Goes - Wat moet ik gezien hebben?

20-03-2024 01:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zou kunnen dat ik - als Belgische - binnenkort een dagje of middagje kom ronddwalen in Goes(-centrum). Wat moet ik daar zeker gezien of meegepikt hebben?
Welke eet-specialiteit - behalve een portie kibbeling - moet ik sowieso gegeten hebben*?

Ik ken de regio en vooral elk havenstadje een klein beetje, maar Goes zelf is geleden van toen ik 5 was. 35 jaar geleden.


*Ik ga waarschijnlijk 's avonds elders op restaurant met familie. Dus namen van restaurants hoeven niet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Een ijsje bij Maestro Gelato!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk ik lees mee, altijd fijn om weer een leuke stad met tips op mijn lijstje te kunnen zetten.

Ik woon er nota bene nog geen uur vanaf, maar ben er nog nooit geweest. Wel andere Zeeuwse steden.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.zeeland.com/nl-nl/visit/eil ... teden/goes
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Goes een heel leuk, gezellig centrum hebben, de haven is ook leuk om langs te lopen.

Een dagje shoppen alleen is al leuk.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op het plein bij de historische Grote of Maria Magdalena Kerk is er het Oudemanshuis, door het poortje ben je ineens in de 17de eeuw, tuin en museum.
100 meter verder het Slot Ostende, waar ooit Jacoba van Beieren woonde.
Na cultuurhappen door naar de Grote Markt, café de Landbouw al 4 generaties trefpunt voor boeren en buitenlui :)
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Slot Oostende heeft een hele fijne tuin met de heerlijkste speciaalbiertjes, die ze zelf brouwen. Je kunt er ook heel goed eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
En toen goot en waaide het vandaag gigantisch, dus werd het een pot Rummikub in een strandhuisje in Tholen ipv een middag Goes.

Binnenkort* of komende zomer hopelijk een nieuwe poging.



*Ik heb een bon voor een wellness-weekend Renesse liggen die misschien nog op moet voor 30/04.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah balen zeg, ja het weer was de afgelopen dagen niet best.

Ga lekker van je wellness bon genieten zou ik zeggen.

En plan opnieuw een dagje Goes wanneer je zeker weet dat het mooi weer zal zijn.

Ik heb wel leuke ideeën opgedaan in dit topic voor een dagje Goes. Maar wel inderdaad voor een mooie droge zonnige dag.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven