Hoe kort van te voren, Boedapest Airport

15-12-2019 19:32 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het..

Degene reist zonder bagage, alleen klein tasje met wat toiletspul (maar kan ook zonder). Online ingechecked. Hoe kort van te voren kan je dan op het vliegveld arriveren? Ik ken het vliegveld in Boedapest niet. Er wordt gevlogen met Wizz Air (air cheapie cheapie). Vertrektijd is 1800, ik denk zelf 1700 uiterlijk..
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
15-12-2019 21:09
Ik zeg altijd maar: wachten op de volgende vlucht duurt aanzienlijk langer dan dat uurtje wat je nu moet wachten als je gewoon op tijd komt.
yep...
Zijn het kinderen die gaan vliegen?
Zo niet, laat ze het dan zelf uitzoeken. Waarom zou jij dat doen als je zelf het vliegveld ook niet kent?
watdachtjehiervan schreef:
16-12-2019 11:05
Zijn het kinderen die gaan vliegen?
Zo niet, laat ze het dan zelf uitzoeken. Waarom zou jij dat doen als je zelf het vliegveld ook niet kent?
Misschien oudere, wereldvreemde mensjes?
Als je laat incheckt en de vlucht zou overboekt zijn, vis je naast het net.
Hoe erg is het om een uur of twee door te brengen op een vliegveld?
Lekker mensen kijken en nog even comfortabel plassen....
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
15-12-2019 20:20
inchecken doe je toch online ? Niet op vliegveld. Wizz Air vraagt daar geld voor ;-)

Je moet je barcode van je online inchecken scannen, in de hal waar ook de vertrekbalies zijn. Ze willen weten dat je er bent he? :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
16-12-2019 11:39
Je moet je barcode van je online inchecken scannen, in de hal waar ook de vertrekbalies zijn. Ze willen weten dat je er bent he? :)
Ja anders kom je de poortjes naar de security check niet door.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er minimaal twee uur van tevoren zijn. Er stond toen een enorme rij bij de paspoortcontrole / om je handbagage te laten scannen en het is ook nog wel een stuk lopen naar de gate. Een uur meer of minder bij de groep overleeft diegene ook wel.
Rond die tijd wil diegene misschien ook nog avondeten halen?
Ik ben zo'n brave reiziger die gewoon twee uur aanhoud. Gewoon omdat dingen soms kunnen tegenvallen en je dan nog speling hebt.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
16-12-2019 17:37
Ik ben zo'n brave reiziger die gewoon twee uur aanhoud. Gewoon omdat dingen soms kunnen tegenvallen en je dan nog speling hebt.

Ik ook hoor. Ik loop liever op mijn gemak nog even rond (om niks te kopen) en kijk mensen, dan dat ik moet voordringen omdat ik anders mijn vlucht niet haal.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
sneeuwwitje80 schreef:
16-12-2019 17:37
Ik ben zo'n brave reiziger die gewoon twee uur aanhoud. Gewoon omdat dingen soms kunnen tegenvallen en je dan nog speling hebt.
Ik ook. Zit liever 1.5 uur te wachten dan dat ik moet rennen en voordringen om de vlucht te halen.
PhiIae schreef:
16-12-2019 17:46
Ik ook. Zit liever 1.5 uur te wachten dan dat ik moet rennen en voordringen om de vlucht te halen.
Dit dus.
En van een extra kop of plastic bekertje koffie om de tijd te doden is ook nog quasi nooit iemand doodgegaan.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
16-12-2019 17:46
Ik ook. Zit liever 1.5 uur te wachten dan dat ik moet rennen en voordringen om de vlucht te halen.
Ja ik ook. Als ik kan zorgen voor geen stress dan doe ik dat. Liever wachten dan stressen.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
16-12-2019 11:05
Zijn het kinderen die gaan vliegen?
Zo niet, laat ze het dan zelf uitzoeken. Waarom zou jij dat doen als je zelf het vliegveld ook niet kent?
Nope. Mensen die zelden vliegen
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
16-12-2019 11:39
Je moet je barcode van je online inchecken scannen, in de hal waar ook de vertrekbalies zijn. Ze willen weten dat je er bent he? :)
Ah. Oké. Dank je.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
16-12-2019 17:41
Ik ook hoor. Ik loop liever op mijn gemak nog even rond (om niks te kopen) en kijk mensen, dan dat ik moet voordringen omdat ik anders mijn vlucht niet haal.

Ik ook. Maar hij vliegt zelden en denkt dat dat prima kan. Inmiddels is hij overtuigd en is om 4 uur op vliegveld. 2 uur van te voren vliegt om 6 uur.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
16-12-2019 14:37
Ik zou er minimaal twee uur van tevoren zijn. Er stond toen een enorme rij bij de paspoortcontrole / om je handbagage te laten scannen en het is ook nog wel een stuk lopen naar de gate. Een uur meer of minder bij de groep overleeft diegene ook wel.
Rond die tijd wil diegene misschien ook nog avondeten halen?

Geen bagage. De rest van de groep blijft daar nog langer en die nemen zijn bagage mee. Dus reist alleen met portemonnee en paspoort ;).

Ik ken het vliegveld niet en had zelf een klein vliegveld voor ogen. Is dus niet zo blijkt uit de commentaren hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven