Daguitstap naar het strand (Zeeland)

17-05-2020 13:18 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
We wouden volgend weekend een daaguitstap maken naar de Zeeuwse kust: als het zonnig en warm wordt gaan we gewoon zonnen op het strand. Hoe ziet het er daar uit met de Corona-maatregelen? Zijn er beperkingen? Zijn strandpaviljoenen open? Is iemand dit seizoen al naar het strand geweest (ook in andere provincies)?
son46 schreef:
19-05-2020 20:44
Dank je Showgirl! Eindelijk iemand die de bedoeling van deze discussie heeft gesnapt. ;-)
Of is dit het antwoord dat je het meeste aanstaat? Blijf gewoon in de buurt van je huis.
Alle reacties Link kopieren
boulevards Vlissingen dicht door de te verwachte drukte:


https://www.telegraaf.nl/nieuws/3326698 ... hte-drukte
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
21-05-2020 09:26
boulevards Vlissingen dicht door de te verwachte drukte:


https://www.telegraaf.nl/nieuws/3326698 ... hte-drukte
Enkel voor gemotoriseerde voertuigen. Is elk weekend. Js mag er gewoon naar strand, lopen en fietsen. Maar ik zou dat strand nou niet echt aanraden
Alle reacties Link kopieren
https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/files- ... gn=stdc_pz

Waren we al bang voor
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is alles dicht sinds 11.30.
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
21-05-2020 16:38
Bij ons is alles dicht sinds 11.30.
Bij jullie waar :?: :?: :?:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je best naar het strand kunt als je een beetje nadenkt, dus niet op dagen gaan dat iedereen gaat, hemelvaart, pinksterdagen etc. Veel mensen zijn nu ook op andere dagen thuis dus ga gewoon op een doordeweeksedag en doe je thuiswerk eventueel in het weekend. Afgelopen dinsdag hebben wij heerlijk gefietst en gepicknickt aan een meer dat we voor ons alleen hadden.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Leefvandaag schreef:
22-05-2020 14:56
Ik denk dat je best naar het strand kunt als je een beetje nadenkt, dus niet op dagen gaan dat iedereen gaat, hemelvaart, pinksterdagen etc. Veel mensen zijn nu ook op andere dagen thuis dus ga gewoon op een doordeweeksedag en doe je thuiswerk eventueel in het weekend. Afgelopen dinsdag hebben wij heerlijk gefietst en gepicknickt aan een meer dat we voor ons alleen hadden.
Lees de OP anders nog eens.

Warme weekenddag.
Alle reacties Link kopieren
son46 schreef:
22-05-2020 09:45
Bij jullie waar :?: :?: :?:
Bij ons in een kustdorp in Noord Holland.
Ik weet dat de meeste wegen naar stranden met parkeerplaatsen hier in mijn regio in NH ook dicht zijn gedaan. Gisteren vroeg in de middag al en nu gewoon meteen alles.

Want mensen zoals TO kunnen gewoon niet echt nadenken over wanneer wel of niet gaan of afstand houden.
Of omkeren als er al file op de toegangswegen staan. :roll:
Luci_Morgenster schreef:
23-05-2020 12:20
Ik weet dat de meeste wegen naar stranden met parkeerplaatsen hier in mijn regio in NH ook dicht zijn gedaan. Gisteren vroeg in de middag al en nu gewoon meteen alles.

Want mensen zoals TO kunnen gewoon niet echt nadenken over wanneer wel of niet gaan of afstand houden.
Of omkeren als er al file op de toegangswegen staan. :roll:
Dit is ook wel een dingetje geworden in Corona-tijd. Het gemak waarmee de ‘preciezen’ die braaf de regeltjes opvolgen en er nog een paar scheppen bovenop gooien mensen wegzetten als dom, onnadenkend, onverantwoord etc die legitieme vragen hebben over de regels of hier legitiem wat vraagtekens bij plaatsen.
ManOpHetPrikbord schreef:
23-05-2020 16:31
Dit is ook wel een dingetje geworden in Corona-tijd. Het gemak waarmee de ‘preciezen’ die braaf de regeltjes opvolgen en er nog een paar scheppen bovenop gooien mensen wegzetten als dom, onnadenkend, onverantwoord etc die legitieme vragen hebben over de regels of hier legitiem wat vraagtekens bij plaatsen.
Boehoe.

Als je denkt naar het strand te kunnen op zulke mooie dagen, met z'n allen nu dan ben je inderdaad gewoon dom.
Maar TO komt het inderdaad vragen en dus was die sneer zo naar TO niet nodig. Dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
23-05-2020 12:14
Lees de OP anders nog eens.

Warme weekenddag.
Heb ik gelezen....en dat is niet de slimste dag om te gaan..in deze tijd is het mss slimmer om van je gewoonten af te stappen, wil je toch perse op een warme weekend dag dan is het naaktstrand een optie, daar is het altijd heerlijk rustig en schoon..
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Leefvandaag schreef:
23-05-2020 18:44
Heb ik gelezen....en dat is niet de slimste dag om te gaan..in deze tijd is het mss slimmer om van je gewoonten af te stappen, wil je toch perse op een warme weekend dag dan is het naaktstrand een optie, daar is het altijd heerlijk rustig en schoon..
In Zeeuws-Vlaanderen was het ook zo goed als uitgestorven.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
23-05-2020 18:46
In Zeeuws-Vlaanderen was het ook zo goed als uitgestorven.
Nu Is het heerlijk rustig maar Hemelvaartsdag was het zelfs daar best druk. Veel Duitsers die kennelijk vinden dat alle genomen maatregelen niet voor hen gelden. Bovendien ook nog best wel veel last van de bastaardsatijn rups......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven