Gumbet of Kusadasi

11-01-2012 21:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij zijn aan het twijfelen over onze vakantie. We willen naar turkijk, Gumbet of Kusadi. We (ik ga samen met een vriendin) zijn 26 en 28 jaar oud, houden van lekker relaxen op het strand, flaneren over de boulevard, lekker uit eten en savonds cocktails drinken en uren op terrasjes zitten en eventueel een barretje in.

Waar kunnen we dan het beste heen gaan? Internet informatie helpt me niet verder..ik lees wel dat Gumbet meer gericht is op jeugd. Op zich positief (we zitten liever niet tussen allemaal gezinnen met jonge kinderen of senioren), tenzij de jeugd daar gemiddeld 20 jaar is ofzo.

Ervaringen?
quote:Neele01 schreef op 17 januari 2012 @ 13:11:

Ik ben er 17 jaar geleden allebei geweest en zou voor geen goud terug gaan. Als ik dan moest kiezen zou ik voor Gumbet gaan. Was toen ( maar dus lang geleden) nog een soort van dorp. Kusadassi had een heel hoog friet van Piet gehalte en hoge lelijke hotels.....Ik ben ruim 20 jaar geleden en dus 3 jaar geleden in Gumbet geweest. Het verschil kun je je echt niet voorstellen. Echt niet. Het is geëxplodeerd en overgeëxploiteerd. Massatoerisme op zijn top.
Ik zou niet naar Gumbet gaan als je s avonds gezellig wilt eten en door een stadje wilt lopen. Wij zaten daar in een resort en daar buiten vond ik er ook echt niets aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven