Iemand ervaring met accomodatie boeken via Hometogo?

24-03-2024 21:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik ken Hometogo niet, maar ik zie wel een super leuke accommodatie staan. Kent iemand deze website en is het betrouwbaar?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
En hij is niet via een betrouwbaardere/bekender boekingsplatform te boeken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien de 1,7 op Trustpilot zou ik niet via Hometogo boeken. Je kunt eventueel proberen via Google Lens te achterhalen of deze accommodatie ook via een betrouwbaar platform te boeken is. Sowieso met een creditcard boeken dan kun je het altijd terughalen als het tegenvalt, niet goed is oid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rechtstreeks bij de accommodatie boeken een optie? Dat is meestal nog goedkoper ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
24-03-2024 22:22
En hij is niet via een betrouwbaardere/bekender boekingsplatform te boeken?
Ik heb het zojuist gevonden via Booking. Booking is alleen 204 euro duurder! Op een week misschien weinig, maar voor drie nachten vind ik dat nogal veel. Ik ga nog even verder zoeken of ik het nog ergens tegenkom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan zou ik die andere site nog meer wantrouwen, met zo’n groot verschil.

De accommodatie zelf aanschrijven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek eerst via "aanbieders" en neem daarna rechtstreeks telefonisch contact op.

Werkt prima. En de accommodatie hoeft dan geen 'bemiddelingskosten' te betalen.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
toffifee schreef:
25-03-2024 08:15
Ik heb het zojuist gevonden via Booking. Booking is alleen 204 euro duurder! Op een week misschien weinig, maar voor drie nachten vind ik dat nogal veel. Ik ga nog even verder zoeken of ik het nog ergens tegenkom.
En Booking is vaak al goedkoper dan rechtstreeks. Beetje vreemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een andere aanbieder gevonden, een bureau gericht op toerisme in dat gebied. Maar hoe weet ik nu of dit betrouwbaar is? Iemand tips hoe ik dat uitzoek? Overigens bieden zij ook weer een goedkopere prijs aan dan Booking.com.
toffifee wijzigde dit bericht op 02-04-2024 10:59
22.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn vorig jaar via hometogo naar Oostenrijk gegaan. Prima allemaal, idd veel goedkoper dan andere aanbieders. Maar bij ons alles goed gegaan, geen gekke dingen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven