Het leek zo een goed idee

26-08-2024 19:53 128 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op dit moment alleen op vakantie. All inclusive resort en ik vraag me echt vanaf moment 1 af waarom ik hier zit. Ik ben flink aangekomen dus voel me niet echt lekker in m’n vel op het strand/ah zwembad, ik zweet als een otter, het gunst van m’n gezicht, ook zonder enige inspanning. Geen behoefte in contact met mensen maar ben alle zwerfkatten aan het voeren en dat maakt me ook weer verdrietig. Heb net een meltdown gehad maar ik moet nog een paar dagen, iemand tips om dit tij te keren of is het kansloos?
Het leek een goed idee. Veel gedoe meegemaakt de laatste tijd en wilde even de boel ontvluchten maar dat werkt kennelijk niet :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Je vakantie kilo's ben je na de vakantie zo weer kwijt. Je eet wat meer koolhydraten en in de warmte hou je sowieso wat meer vocht vast.
Ik weet niet in welk land je bent maar is een excursie misschien een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vervelend dat het tegenvalt. Aangezien je alleen bent en niemand kent: maakt het wat uit dat je wat bent aangekomen? Misschien met een dun vestje of dekentje op het strand liggen? Probeer er toch van te genieten. (Als je toch al bent aangekomen zou je wellicht ook gewoon lekker alles kunnen gaan eten wat je tegenkomt en dan na de vakantie er actief wat mee gaan doen. Maar dat zou ik zijn :P )

Aangezien het zo warm is, misschien is het fijn om juist ‘s avonds laat wat te gaan doen? En ‘s ochtends lekker uitslapen? Je hoeft immers met niemand rekening te houden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vader38 schreef:
26-08-2024 19:57
Je vakantie kilo's ben je na de vakantie zo weer kwijt. Je eet wat meer koolhydraten en in de warmte hou je sowieso wat meer vocht vast.
Ik weet niet in welk land je bent maar is een excursie misschien een leuk idee?
Het zijn helaas geen vakantiekilo’s maar toch bedankt. Ik zit in Spanje. De hitte overvalt mij enorm. Wat ik zeg, het zweet gutst de hele dag van m’n gezicht, zie om die reden een excursie ook niet zitten. Ben me te bewust van dat vieze extreme gezweet
Alle reacties Link kopieren Quote
Vader38 schreef:
26-08-2024 19:57
Je vakantie kilo's ben je na de vakantie zo weer kwijt. Je eet wat meer koolhydraten en in de warmte hou je sowieso wat meer vocht vast.
Ik weet niet in welk land je bent maar is een excursie misschien een leuk idee?
Het zijn helaas geen vakantiekilo’s maar toch bedankt. Ik zit in Spanje. De hitte overvalt mij enorm. Wat ik zeg, het zweet gutst de hele dag van m’n gezicht, zie om die reden een excursie ook niet zitten. Ben me te bewust van dat vieze extreme gezweet
Alle reacties Link kopieren Quote
Koes-Koes schreef:
26-08-2024 20:03
Het zijn helaas geen vakantiekilo’s maar toch bedankt. Ik zit in Spanje. De hitte overvalt mij enorm. Wat ik zeg, het zweet gutst de hele dag van m’n gezicht, zie om die reden een excursie ook niet zitten. Ben me te bewust van dat vieze extreme gezweet
Vast leuke boottochten in de buurt als je aan het strand zit. Of huur een scooter of een cabrio.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry maar moest gelijk hier aan denken https://www.youtube.com/watch?v=C8iiudyIpCs
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren Quote
Livvi678 schreef:
26-08-2024 20:01
Vervelend dat het tegenvalt. Aangezien je alleen bent en niemand kent: maakt het wat uit dat je wat bent aangekomen? Misschien met een dun vestje of dekentje op het strand liggen? Probeer er toch van te genieten. (Als je toch al bent aangekomen zou je wellicht ook gewoon lekker alles kunnen gaan eten wat je tegenkomt en dan na de vakantie er actief wat mee gaan doen. Maar dat zou ik zijn :P )

Aangezien het zo warm is, misschien is het fijn om juist ‘s avonds laat wat te gaan doen? En ‘s ochtends lekker uitslapen? Je hoeft immers met niemand rekening te houden!
Dankjewel. Ik heb net een rondje gelopen en heb gezelschap gekregen van moederkat met 8 kittens (ja klinkt heel treurig sorry). Ik zit enkel op de grond en ben al doorweekt, durf niet verder op pad te gaan. Ik snap er niks van en voel me vies
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt supergoed van je dat je alleen op vakantie bent gegaan! Het voelt nu misschien als een slecht idee, maar echt stoer, want ik zou het ook wel willen maar ik durf het niet.

Geloof me, helemaal niemand let op hoe dik jij bent of hoe je eruitziet. Iedereen is met zichzelf bezig. Ik raad je aan om Lotte van Eijk op te zoeken op Instagram, zij is heel erg goed in peptalks geven over onzekerheid en zelfacceptatie (en het is echt grappig vind ik).

Probeer niet teveel te moeten van jezelf. Doe gewoon wat lukt, wat je wil, met het warme weer. Op de momenten dat jij het wil. Heerlijk dat je met niemand rekening hoeft te houden toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
LoveDobby schreef:
26-08-2024 20:06
Sorry maar moest gelijk hier aan denken https://www.youtube.com/watch?v=C8iiudyIpCs
Haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
26-08-2024 20:07
Echt supergoed van je dat je alleen op vakantie bent gegaan! Het voelt nu misschien als een slecht idee, maar echt stoer, want ik zou het ook wel willen maar ik durf het niet.

Geloof me, helemaal niemand let op hoe dik jij bent of hoe je eruitziet. Iedereen is met zichzelf bezig. Ik raad je aan om Lotte van Eijk op te zoeken op Instagram, zij is heel erg goed in peptalks geven over onzekerheid en zelfacceptatie (en het is echt grappig vind ik).

Probeer niet teveel te moeten van jezelf. Doe gewoon wat lukt, wat je wil, met het warme weer. Op de momenten dat jij het wil. Heerlijk dat je met niemand rekening hoeft te houden toch?
Ach wat lief je bericht, dankjewel
Ik ga as we speak Lotte van Eijk googlen, wellicht (en hopelijk) is dit hetgeen ik nodig heb :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijk deze maar eens:

https://www.instagram.com/p/Cw1-bl_gMVz/
Alle reacties Link kopieren Quote
Koes-Koes schreef:
26-08-2024 20:07
Dankjewel. Ik heb net een rondje gelopen en heb gezelschap gekregen van moederkat met 8 kittens (ja klinkt heel treurig sorry). Ik zit enkel op de grond en ben al doorweekt, durf niet verder op pad te gaan. Ik snap er niks van en voel me vies
Echt niemand is bezig met hoe jij er uitziet! Iedereen is veel te druk met zichzelf bezig.
Doe lekker rustig aan en desnoods verwissel je meerdere keren per dag je kleding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
26-08-2024 20:10
Kijk deze maar eens:

https://www.instagram.com/p/Cw1-bl_gMVz/
Haha wat geweldig en wat heeft ze ook gewoon gelijk hè
Ik durf niet eens meer een bikini aan maar doe maar een soort short aan, daar kan m’n onderste vetrol in en ziet niemand iets van scheeruitslag

Wat een deceptie dit
Alle reacties Link kopieren Quote
Livvi678 schreef:
26-08-2024 20:13
Echt niemand is bezig met hoe jij er uitziet! Iedereen is veel te druk met zichzelf bezig.
Doe lekker rustig aan en desnoods verwissel je meerdere keren per dag je kleding.
Dankjewel! Lief!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vind je normaal gesproken leuk?

Ik ken jou natuurlijk niet, maar dit zou ik doen wanneer ik me zo voel. Ik zou gaan voor een rustig plekje op een ligbedje onder een parasol met een grote fles water, iets lekkers erbij te drinken en dan een spannende podcastserie luisteren. Even in mijn eigen cocon en toch ook de ontspanning van aan het zwembad/strand zonder met andere mensen bezig te zijn.

Enkele van mijn favoriete podcasts (gratis te beluisteren via spotify):
- Het geheim van Wijsman
- Bob
- De laatste dans

En als je geen oortjes of koptelefoon mee hebt, die zijn vaak te krijgen bij de drogist of supermarkt in Spanje.
essentialbliss wijzigde dit bericht op 26-08-2024 20:18
Reden: Toevoeging
9.84% gewijzigd
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren Quote
Koes-Koes schreef:
26-08-2024 20:16
Haha wat geweldig en wat heeft ze ook gewoon gelijk hè
Ik durf niet eens meer een bikini aan maar doe maar een soort short aan, daar kan m’n onderste vetrol in en ziet niemand iets van scheeruitslag

Wat een deceptie dit

Als jij je daar voor nu lekkerder bij voelt is dat toch ook oke?
Hoe lang ben je er nu, en hoe lang blijf je nog? Want kan ook dat je gewoon even moet aarden daar hè.
Alle reacties Link kopieren Quote
EssentialBliss schreef:
26-08-2024 20:17
Wat vind je normaal gesproken leuk?

Ik ken jou natuurlijk niet, maar dit zou ik doen wanneer ik me zo voel. Ik zou gaan voor een rustig plekje op een ligbedje onder een parasol met een grote fles water, iets lekkers erbij te drinken en dan een spannende podcastserie luisteren. Even in mijn eigen cocon en toch ook de ontspanning van aan het zwembad/strand zonder met andere mensen bezig te zijn.

Enkele van mijn favoriete podcasts (gratis te beluisteren via spotify):
- Het geheim van Wijsman
- Bob
- De laatste dans

En als je geen oortjes of koptelefoon mee hebt, die zijn vaak te krijgen bij de drogist of supermarkt in Spanje.
Thanks voor je suggesties. Ik ga morgen oordoppen aanschaffen en dat eens proberen! Ik hou erg van lezen. Dit heb ik vanmiddag ook gedaan zowel ah zwembad als ah strand maar het voelt als een moetje en ik geniet gewoon niet, ook veel te bewust van m’n rooie bietenhoofd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach wat jammer dat het zo tegenvalt!
Ik begrijp je wel: ik ben model gehaktbal met 4 cocktailprikkers erin, maar kijk eens om je heen: er hebben zoveel mensen geen modellijf toch?
Ik zou lekker in de schaduw een plekje zoeken met een fijn boek en een koel drankje, en af en toe het water in plonzen: maling aan de rest ( die toch niet op jou letten).
Voorlopig vind ik het heel stoer dat je alleen gaat, ook ik zou dat niet durven.
Op vakantie in het buitenland doe ik ook niet anders dan katten voeren trouwens.
Ik hoop echt dat je toch nog een paar fijne dagen hebt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
26-08-2024 20:21
Als jij je daar voor nu lekkerder bij voelt is dat toch ook oke?
Hoe lang ben je er nu, en hoe lang blijf je nog? Want kan ook dat je gewoon even moet aarden daar hè.
Ik ben er nu 2 dagen en moet nog tot en met vrijdag 🥴
Alle reacties Link kopieren Quote
rieneke schreef:
26-08-2024 20:25
Ach wat jammer dat het zo tegenvalt!
Ik begrijp je wel: ik ben model gehaktbal met 4 cocktailprikkers erin, maar kijk eens om je heen: er hebben zoveel mensen geen modellijf toch?
Ik zou lekker in de schaduw een plekje zoeken met een fijn boek en een koel drankje, en af en toe het water in plonzen: maling aan de rest ( die toch niet op jou letten).
Voorlopig vind ik het heel stoer dat je alleen gaat, ook ik zou dat niet durven.
Op vakantie in het buitenland doe ik ook niet anders dan katten voeren trouwens.
Ik hoop echt dat je toch nog een paar fijne dagen hebt!
Zou graag met je willen ruilen maar lief je bericht. Voel me iig iets minder loser dankzij jullie, bedankt 🙏🏻
Sla de katten morgen wel even over, gaat me te ah hart
Alle reacties Link kopieren Quote
Dikke knuffel, snap dat je het moeilijk hebt!

Zou het helpen om toch iets te ondernemen, onder de mensen te komen? Leef op Spaanse tijden en ga lekker na 18u erop uit, of juist voor de siësta. Leidt jezelf af met het bekijken van een stadje, kerk of marktje. Je hoeft niet te socializen, maar even rondkijken is wel een idee.

En verder wat Rieneke zegt; gewoon proberen te genieten. Uit je hoofd komen is het belangrijkste, dat doe je door fysiek te zijn (en niet op het heetste van de dag). En je kan ook gewoon lekker een netflix-dag nemen als je zin hebt he!
Alle reacties Link kopieren Quote
Niemand kent je ter plaatse dus boeie wat ze van je vinden als ze je op het strand of aan het zwembad zien. En door die hitte houd je waarschijnlijk vocht vast en dat zie je ook terug aan de weegschaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha Koes Koes,

Vind je hartstikke stoer!

Wat dacht je van s ochtends vroeg even op pad. Koop een lekker luchtige tuniek, of sarong waarmee je comfortabel bij t zwembad kunt liggen.

Of ga op zoek naar een souvenir voor jezelf of iemand thuis?

Probeer mooie foto's te maken van bloemen, diertjes etc.. zo zie je t soms met heel andere ogen.

Wellicht is er een mooi museum in de buurt met airco? Vraag t gewoon eens aan de balie. Of huur een autotje met airco en ga op onderzoek uit.

Succes!
En t is jouw vakantie he, niet teveel nadenken over wat andere van jou vinden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pimpelmeesje87 schreef:
26-08-2024 20:39
Dikke knuffel, snap dat je het moeilijk hebt!

Zou het helpen om toch iets te ondernemen, onder de mensen te komen? Leef op Spaanse tijden en ga lekker na 18u erop uit, of juist voor de siësta. Leidt jezelf af met het bekijken van een stadje, kerk of marktje. Je hoeft niet te socializen, maar even rondkijken is wel een idee.

En verder wat Rieneke zegt; gewoon proberen te genieten. Uit je hoofd komen is het belangrijkste, dat doe je door fysiek te zijn (en niet op het heetste van de dag). En je kan ook gewoon lekker een netflix-dag nemen als je zin hebt he!
Dankjewel! Goeie tip ook, ik ga m’n best doen!
Dank allemaal! Wel fijn om te lezen jullie berichten

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven