Goede au pair organisatie?

04-07-2020 02:14 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik studeer momenteel, maar probeer er alvast over na te denken wat ik na m'n bachelor wil doen. Iets wat al een paar jaar op m'n bucketlist staat is als au pair werken in de VS. Als je hier op Google naar zoekt, is de eerste en meest voorkomende hit Cultural Care. Ze zijn volgensmij heel ervaren, en ik heb ook zeker goede dingen gehoord, maar ze zijn zeker ook een stuk duurder dan andere organisaties. Doordat zij zo veel adverteren zijn andere organisaties die dit ook regelen bijna onzichtbaar, maar ik weet dat ze er wel zijn!
Ik vraag me daarom ook af of er mensen op dit forum zijn die au pair zijn geweest (met Cultural Care of een andere organisatie!) die haar ervaring wil delen en misschien wat meer kennis heeft over de andere organisaties?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben au pair geweest in 2007/2008 met Cultural care. Dat is wel even geleden dus of het te vergelijken is...

Ik was wel heel erg tevreden over de organisatie, maar op zich zijn de concurrenten ook prima. Cultural care zat toen nog niet in NL maar wel in Duitsland en ik had al een hostfam gevonden die bij cultural care zat via greataupair.com, dus ik moest naar die organisatie. Heb ik mijn gesprek in Keulen mogen voeren:). (Was toch in het Engels)

Maar wat zijn ze duur!!!
Ik heb toen volgens mij maar 400 euro uitgegeven aan het bureau, volgens mij bestonden plaatsingskosten nog niet. Visumkosten enzo natuurlijk wel. Retourvlucht werd door de fam betaald. (Volgens mij betaalden zij al ruim 10000 om jouw daar te krijgen!)
Het was toen echter echt een schijntje dus dat je daar nu iets voor moet betalen vind ik redelijk fair.

Maar AI lijkt idd veel goedkoper: https://activityinternational.nl/reizen ... n-amerika/