Je meest gave verre reis!

12-03-2019 22:23 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii!
Vorig jaar zijn mijn vriend en ik 3,5 week gaan reizen door Singapore en Bali. We vonden het verscheel in cultuur, natuur en alles eromheen, zo gaaf, dat we dit jaar weer wat van de wereld willen ontdekken.
Nu willen we 2/2,5 week weg, en vind ik het heel lastig om te bepalen wat. Ik vond de 4 dagen Singapore ook zeker iets aan mijn reis toevoegen, dus een wereld stad bezoeken tijdens een tussenstop lijkt me ook weer gaaf.

Ook zoeken we afwisseling in echt cultuur en natuur proeven, in een dorpje, bijvoorbeeld midden in de jungle. Maar ook willen we de eerste en laatste paar dagen afsluiten aan het strand, mooi hotel met veel restaurantjes en bijvoorbeeld een karaoke bar, kroegjes of discotheken.

De ene vind Vietnam het alles gaafst, de ander Thailand maar Tanzania (Zanzibar) lijkt me ook weer leuk, wat anders!

Wat is jouw leukste vakantie en waarom? Ik vind het leuk om die informatie te lezen en misschien helpt het mij een beetje!
Alle reacties Link kopieren
Bali vond ik ook heel gaaf! Maar Cuba is ook echt een aanrader, heerlijke stranden bij Varadero en Havana is heel bijzonder. Heel leuke sfeer met salsamuziek en oldtimers.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-03-2019 08:11
Vandaar jouw naam hier denk ik zo :P Ben er twee keer geweest maar nog niet op Kauai. Daar gaan we echt wel een keer naar toe.
Ik vond Kauai het mooiste eiland (naast The Big Island en Oahu)! Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan :lol:
Alle reacties Link kopieren
MIDA schreef:
04-04-2019 21:32
Ik vond Kauai het mooiste eiland (naast The Big Island en Oahu)! Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan :lol:
Gaan we echt nog wel eens doen. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven