Leuk hotelletje met heerlijk eten

13-04-2021 14:10 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil komende week nachtje weg met z’n tweetjes liefst ergens in de natuur of bij strand, randstad of niet meer dan uur daarbuiten. En dan ook ergens met lekker eten op de kamer. Wie weet iets leuks en lekkers evt in een arrangement. We kunnen ook op doordeweekse dagen dat maakt het dan ws iets betaalbaarder.
Voor het eten moet je denk ik thuisbezorgt bellen. De restaurants en barren zijn gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Sommigen bezorgen wel eten op kamer volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
13-04-2021 14:12
Voor het eten moet je denk ik thuisbezorgt bellen. De restaurants en barren zijn gesloten.
Bij best veel hotels krijg je het eten op de kamer geserveerd vanuit het hotel.

Ik was laatst bij landgoed ehzerwold. Vrij eenvoudige, maar prima kamer. Voor het eten was er een buffet en kon je opscheppen om mee te nemen naar de kamer. Dat was boven verwachting goed. Denk: zalmfilet, biefstukjes, verschillende groentes etc etc.
Misschien ben je wel op zoek naar iets luxers.
Alle reacties Link kopieren
Ja iets luxer vind ik leuk
Alle reacties Link kopieren
https://www.hotelhuisvermeer.nl/
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn laatst bij Landgoed de Rosep in Oisterwijk geweest. Ik heb me daar laten masseren, de omgeving is leuk (moeras/bos) en het eten werd in gangen, mooi opgemaakt op de kamer geserveerd. Was echt heel goed eten, daar schijnen ze ook om bekend te staan.
Dan lees ik mee..... :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Hotel restaurant De Lindenhof in Giethoorn. Is wel erg prijzig maar het eten is fantastisch (Michelin ster), en de omgeving erg leuk.

Hotel New York Rotterdam, ook leuk.

Of plantage Rococo in Velserbroek.
https://plantagerococo.nl/

Collegehotel Amsterdam ook een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
De Koperen Hoogte bij Zwolle
Mooirivier bij Dalfsen
Beide wel wat luxer segment
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst bij Fletcher Duinoord bij de Wassenaarse Slag. Prachtig gelegen in de duinen, wandelroutes beginnen voor de deur en ik vond het eten boven verwachting goed (geen Michelin niveau natuurlijk). Dat wordt voor de deur van je kamer gebracht op een trolly (ja het eten was nog heet!) en in de kamer stond een tafeltje met twee stoelen, een (nep)waxinelichtje, peper en zout etc.
Was echt super, dat in-room dining mogen ze er van mij inhouden. Ontbijt idem dito, ook prima met brood, kaas, vleeswaar, croissantje, fruitsalade, verse jus, yoghurt, een gekookt ei én een gebakken ei. Op de kamer stond ook een waterkoker met theezakjes en nespresso apparaat.
Ik had nog een actiebon van 30 euro en heb 5 euro extra betaald voor een Comfort Kamer. Ik dacht dat ik de minste kamer zou krijgen voor dat geld, maar ik kreeg een grote hoekkamer met ramen aan twee kanten en prachtig uitzicht over de duinen. Ze hebben nu nog steeds aanbiedingen, op allerlei sites, iets van 100 euro pn incl diner en ontbijt, of 60 voor alleen ontbijt. Echt een aanrader!
impala wijzigde dit bericht op 13-04-2021 14:33
2.32% gewijzigd
.
Op Social deal staan momenteel veel van dit soort aanbiedingen.
Kan met en zonder diner.

Ook 4 en 5 sterren.

Wij zijn laatst naar een 4 sterren in Amsterdam geweest. Superlekker.
impala schreef:
13-04-2021 14:31
Ik was laatst bij Fletcher Duinoord bij de Wassenaarse Slag. Prachtig gelegen in de duinen, wandelroutes beginnen voor de deur en ik vond het eten boven verwachting goed (geen Michelin niveau natuurlijk). Dat wordt voor de deur van je kamer gebracht op een trolly (ja het eten was nog heet!) en in de kamer stond een tafeltje met twee stoelen, een (nep)waxinelichtje, peper en zout etc.
Was echt super, dat in-room dining mogen ze er van mij inhouden. Ontbijt idem dito, ook prima met brood, kaas, vleeswaar, croissantje, fruitsalade, verse jus, yoghurt, een gekookt ei én een gebakken ei. Op de kamer stond ook een waterkoker met theezakjes en nespresso apparaat.
Ik had nog een actiebon van 30 euro en heb 5 euro extra betaald voor een Comfort Kamer. Ik dacht dat ik de minste kamer zou krijgen voor dat geld, maar ik kreeg een grote hoekkamer met ramen aan twee kanten en prachtig uitzicht over de duinen. Ze hebben nu nog steeds aanbiedingen, op allerlei sites, iets van 100 euro pn incl diner en ontbijt, of 60 voor alleen ontbijt. Echt een aanrader!
Ik was bij fletcher hotel "De Mallejan", we zouden 2 nachten maar ik wilde na de eerste nacht weg. Kut kamer, oud en afgebladderd en niet echt sfeervol met hun systeemplafond :facepalm: , veel te duur eten voor wat er geleverd werd en het ontbijt vond ik ook waardeloos.
Die zou ik dus overslaan.

Wauw, dat ziet er chic uit!
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
13-04-2021 14:43
Ik was bij fletcher hotel "De Mallejan", we zouden 2 nachten maar ik wilde na de eerste nacht weg. Kut kamer, oud en afgebladderd en niet echt sfeervol met hun systeemplafond :facepalm: , veel te duur eten voor wat er geleverd werd en het ontbijt vond ik ook waardeloos.
Die zou ik dus overslaan.

Fletcher heeft er veel oude hotels tussenzitten. Dat is ook onze ervaring.
Ze hebben wel weer 2 nieuwe .erbij.
De Canrtharel vandervalk schijnt ook erg goed te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan huize koningsbosch in Bakkum aanbevelen.
Vorige week heerlijk gegeten, heerlijk bed, en aan t duin, dus ook lekker naar buiten geweest( al werkte t weer niet erg mee)
Ik lees mee.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben iets geboekt bij hotel de Sterrenberg (Otterlo) en zijn dit najaar bij hotel de Uitkijk (Hellendoorn) geweest (toen mochten we nog wel in het restaurant eten). De laatste vond ik een aanrader, de eerste kan ik binnenkort iets over vertellen.
Alle reacties Link kopieren
De Vossenberg in Vierhouten. Vlakbij uitgestrekte bos- en heidegebieden.

https://www.hoteldevossenberg.nl/
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
13-04-2021 14:43
Ik was bij fletcher hotel "De Mallejan", we zouden 2 nachten maar ik wilde na de eerste nacht weg. Kut kamer, oud en afgebladderd en niet echt sfeervol met hun systeemplafond :facepalm: , veel te duur eten voor wat er geleverd werd en het ontbijt vond ik ook waardeloos.
Die zou ik dus overslaan.

Het kan heel erg verschillen per hotel. Wij zijn naar Fletcher in Paterswolde en in Lochem geweest. Paterswolde was top, kamer met fatsoenlijke zitruimte, apart bureautje met koffie en thee, diner was prima en werd op de kamer gebracht en ontbijt was een uitgebreid buffet dat je zelf moest halen.
Lochem had alleen een zitje (2 stoelen met ieniemienie salontafeltje, wel zelfde upgrade kamer geboekt volgens omschrijving), diner moest je zelf bij de receptie halen en de borden weer terugbrengen, en een aso-stel zonder mondkapje bij het ontbijtbuffet, die ook nog eens niet wilde wachten en meteen gingen opscheppen (buffet was op afgesproken tijd maar eerdere mensen waren te laat waardoor we een paar minuten moest wachten) werd daar niet op aangesproken door het personeel, ook werden 2 gasten die dat wel deden niet bijgevallen door het personeel.

Zo, meteen een tvp voor ons volgende weekendje weg :-)
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
13-04-2021 14:43
Ik was bij fletcher hotel "De Mallejan", we zouden 2 nachten maar ik wilde na de eerste nacht weg. Kut kamer, oud en afgebladderd en niet echt sfeervol met hun systeemplafond :facepalm: , veel te duur eten voor wat er geleverd werd en het ontbijt vond ik ook waardeloos.
Die zou ik dus overslaan.
Ja er zijn heel veel waardeloze Fletchers, dat klopt. En met sommige acties mag je alleen naar de 3-sterren, anders moet je weer 20 euro bijbetalen ofzo, en die zijn er amper en al helemaal geen goeie. En in het weekend geldt ook weer een toeslag.
.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn pas geleden in het Kur Haus geweest zij vallen tegenwoordig onder Amrath groep ( via vrienden van Amrath kun je korting krijgen ) . Wel wat luxer maar echt fantastisch en prima eten. Het eten is niet duur overigens.
Wij hadden een kamer met zeezicht en balkon.

Grand hotel Huist er Duin is ook een heel fijn hotel, daar is het eten wel wat duurder, maar wel heel goed verzorgd, en een heerlijke locatie ook.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
13-04-2021 15:57
Ja er zijn heel veel waardeloze Fletchers, dat klopt. En met sommige acties mag je alleen naar de 3-sterren, anders moet je weer 20 euro bijbetalen ofzo, en die zijn er amper en al helemaal geen goeie. En in het weekend geldt ook weer een toeslag.
Klopt, Fletcher Veerse meer was op zich wel goed, locatie mooi en ook vlakbij Middelburg.
Fletcher is wel wat eenvoudiger en als alles gewoon open is vind ik dat niet echt een probleem, je bent dan toch op pad.
Maar nu tijdens corona kies ik voor meer luxe.
Moondream schreef:
13-04-2021 15:56
Het kan heel erg verschillen per hotel. Wij zijn naar Fletcher in Paterswolde en in Lochem geweest. Paterswolde was top, kamer met fatsoenlijke zitruimte, apart bureautje met koffie en thee, diner was prima en werd op de kamer gebracht en ontbijt was een uitgebreid buffet dat je zelf moest halen.
Lochem had alleen een zitje (2 stoelen met ieniemienie salontafeltje, wel zelfde upgrade kamer geboekt volgens omschrijving), diner moest je zelf bij de receptie halen en de borden weer terugbrengen, en een aso-stel zonder mondkapje bij het ontbijtbuffet, die ook nog eens niet wilde wachten en meteen gingen opscheppen (buffet was op afgesproken tijd maar eerdere mensen waren te laat waardoor we een paar minuten moest wachten) werd daar niet op aangesproken door het personeel, ook werden 2 gasten die dat wel deden niet bijgevallen door het personeel.

Zo, meteen een tvp voor ons volgende weekendje weg :-)
Geen koffie of thee op de kamer, kon je gaan halen. Geen ontbijtbuffet, er was wat op een dienblad gekwakt er daar deed je het maar mee. En ontbijt en diner ook zelf halen en borden en bestek in een trolley op de gang.
Nee, niet mijn idee van er even lekker uit zijn. Stond een lamp op het nachtkastje die ooit vastgelijmd had gezeten, die zat nu los en de lijmresten zaten er ook nog. Badkamermeubel bladderde en als je op het toilet zat kon je met je hoofd op de wastafel liggen en je voeten in bad, zo klein.
Oh ja en gehorig, ook nog :'(

Fijn dat er ook goede fletcher hotels zijn maar ik zal er niet zo snel meer voor kiezen :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Fletcher heeft wel een nieuw hotel in IUden en Emmen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven