Een anders vind het geweldig...

20-02-2018 11:16 347 berichten
En jij vind het echt totaal niet leuk. Met welke bestemmingen hebben jullie dit gehad?

TO trapt af:

In het buitenland nog niet meegemaakt, maar ik vind Scheveningen totaal niets aan. De strandtentjes zijn wel leuk, maar verder vind ik Den Haag/Scheveningen een grote deprimerende bende.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
20-02-2018 11:44
laat je ook even weten waar jij vandaan komt...? kunnen we dat ook afkraken
;-D
-
Alle reacties Link kopieren
vaiana schreef:
20-02-2018 11:16
En jij vind het echt totaal niet leuk. Met welke bestemmingen hebben jullie dit gehad?

TO trapt af:

In het buitenland nog niet meegemaakt, maar ik vind Scheveningen totaal niets aan. De strandtentjes zijn wel leuk, maar verder vind ik Den Haag/Scheveningen een grote deprimerende bende.


Inderdaad. Nederlandse badplaatsen vind ik vaak een beetje shabby; Gerimpelde gebruinde bejaarden, veel goedkope vreetschuren en vooral in Scheveningen voor mij onverstaanbaar volk. Oh nee, dat zijn Duitsers........ De rede is denk ik dat het het grootste gedeelte van het jaar pleurisweer is, dus krijg je van die rare opklapbare tenten. En het strand wordt vaak gebruikt als schijtplek voor honden. Vooral in Scheveningen veel randfiguren in trainingspakken met zo'n achterlijke pitbull including een grote burgemeesterketting.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Oja, en even on topic.....dit had ik ook met Zandvoort, Den Burg Texel . Ik had dit niet zo erg op Daytona Beach en Malibu. Maar wel weer op Santa Monica....
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Hong Kong. Vooral in Disneyland waren er veel luide Chinese toeristen die zich heel onbeschoft gedroegen. Shoppen viel ook zwaar tegen.
All inclusives en vakantieparken zijn niks voor mij. Georganiseerde reizen ook niet, ik wil zelf mijn dagindeling bepalen. Hostels had ik nooit een probleem mee, maar heb er de leefstijl niet meer voor; ga niet met man en baby op een slaapzaal liggen.

Qua plaatsen: LA, vreselijk. Paramaribo vond ik ook weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
goed verzonnen kroegfilosoof, je kunt wel merken dat je er zelden komt :)

een kroeg, dat vind ik nou zelden echt leuk, daar komen van die gerimpelde oude mannen met kettingen die niet eens een hond bij zich hebben...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik vind veel steden nogal overrated. Parijs en Londen bijvoorbeeld, dat vond ik vroeger wel leuk maar het zijn nu overvolle steden waar veel te veel akelig volk woont. Parijs heeft tegenwoordig zelfs een app die waarschuwt voor no go zones.. New York vind ik zelfs nog erger, vieze, volle, stinkstad. Leuk om eens als attractie te zien maar ik zou niet weten waarom je daar meer dan eens vrijwillig heen zou gaan.

Uit India blijf ik ook weg. Mooi land maar ook verschrikkelijk vervuilt, vooral het water. De ooit heilige en glasheldere Ganges is nu gewoon een groot open riool/vuilnisbelt. Iedereen doet daar maar zijn behoefde in, lijken van zowel mensen al dieren worden de rivier in gegooid, vervuilt water van bedrijven (denk echt aan zwaar giftige oplosmiddelen enz) loopt de rivier in. Men schat dat 80% van de ziektes en een derde van de doden in India veroorzaakt worden door vervuilt water. Dat water wordt ook gebruikt om gewassen van water te voorzien en om dieren te laten drinken waardoor je ook een hoop troep binnenkrijgt als je dat eet en natuurlijk wordt dat water ook gewoon gebruikt om te koken en baden. Dus ik sla even over, ik heb geen zin in een ziekenhuis in India half dood te gaan of maanden of zelfs jaren later een infectie te krijgen die hier moeilijk te diagnosticeren en behandelen is en sowieso dus allerlei troep binnen te krijgen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Kamperen in frankrijk. Elk jaar. Op dezelfde hieperdepiep camping met entertainment.
Ik zal het nooit begrijpen.
Kamperen

All inclusive in Turkije.

Op de bonnefooi slaapplekken zoeken.

Preston palace.
anoniem_25507 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 12:26
10.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
20-02-2018 12:07
goed verzonnen kroegfilosoof, je kunt wel merken dat je er zelden komt :)

een kroeg, dat vind ik nou zelden echt leuk, daar komen van die gerimpelde oude mannen met kettingen die niet eens een hond bij zich hebben...

Woehahahahahaha.....je bedoelt leernichten bierdrinkers........
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Oja, new York inderdaad. Takke herrie, druk, smerig.
Nope
India trekt mij ook totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vind Istanbul een prachtige stad (maar ik spreek ook wat Turks, dus geen last van opdringerige verkopers).
En in Egypte de mooiste reis van mijn leven gemaakt (dat is wel al bijna 10 jaar geleden, vlak voor de pleurisbende daar uitbrak).

All inclusive heb ik 1 x gedaan. Best grappig om eens te ervaren. Inclusief shows ed. Maar het is niet mijn pakkie an, dus niet nog eens.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Resorts in Turkije, Canarische eilanden, Spaanse kust enzo. Zo'n zwembad omringd door appartementencomplexen. Het strand stampvol met stoelen, waar de mensen 's morgens met hun handdoekje naartoe rennen en heel de dag niet meer vandaan komen, behalve om te eten en drinken (all inclusive uiteraard).
En dan geen stap buiten het complex zetten.

Nog nooit gedaan, maar het lijkt me echt een nachtmerrie ;-)

Kamperen vind ik daarentegen weer heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
20-02-2018 12:16
Ik vind veel steden nogal overrated. Parijs en Londen bijvoorbeeld, dat vond ik vroeger wel leuk maar het zijn nu overvolle steden waar veel te veel akelig volk woont. Parijs heeft tegenwoordig zelfs een app die waarschuwt voor no go zones.. New York vind ik zelfs nog erger, vieze, volle, stinkstad. Leuk om eens als attractie te zien maar ik zou niet weten waarom je daar meer dan eens vrijwillig heen zou gaan.
Hee :swear:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Vorig jaar kreeg ik toch echt een shock bij de aanblik van zoveel toeristen die zich allemaal om de Mona Lisa heen hadden gedromd, niet normaal ! Het was overal zo ontiegelijk druk in Parijs dat ik daar voorlopig niet meer naar toe hoef.
Net als Florence, in 2016 daar weer eens terug geweest na het laatste bezoek in 1997 en wat een verschil ! Zo veel chinezen die met hun groepen al rochelend de straten bevolken en je zo aan de kant duwen.

Sommige steden zijn straks niet meer te bezoeken omdat iedereen er naartoe wil. Over 10 jaar moet je gewoon een toegangskaartje kopen als je een stad wilt bezoeken. Steden gaan ten onder aan toeristen, kijk maar naar Venetië. Daar leggen de cruiseschepen gratis aan nadat ze eerst door de smalle kanalen van de stad alles verrot varen. De toeristen gaan nadat ze gegeten hebben van boord en lopen een paar uur door de stad en kopen niks omdat ze gratis kunnen eten aan boord en hup weer verder naar de volgende stad.
Alle reacties Link kopieren
Wintersport! Ik haat kou en ik haat sport. Ooit eens een proefles gedaan in Snowworld, en ik blijk ook geen aanleg te hebben, dus dat komt prima uit :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Scheveningen :| ik woon er redelijk vlakbij maar als ik naar het strand ga, kies ik elke andere plek uit behalve Scheveningen. Ik vind het inderdaad iets deprimerends uitstralen.
Verder; Tunesië (lijkt me echt met stip een van de stomste vakantielanden ooit), hotelvakanties - hotel vind ik prima voor 1 nachtje op doorreis, maar verder echt niet, kamperen op van die megacampingdorpen met 80 glijbanen, all inclusive vakanties waar dan ook.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Wat ik overall jammer vind zijn de enorme groepen Chinezen waar je ook komt. Het is zo’n asociaal volk en wanstaltig gedrag

Verder vind ik Zandvoort en Amsterdam en Rotterdam niet leuk in Nederland

I
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef sowieso niet naar plekken met enge beesten in het wild. Jungle, nee bedankt. Afrika, Azie, nee hoor, laat maar. ver vliegen hoeft voor mij ook niet. ben niet zo reislustig.
Kamperen of een huisje hoeft voor mij ook niet.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Praag.

Ik was binnen twee dagen echt klaar. Kan niet precies uitleggen waarom. Het is gewoon mijn stad niet.
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
20-02-2018 12:59
Wintersport! Ik haat kou en ik haat sport.


Ik vind het typisch een sport voor mensen die niet van sport houden.....je glijdt vanzelf naar beneden en je wordt mechanisch weer omhoog getakeld. Alleen je heupen, benen en armen bewegen een beetje. Hetzelfde als de ongeveer de oudste beweging ter wereld.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Griekenland
Wintersport
KroegFilosoof schreef:
20-02-2018 13:12
Ik vind het typisch een sport voor mensen die niet van sport houden.....je glijdt vanzelf naar beneden en je wordt mechanisch weer omhoog getakeld. Alleen je heupen, benen en armen bewegen een beetje. Hetzelfde als de ongeveer de oudste beweging ter wereld.
Jij kan niet skiën da’s duidelijk :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven