Huisje/chalet in Luxemburg budget en kindvriendelijk

23-07-2019 22:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan normaal altijd last minute ergens kamperen maar nu we met z'n vieren (twee volwassenen kind van 2,5 en baby van 8mnd) zijn wordt dat te krap in de tent. Bovendien hebben we wel zin in een wat luxere accommodatie dan onze tent.

We willen max 4 uur rijden vanuit Arnhem naar een huisje met 2 slaapkamers, sanitair en eigen kookgelegenheid. Voor dochter is het een must dat er een speeltuin (mag simpel zijn) is op het park of de camping en wij vinden het een must dat we een keer ergens wat kunnen eten op loopafstand (op het park of dorpje in de buurt). Met ons budget van max €1.200,- voor 2 weken vind ik het erg lastig wat te vinden en weet ik ook niet goed waar te zoeken. We kunnen twee weken vrij nemen tussen 17-8 en 9-9 afhankelijk van voor wanneer we iets leuks kunnen vinden. Luxemburg heeft de voorkeur maar België of Duitsland zijn ook een prima optie.

Door omstandigheden zijn we best laat met boeken en alles wat ik vind zit reeds vol. Wellicht heeft iemand hier de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Qua beschikbaarheid wordt t lastig ben ik bang. Misschien twee losse weken een optie (wel aan elkaar, maar elke week op een andere plek?)
Je zou dan eens kunnen kijken naar camping Nommerlayen (hebben cottages)
Of als stacaravan een optie is misschien de birkelt?

In Duitsland zijn er denk ik meer opties te vinden. Landal bijv of Roompot is misschien te doen? Zoeken op de laatste twee weken in je periode, daarvoor heeft regio midden nog zomervakantie. Oh en een kortingswebsite gebruiken kan nog helpen. Bij landal.nl/kerst40l. Landal wirftall lukt dan bijv met een vierpersoonshuisje binnen budget.
sprietgras wijzigde dit bericht op 23-07-2019 22:40
29.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op der Sauer in Diekirch? Hebben Chalets, niet duur (700 voor 2 weken hoogseizoen) en in de buurt van het dorp. Geen idee of daar wat vrij is.
Camping is simpel maar heeft wel een speeltuintje en ik dacht ook een zwembadje. Het ligt aan de Sure.
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst een camping tegengekomen op FB toen een vriendje uit mijn lijstje deze geliked had. Die had ik opgeslagen voor volgend jaar, want dit zag er wel erg leuk uit en niet duur.

http://highchaparral.nl

Via online boeken zag ik dat bijvoorbeeld een 4 persoons stacaravan voor 2 weken vanaf 17/08 nog geen 900 euro kost!
sassie24 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 22:50
Reden: Type huisje gewijzigd
1.84% gewijzigd
janena schreef:
23-07-2019 22:40
Op der Sauer in Diekirch? Hebben Chalets, niet duur (700 voor 2 weken hoogseizoen) en in de buurt van het dorp. Geen idee of daar wat vrij is.
Camping is simpel maar heeft wel een speeltuintje en ik dacht ook een zwembadje. Het ligt aan de Sure.

de recensies zijn niet mals

https://www.zoover.nl/luxemburg/diekirc ... G_CHILDREN
https://www.ardennenplezier.nl/accommod ... re-type-d/

Deze is nog vrij. Huisje op een park.
800 euro voor 2 weken.
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt voor de tips, ik ga nu slapen maar ga er morgen goed naar kijken.

Twee losse weken zouden een optie kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Camping Fuusekaul in Limburg is ook erg leuk, maar ik vond persoonlijk Birkelt leuker.
Alle reacties Link kopieren
Camping Kohnenhof aan de Our. Verschillende soorten huisjes (chalets, mobilhomes, safaritenten, etc.), een speeltuin, veel animatie, mooie wandelroutes, leuke kastelen en dorpen, gratis toegang tot een zwembad in de buurt en een restaurant op de camping zelf. Enige minpunt voor mij i.v.m. wagenziekte was de kronkelweg op weg naar de camping zelf.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
23-07-2019 22:51
de recensies zijn niet mals

https://www.zoover.nl/luxemburg/diekirc ... G_CHILDREN
Zo idd, die valt in elk geval af. Ben de rest nu aan het bekijken en zal nog wel even laten weten wat het geworden is! Fuusekaul had ik zelf al eerder naar gekeken maar was niks meer vrij in budget.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven