Hotel in Noord-Holland, vrijstaand bad in de kamer

21-02-2021 18:59 28 berichten
Wie heeft de tip voor een nachtje weg in Noord-Holland. Je kunt momenteel weinig kanten op, dus we willen wel een beetje luxe kamer, bij voorkeur met zo’n mooi bad in het midden van je kamers Maximaal €200 inclusief ontbijt en parkeren en het liefste dus in Noord-Holland.

Uiteraard kan ik ook zelf zoeken, maar misschien heeft iemand onlangs een heel fijne nacht weg beleefd in zo’n kamer of huisje (mag natuurlijk ook, dan halen we zelf ontbijt)
Alle reacties Link kopieren
NH, de suites van Van der Valk Akersloot, oa NY suite en de Royal Suite en er bestaat ook een zwembadsuite met eigen zwembad.

NY suite is ook in Zaandam bij VdV.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tiana_76 schreef:
21-02-2021 19:06
Hotels serveren nu geen eten, dus ontbijt kun je vergeten:

Welke regels gelden voor hotels?
Eet- en drinkgelegenheden en roomservice in hotels zijn gesloten voor hotelgasten. Alcohol gebruiken op de hotelkamer (bijvoorbeeld uit de minibar) mag wel. Net als thuis mag maximaal 1 persoon per dag op bezoek komen in de hotelkamer.
Tuurlijk wel. Ontbijt, lunch en diner, kan allemaal op je kamer. Sommige hotels richten zelfs een speciale eetkamer voor je in. Het Volkshotel bijvoorbeeld. En je kunt er de hele dag drankjes en snacks afhalen bij de bar.
Volgens mij heb ik een mooie kamer gevonden! Van der Valk Zuidas, een kamer met bad en uitzicht! Heel leuk! Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven