Reizen
alle pijlers
Inspiratie voor boek op vakantie
zondag 10 juli 2022 om 23:05
Ik houd altijd wel van relatief makkelijk leesbare thrillers, zoals bijvoorbeeld die van Esther Verhoef of Suzanne Vermeer. Ook vind ik waargebeurde criminaliteit/drama interessant, zoals het boek over Nederlandse onopgeloste cold cases. Nu ben ik op zoek naar een goede thriller voor tijdens mijn vakantie. Dus kom maar door met die titels!
maandag 11 juli 2022 om 00:36
De boeken van Ruth Ware lezen erg lekker, net als die van Lucy Foley. Is iets spannender en het verhaal heeft iets meer body dan Suzanne Vermeer.
Bij de boeken van Cara Hunter lees je echt mee met een (fictief) politieonderzoek, misschien vind je dat ook wel leuk.
Robert Galbraith (j k Rowling) schrijft ook fijn. Dat zijn wel heel dikke pillen, dus die moeten wel in je koffer passen
Bij de boeken van Cara Hunter lees je echt mee met een (fictief) politieonderzoek, misschien vind je dat ook wel leuk.
Robert Galbraith (j k Rowling) schrijft ook fijn. Dat zijn wel heel dikke pillen, dus die moeten wel in je koffer passen
maandag 11 juli 2022 om 07:25
De Rizzoli & Isles boeken van Tess Gerritsen! Het nieuwste deel is net uit en die gaat hier mee op vakantie echt zulke fijne boeken! Altijd spannend en ik vind het leuk als personages terug komen in de boeken. De verhalen zijn elke keer compleet anders, maar de personages blijven hetzelfde en leer je echt kennen.
Verder gaat hier het boek Gallant mee op vakantie. Geen idee of het was is, maar het klinkt spannend dus ben benieuwd. Het boek zelf is echt prachtig uitgevoerd overigens.
Verder gaat hier het boek Gallant mee op vakantie. Geen idee of het was is, maar het klinkt spannend dus ben benieuwd. Het boek zelf is echt prachtig uitgevoerd overigens.
maandag 11 juli 2022 om 13:38
Nathalie Pagie, inderdaad camping Oosthoek. Of de Tara&Diego serie. Helsinki en Noordkaap vond ik ook echt heel goed.
Lucy Foley en Ruth Ware die al genoemd werden.
Karen Dionne met geworteld in het kwaad en dochter van het moeras.
En waar ik ook heel enthousiast over ben: de Gwen Proctor serie door Rachel Caine! Zijn vijf delen.
Lucy Foley en Ruth Ware die al genoemd werden.
Karen Dionne met geworteld in het kwaad en dochter van het moeras.
En waar ik ook heel enthousiast over ben: de Gwen Proctor serie door Rachel Caine! Zijn vijf delen.
maandag 11 juli 2022 om 15:01
Vogeleiland van Marion Pauw. Niet perse heel thriller-achtig maar ik vond het echt heel goed.
Verder de boeken van Jane Harper. 2 ervan hebben dezelfde hoofdpersoon en de andere 2 zijn los.
Https://www.onlinebibliotheek.nl/zoekre ... e%20Harper
Verder de boeken van Jane Harper. 2 ervan hebben dezelfde hoofdpersoon en de andere 2 zijn los.
Https://www.onlinebibliotheek.nl/zoekre ... e%20Harper
maandag 11 juli 2022 om 16:06
In de serie zat best wat humor, zit dat ook in de boeken?Irregular_Choice schreef: ↑11-07-2022 07:25De Rizzoli & Isles boeken van Tess Gerritsen! Het nieuwste deel is net uit en die gaat hier mee op vakantie echt zulke fijne boeken! Altijd spannend en ik vind het leuk als personages terug komen in de boeken. De verhalen zijn elke keer compleet anders, maar de personages blijven hetzelfde en leer je echt kennen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in