De zon opzoeken, maar waarheen?

11-03-2020 08:27 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha beste forummers,

Komende week zou ik voor werk een week in het buitenland zijn. Helaas zijn veel van mijn afspraken daar afgezegd en gaat de reis niet door. Nu heb ik een heftig periode achter de rug en wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om even naar de zon te gaan en op te laden. Ik heb namelijk geen enkele afspraak op mijn werk hier komende week, dus het komt goed uit. Ik ben door omstandigheden al 2 jaar niet meer op vakantie geweest, dus ben er nu aan toe. Ik zoek een plek waar ik makkelijk andere mensen kan ontmoeten voor sightseeing, uit eten en eventueel stappen. En dus graag ook met een beetje een acceptabele temperatuur (minimaal 17-20 graden). Ik vind het echter lastig om een goede plek te bedenken; Italië valt ivm het negatieve reisadvies/corona al af.

Wat zouden jullie mij aanraden? Ik ben overigens 27 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Gestolen van Twitter:

Mijn reisplannen voor 2020:

Woonkameroen
Tuinzania
Halsinkie
Islamabadkamer
Schuurmonnikoog
Toiletland
Berging aan Zee
Serre Leone
Keukenhof
Parijskast
& de Balkonlanden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
23-03-2020 08:00
Nu is het hopen op wat zon in ons eigen land. Kun je lekker met instagram op je balkon/ tuin.
De zon schijnt al dagen!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-03-2020 09:45
Zuid Amerika en Cariben zijn nog goed te doen.

Niet als je daar de Chinese griep oppikt. Dan zit je slecht. Portugal en vele andere landen zijn op slot. Lullig, maar ik zou gewoon thuisblijven.
Alle reacties Link kopieren
KLM gaat het zomerseizoen in met uitgeklede dienstregeling en andere maatschappijen wellicht hetzelfde of ondertussen failliet dus waarschijnlijk weinig keuze in bestemming.
Ben benieuwd wat er dan wegvalt. Wij hebben tickets voor half juni..
Alle reacties Link kopieren
puntillita schreef:
23-03-2020 19:15
Ben benieuwd wat er dan wegvalt. Wij hebben tickets voor half juni..
voorlopig vliegt er niets..en ik denk eerlijk gezegd dat we de zomer ook wel kunnen vergeten. Als er gevlogen gaat worden (mondjesmaat) dan zal het denk ik pas in september zijn..helaas.. ik zou ook vliegen begin mei..
Alle reacties Link kopieren
in uw kot blijven tot de virusgekte over is...twee jaar niet op reis geweest dan zullen die paar maanden er ook niet op aankomen zeker!
Alle reacties Link kopieren
*sorry, verkeerde topic*
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven