Leuk hotel in de buurt van Okura

19-10-2019 00:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man en ik hebben binnenkort een paar dingen te vieren, en dat doen we het liefst bij de restaurants van Okura. Nu is het eten daar goddelijk, maar de kamers zijn over het algemeen niet geweldig maar wel schreeuwend duur (zeker bij 3 nachten).
Daarom vroeg ik mij af of iemand een leuk hotel weet op korte afstand van Okura (hoeft niet met ontbijt) met wat beschaafdere prijzen.
Vast bedankt!
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren
Een LEUK hotel kost gewoon wat en zeker midden in de stad. Dus of voor een minder leuk hotel gaan of het wat verder weg zoeken. OV is gelukkig prima te doen daar.
Alle reacties Link kopieren
AirBnB gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn beschaafdere prijzen? In Amsterdam betaal je sowieso in verhouding (te) veel voor een hotelkamer.
Ik zou persoonlijk dan een dag minder gaan. Dan eet je ook een dag minder in Okura. Voor het geld dat je uitspaart kan je dan wel in een goed hotel gaan zitten.


Verder kijk eens op booking.com, TripAdvisor enz en lees goed de reviews. Zonder prijsindicatie is het lastig om met opties te komen.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee, Airbnb, dank!
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zijn de kamers niet geweldig?
Ik ben er zelf nooit geweest maar de recensies zijn goed en op de foto's zien ze er ook prima uit.

Wil je iets goedkoper zoek dan op booking. Com op okura hotel.

Klik bij selecteren op afstand aan.
Dan krijg je alle hotels met de afstand tot het okura hotel er bij vermeld.

Geef de maximum prijs aan die je wil betalen dan krijg je alleen de goedkopere hotels in de buurt te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ooh, heerlijk, Okura!

Bilderberg in de Jan Luykenstraat schijnt wel een goed hotel te zijn.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
19-10-2019 11:53
Hoezo zijn de kamers niet geweldig?
Ik ben er zelf nooit geweest maar de recensies zijn goed en op de foto's zien ze er ook prima uit.
Een paar jaar geleden was een aantal 'gewone' kamers (dus geen executives, suites o.i.d.) een beetje mottig. Niks heel speciaal op aan te merken (de gordijnen vielen niet van het plafond of zo), maar het was toch niet helemaal wat je verwacht van zo'n gerenommeerd hotel. En net als met huizen op funda: de foto's zijn altijd mooier dan de werkelijkheid ;)

FV: dat Bilderberg ga ik zeker opzoeken, leuk, bedankt! :rose:
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Hangt helemaal van de periode af, maar Motel One bij de RAI adverteert met prijzen vanaf €79.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven