Laatste week augustus waarheen alleen?

19-06-2019 07:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zoek:

- weg van de massa
- spectaculaire natuur
- geen steden
- mooi weer
- vliegveld in de buurt en goedkope ticket (max 200 euro)
- autohuur betaalbaar (max 200 euro)
- of 1 vaste plek om te overnachten en van daaruit dagtrips
- of een roadtrip met elke nacht ergens anders slapen

Heel veel plekken vallen af vanwege de prijs. Azoren en Madeira bijvoorbeeld zijn echt te duur. La Palma ben ik al eens geweest. Kefalonia ook en vond ik een stuk minder leuk dan La Palma. Montenegro ook al eens geweest. Sardinie overwoog ik maar ook flink aan de prijs en waarschijnlijk nog heel druk in die periode.

Zat bijvoorbeeld te denken aan een stukje Spanje of Portugal of Italië. Maar wil echt wel weg van de massa, toerisme en grote steden. Wie heeft er tips of ervaringen te delen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Moet je perse naar het zuiden? Ik denk aan Noorwegen. Spectaculaire natuur, weg van de massa. Auto is wel wat duurder.
Alle reacties Link kopieren
Kroatie? of bijv het oude oost-duitsland?
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
19-06-2019 07:54
Moet je perse naar het zuiden? Ik denk aan Noorwegen. Spectaculaire natuur, weg van de massa. Auto is wel wat duurder.
Noorwegen en IJsland ook al wel eens geweest. Prachtig idd maar ik zoek voor nu iets met garantie op zomerjurkjes en slippertjes.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
19-06-2019 07:56
Kroatie? of bijv het oude oost-duitsland?
Waar in Kroatië of voormalig Oost-Duitsland?
boannan wijzigde dit bericht op 19-06-2019 08:07
0.61% gewijzigd
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
19-06-2019 07:57
Waar is Kroatië of voormalig Oost-Duitsland?
Kroatië ligt ruwweg naast Griekenland. Voormalig oost-Duitsland in het oosten ban Duitsland, aan de kant van Polen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.cinqueterre.eu.com/nl/
Vliegen op Genua (leuke stad ook)
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
19-06-2019 08:02
Kroatië ligt ruwweg naast Griekenland. Voormalig oost-Duitsland in het oosten ban Duitsland, aan de kant van Polen.
ik vermoed dat TO waar IN Kroatië.... wilde tikken
Andalusie? Je kan daar leuk rondtouren ( en goedkoop ) en de witte dorpjes bekijken. En gegarandeerd warm weer. Of is dat te warm voor je?
Portugal: regio Alentejo.
Alle reacties Link kopieren
Koop een interrailticket en een rugzak en ga waar je maar heen wilt. Onderweg zoek je slaapplaatsen via booking. Je kunt reizen naar de meest afgelegen gebieden als je dat zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
19-06-2019 08:02
Kroatië ligt ruwweg naast Griekenland. Voormalig oost-Duitsland in het oosten ban Duitsland, aan de kant van Polen.
Ja ik bedoelde waar in Kroatië? Haha. Ik ben er wel al eens oo doorreis geweest. Stops gemaakt in Plitvice, Krka en Dubrovnik. Hele kust en eilandjes overgeslagen. Geen idee wat daar leuk is als je weg van de massa wil.

Ik vond La Palma bijvoorbeeld echt weg van de massa. Amper toeristisch. Overal zo heerlijk rustig.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
19-06-2019 08:06
Andalusie? Je kan daar leuk rondtouren ( en goedkoop ) en de witte dorpjes bekijken. En gegarandeerd warm weer. Of is dat te warm voor je?
Nee zeker een optie. Dan zou ik op Malaga kunnen vliegen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Hongarije ??
La Gomera, nog leuker dan La Palma
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
19-06-2019 08:08
Portugal: regio Alentejo.
Dit! Hoewel ik denk dat het er in bijvoorbeeld Evora of Elvas nog best toeristisch kan zijn. Maar er zijn ook genoeg kleinere plaatsen waar je prachtig kunt dwalen.

Of kies eens voor de Douro vallei, vlieg op Porto, huur een auto en rij langs de Douro naar het oosten. Prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Corsica! Prachtige natuur, mooie stranden, bossen en bergen. Heerlijk eten!
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
19-06-2019 08:13
Hongarije ??
Waar in Hongarije?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
chocho schreef:
19-06-2019 08:20
La Gomera, nog leuker dan La Palma
Hoe kom je daar?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
19-06-2019 08:36
Hoe kom je daar?
vliegen.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
19-06-2019 08:24
Dit! Hoewel ik denk dat het er in bijvoorbeeld Evora of Elvas nog best toeristisch kan zijn. Maar er zijn ook genoeg kleinere plaatsen waar je prachtig kunt dwalen.

Of kies eens voor de Douro vallei, vlieg op Porto, huur een auto en rij langs de Douro naar het oosten. Prachtig!
Als ik rondreis mag het best op bepaalde plekken toeristisch zijn. Als me dat niet zint sla ik die gewoon over.
Wat is qua natuur spectaculairder? Alentejo of Douro Vallei?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
19-06-2019 08:13
Nee zeker een optie. Dan zou ik op Malaga kunnen vliegen.
Of op Sevilla, daar ben ik net van terug. Ok Sevilla is natuurlijk wel druk maar je zou meteen op pad kunnen
Wij zijn buiten Sevilla ook naar de kust gereden en hebben een paar van de witte dorpen bezocht, Arcos de la Frontera en Vejer. We zaten nadat we in Sevilla weg gingen in Zahara de los Atunes. Alleen maar Spaanse toeristen en een enkele Duitser. Geen Nederlanders gezien daar. Waar we niet aan toen gekomen zijn maar wat heel mooi moet zijn is nationaal park Donana of iets dergelijks.
In Andalusië heb je ook her en der b&b’s in fincas etc.
Maar het is wel behoorlijk heet, het was nu al zo’n 32 graden , vooral vanaf een uur of 15:00 s’middags.
Alle reacties Link kopieren
dropfruitje schreef:
19-06-2019 08:47
vliegen.
Ik kan geen rechtstreeks vlucht vinden. Vandaar dat ik het vroeg.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-06-2019 08:48
Of op Sevilla, daar ben ik net van terug. Ok Sevilla is natuurlijk wel druk maar je zou meteen op pad kunnen
Wij zijn buiten Sevilla ook naar de kust gereden en hebben een paar van de witte dorpen bezocht, Arcos de la Frontera en Vejer. We zaten nadat we in Sevilla weg gingen in Zahara de los Atunes. Alleen maar Spaanse toeristen en een enkele Duitser. Geen Nederlanders gezien daar. Waar we niet aan toen gekomen zijn maar wat heel mooi moet zijn is nationaal park Donana of iets dergelijks.
In Andalusië heb je ook her en der b&b’s in fincas etc.
Maar het is wel behoorlijk heet, het was nu al zo’n 32 graden , vooral vanaf een uur of 15:00 s’middags.
Ja wat dat betreft is de laatste week aug niet zo handig. Maar ik zit helaas aan die week vast. Zijn er aan de zuidkust mooie idyllische plekjes weg van de massa? Misschien ook wel de moeite waard om overal elke keer 2-3 nachten te blijven.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
boannan schreef:
19-06-2019 07:57
Waar in Kroatië of voormalig Oost-Duitsland?

Vliegen op Split of Dubrovnik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven