Kefalonia verblijf en tips

18-04-2017 14:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in juni samen met mijn vriend 10-12 dagen op vakantie naar Kefalonia.

Aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die naar Kefalonia zijn geweest.

Wat is een goed hotel/appartement? Welke plaats kun je het beste verblijven?

Verdere tips?
Wij zijn in Astra Village geweest, heel erg mooi en het eten is heerlijk. De eigenaresse spreekt Nederlands en is echt een schat. We hopen dit jaar nogmaals te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik boek graag bij Eliza was here. Die hebben hele leuke accomodaties! En gelijk een huurauto erbij.

Mooie eiland, Kefalonia!
Kijk bij Eliza (geen aandelen), heerlijk eiland! Oh, de ijswinkel in Lixouri, op het plein, onvoorstelbaar lekker ijs en gebak!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook via Eliza was here geweest. Is zeer goed bevallen. Mooi eiland!
Wij zijn met een dreumes geweest, dus ons hotel was vooral familie vriendelijk. Maar een aanrader is echt om een auto te huren! Er is zoveel moois te zien. En als je een auto huurt ga dan langs Myrthos beach, dat heeft hier echt een indruk achter gelaten. Lixouri is sowieso een leuk stadje, en ik zou daar in de omgeving een hotel zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk al die positieve reacties over Kefalonia! Wat ik op internet lees over het eiland maakt mij ook erg nieuwsgierig.



Pilea, chloe15 en Irona, naar welk hotel zijn jullie geweest?

Ik lees sowieso even bij eliza was here kijken
Heb jou een pb gestuurd (denk ik??)
Alle reacties Link kopieren
Och...ik heb geen idee meer, te lang geleden! Wij hadden een appartement.

Maar eigenlijk is alles bij Eliza wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval centraal gaan zitten ivm de relatief lange afstanden. Lixouri is wat dat betreft een beetje afgelegen. Sami vond ik een mooi startpunt voor alle kanten van het eiland. Ik vond Assos ook een heel leuk plaatsje maar voor mij is het al weer 25 en 15 jaar geleden dat ik er geweest ben.
Alle reacties Link kopieren
Assos! En dan elke dag naar Myrthos beach

Xi beach en Fiskardo ook erg de moeite waard. Heel leuk eiland vond ik het!
Alle reacties Link kopieren
Wij verbleven in Volidiera Guesthouse. Was mooi, wel erg rustig gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik sliep destijds juist op het schiereilanf stukje. Lijkt afgelegen maar prijs van het, toch wel fancy hotel was daardoor destijds spot goedkoop. En met een huurauto en het veerpontje ben je zo bij de overkant midden op de rest van t eiland dus. Het heette Apollonion en het personeel en de rust daar was écht fantastisch.

Verder was met name het ritje richting myrthos beach echt een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven