08-2019 11:36
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
22-08-2019 11:33
Kun je dan niet beter reviews lezen dan ervaringen van een zeer beperkt Viva-forum?
Er worden hier toch heel vaak dit soort topics geopend?
Mevrouw75 schreef:
22-08-2019 11:34
Er worden hier toch heel vaak dit soort topics geopend?
Ik begrijp dat ook nooit. Gaat iemand een laptop kopen en dan vragen ze dat hier. Een ontzettend kleine steekproef en geen opties om criteria aan te vinken.
Alle reacties Link kopieren
Het zal voor de kinderen denk ik niet zo uitmaken waar ze naar toe gaan. Alleen water en een zwemband zullen ze al leuk vinden.....
Find people who will make you better (M. Obama)
In september wel opletten of het buitenbad nog wel open is. Veel buitenbaden sluiten op 1 september.

Zou toch jammer zijn als je je camping uitzoekt op zwemparadijs en het is al dicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven