Leuke Spaanse kookworkshop in de omgeving Girona

14-02-2026 13:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Voor een kleine groep zoek ik een kookworkshop (Spaanse gerechten) in de omgeving van Girona en vanuit daar richting de kust.
Ik zie alleen maar professionele workshops, dat is niet wat ik zoek. Iemand nog leuke tips?
Kook workshops zat. Niet echt professioneel hoor als je Google aanslingerd. Het begrip professioneel is in Spanje ook wat anders dan in Nederland.
Maar goed. Bij iemand thuis is het andere uiterste. Paella komt precies en iedereen maakt dat net wat anders. Ook daarover genoeg te vinden. Succes met Google.
Afkoelen heeft gewerkt
Bedankt. Al heel veel gezocht en helaas weinig gevonden voor de periode (half april).
In Barcelona zit een leuke vegan kookschool, In Bloom. Ze bieden veel verschillende workshops aan. Niet al te ver van Girona maar misschien voor jullie uit de richting?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dank. Inderdaad is dat te ver uit de richting, maar ga het wel onthouden!
Dit is in Girona;

https://tastegirona.com/gastronomic-experiences/

En als je richting de kust gaat, je kan eventueel op Airbnb kijken en dan ipv op verblijf op beleving zoeken. Daar heb je vaak lokale mensen die dan een kookworkshop aanbieden bij hun thuis.
Ik ga bij AirBnB kijken. Bedankt!
Waarom zoek je geen professionele kookworkshop? Is dat vanwege de sfeer of de kosten?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven