Leuk hotel in centrum Haarlem

09-02-2026 10:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Nieuw account omdat mijn vorige niet meer bestond? Vrienden uit het buitenland komen in april een paar dagen naar Nederland. Ze kennen Nederland al best goed, maar zijn nog nooit in Haarlem geweest. Ik heb ze aangeraden om een paar dagen in Haarlem te blijven, de stad een beetje te leren kennen en vanuit hier naar oa Utrecht (kennen ze ook nog niet) te gaan.

Nou heb ik natuurlijk al lekker zitten googlen naar leuke hotels, maar zie door de bomen het bos niet meer zo goed. Hebben jullie aanraders? Ik denk dat het leuk is om redelijk in het centrum te zitten.
Geen Haarlem-kenners hier o_o
Wat is het budget per nacht? Wat voor type hotel (klein of liever groot a la van der Valk Haarlem Zuid)? Waarom zie je door de bomen het bos niet meer?
Het Frans Hals Hotel in heel centraal gelegen bij de Grote Markt en restaurantjes. Boetiekhotel Staats is iets verder weg, wel dicht bij het station en echt prachtig!
Wij hebben ooit in de oude gevangenis geslapen. Was erg lekker stil en natuurlijk een bijzondere sfeer.
ik heb ooit hier gelogeerd; Holiday Inn - the niu, Dairy Haarlem , binnen 8 min ben je op de grote markt. prima hotel vond het leuk en knus

https://www.guestreservations.com/nl/th ... gered=true
Relax we're all crazy, it's not a competition
We hebben goede ervaring met Carlton Square op het Houtplein:
https://www.carltonsquare.nl/en
margreetder schreef:
13-02-2026 11:16
Wat is het budget per nacht? Wat voor type hotel (klein of liever groot a la van der Valk Haarlem Zuid)? Waarom zie je door de bomen het bos niet meer?
Hee, fijne reacties! Ga ze zo allemaal bekijken. Het budget per nacht, geen super-de-luxe vijf sterren, maar mag zeker chiquer zijn dan de lokale jeugdherberg zeg maar. En voor een leuk hotel wil ik wel wat meer betalen. Liever wat kleiner boutique-ig dan Van der Valk.
Poof schreef:
13-02-2026 13:17
Het Frans Hals Hotel in heel centraal gelegen bij de Grote Markt en restaurantjes. Boetiekhotel Staats is iets verder weg, wel dicht bij het station en echt prachtig!
Staats ziet er echt heel goed uit zeg! Helaas nu al volgeboekt voor april
1x is genoeg..
Wij hebben hier gezeten: Park43 B&B
Erg fijn B&B aan de rand van het centrum.
Misschien vind je ML leuk? Heel centraal gelegen en een goed restaurant erbij.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven