kindvriendelijke klienschalige camping in frankrijk???

08-04-2008 14:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer willen we met onze dochter van bijna 2 naar Frankrijk.

We zijn op zoek naar een kleinschalige camping met zwembad. Of vlak bij zee.

Heeft iemand tips???
niet zo uit mijn hoofd maar de bieb heeft hier gidsen over,

Er is ook een gids keinschalig camperen in frankrijk, camping met minder dan 40 plekken.

succes en alvast veel plezier
Bij de anwb hebben ze een hele leuke reeks met boekjes. Het heet; rustiek kamper in.....(in jouw geval Frankrijk). Als ik het goed heb zijn er van Frankrijk een stuk of 5 uitgaven van verschillende gebieden, dus ongetwijfeld ook een 'kust-uitgave'. Hierin staan alleen kleinschalige campings, soms maar met een stuk of 20 plaatsen.
Le Petit Mas d'Ile, in de driehoek Poitier-Limoges-Angouleme. Een oude boerderij met een kleine camping, in de boomgaard. Gerund door 2 enthousiaste nederlanders.

Zomers wordt er elke avond een kampvuur gemaakt (fikkie stoken blijft leuk, ook voor kinderen.. ), en zijn er wat andere activiteiten. Maar het is vooral genieten van de rust en de enorme ruimte die je er hebt. Geen afgebakende plekken, gewoon gaan staan waar je het leuk vindt.

Kinderen hebben er lekker de ruimte, de camping is begrensd dus ze kunnen nooit kwijtraken. En ze hebben ook nog een zwembad, en er lopen wat beesten rond. Een aanrader!
Ohhh Van Puffelen! Zoiets bedoel ik inderdaad!!! Eenleuke verbouwde boerderij met een gezellige camping erbij!

Nog meer mensen met leuke ervaring????
bij het meer van annecy zit een leuke camping, international heet hij volgens mij. niet mega groot... wel redelijk. een zwembad erbij en hele hele schone en fijne douches.

ze hebben daar ook een sort annimatie voor de kinderen dus er is veel te doen voor ze.

maar ik weet niet of je zoiets zoekt en of het te groot is...

er werken trouwens ook nederlanders.

succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven