Londen restaurant tips gevraagd

25-03-2024 19:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In april ga ik samen met mijn moeder naar Londen. Daarbij gaan we op zaterdagavond naar het Lyceum theater. Iemand een tip qua restaurant waar te eten liefst niet al te ver van het theater?

Wensen: niet te chique, gewoon lekker laagdrempelig. Qua soort eten: liever geen vis, verder is alles prima
Alle reacties Link kopieren Quote
Je zit vlak bij Covent Garden en daar zijn een hoop leuke tentjes te vinden!
Vind zelf Masala Zone (indiaas) altijd heerlijk. Of een lekkere burger bij Honest Burgers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik verblijf voor mn werk altijd in het hotel naast het theater bijna. Je zit echt meteen bij Covent Garden. Ik vind zelf altijd Cote Covent Garden wel leuk daar in de buurt, echt 5 minuten lopen ofzo. Gewoon lekker eten, niet te duur. Erg veel dingen in Covent Garden zijn behoorlijk prijzig en super toeristisch en niet echt heel lekker.
Andere plekken in de buurt daar die ik vaak bezoek zijn Wahaca, een mexicaans restaurant, echt lekkere tacos en ik vind de Seven Dials market ook altijd leuk. Een foodhall met allemaal verschillende opties. Het filipijnse tentje en de kaasbar zijn mijn favoriet daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Wahaca is ook een van mijn favorieten. Moet je wel tegen wat rumoer kunnen. Eten is lekker, cocktail erbij.

Ietsje verder weg (maar ook nog omgeving Covent Garden) is Dishoom. Indiaas eten, hun black daal is zo lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Dishoom is ook lekker, alleen altijd zo'n lange rij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Erg fan van Wahaca.

Bill’s is ook altijd prima.

Pas bij Rosa Thai gegeten. Heerlijk.

Shake shack als je zin hebt in burger en frites.

Franco manca voor lekkere pizza’s.

Wel echt reserveren ergens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks voor de tips! Ga ik eerst even bij Wahaca kijken. Houd zelf erg van Mexicaans eten ❤️
En de rest even opgeschreven voor de andere dagen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven