Kamperen met de tent op Sardinië - waar?
woensdag 4 februari 2026 om 11:09
Ik wil graag samen met mijn lief naar Sardinië. We zijn waarschijnlijk 15 dagen daar in de eerste helft van september. We reizen met een middelgrote tent.
Ik denk dat we 3 campings willen aandoen. Wellicht 1 in het noorden in de buurt van Porto Torres waar we aankomen met de boot, 1 in het midden en 1 in het zuiden. Maar we staan open voor suggesties.
We houden van eenvoudige, kleinschalige en rustig gelegen campings. Basis sanitair en elektriciteit is voor ons genoeg. Mooie uitzichten zijn een wens.
Vanuit de campings kunnen we dan de omgeving verkennen en dagtrips maken.
Wie heeft er tips voor leuke campings, leuke dagtrips, mooie omgevingen en do's en dont's ?
Ik denk dat we 3 campings willen aandoen. Wellicht 1 in het noorden in de buurt van Porto Torres waar we aankomen met de boot, 1 in het midden en 1 in het zuiden. Maar we staan open voor suggesties.
We houden van eenvoudige, kleinschalige en rustig gelegen campings. Basis sanitair en elektriciteit is voor ons genoeg. Mooie uitzichten zijn een wens.
Vanuit de campings kunnen we dan de omgeving verkennen en dagtrips maken.
Wie heeft er tips voor leuke campings, leuke dagtrips, mooie omgevingen en do's en dont's ?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in