Luxe chalet / huisje plaatsen op een camping Spaanse kust

03-05-2020 17:46 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van dromen over later en fantaseren mag:

Mijn man en ik waren gisteren aan het fantaseren over een luxe chalet cq vakantiehuisje.
Voor als we wat ouder zijn, het huis is afbetaald, we minder of misschien al helemaal niet meer werken en wat geld over hebben.
Zo’n plek leek ons dan leuk om er vlug even paar dagen tussenuit (Hemelvaart/Pinksteren) te kunnen, en soort van te overwinteren/vroege voorjaarsbreak, nog een keer een week tussendoor, of dat de kinderen het ook gebruiken. Niet om dat huisje als onze enige vakantiebestemming te zien, want we willen ook nog wel meer van de wereld blijven zien (als we dat tzt nog kunnen).

Daarbij dachten we aan zuid-Spanje, richting Benidorm, Alicante of Malaga ofzo. Want het is daar toch wel vaak mooi weer. Omdat we wel van gezelligheid houden en aanspraak, ‘s avonds drankje in de bar, en wat reurigheid om ons heen fantaseerden we over een chalet of huisje op een grotere Spaanse camping. Er moeten wel wat faciliteiten zijn en activiteitenprogrammas zodat je er een keer uit kunt lopen om dat te bekijken met een drankje erbij. Een hutje op de hei of een kale kleinschalige camping is niets voor ons.

Nu zouden we dan wel een wat luxer chalet/huisje willen dat we naar smaak kunnen inrichten of indelen.
Weet iemand of de mogelijkheid bestaat om eigen stacaravan cq chalet te ontwerpen en dat op een camping te plaatsen? Of als de camping over mooie huisjes/stacaravans beschikt, die te kopen?

Een andere optie waar we over droomden en brainstormden is een villa in Florida, maar dat is een heel stuk duurder, lastiger te realiseren qua aankoop weet ik en ga je niet zo makkelijk even heen en weer en hebt een jetlag. Dan moet je echt 3-4 maanden daar gaan zitten. Een huisje op Curacao zag mijn man niet zo zitten want hij wil niet vast zitten op een eiland zegt ie. En we zouden, als we toch ouder zijn en niet meer werken, dan best eens een keer 2 maanden in de zon in ons huisje willen zitten. Maar dus niet op Curacao vond mijn man.

Mensen ervaring met zoiets ?
En voor alle duidelijkheid: dit is om over te dromen, fantaseren en totaal nog niet concreet. Gewoon leuk :-D
mamaonbekend wijzigde dit bericht op 03-05-2020 18:25
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe zou je er achter kunnen komen of die parken huisjes te koop hebben?
De parken rechtstreeks mailen?
Of bestaan er websites waar het aanbod op vakantieparken/campings vermeld is?

Maar geen ervaring hier dus met zelf iets laten bouwen daar in de stijl zoals ik de plaatjes heb gepost ?

Ach...ik weet ook niet hoor, of het echt iets voor ons zou zijn.
Maar van de andere kant....als we een aantal jaren verder zijn, kinderen de deur uit, huis nagenoeg afbetaald, gestopt of minder aan het werk, hard gespaard en wellicht wat geld over......je kunt het proberen of niet iets is. Niet geschoten altijd mis. En bevalt het niet of ben je het na een paar jaar alsnog zat of komt het er door omstandigheden niet meer van oid, dan verkoop je het weer.
Het lijkt me leuk om dan een bepaald gevoel van vrijheid te ervaren, nog meer genieten van het leven, het mooie weer op te zoeken, en ook nog andere reizen te maken dan alleen dat chalet, maar een basis waar je makkelijk op terug kunt vallen en een beetje voelt als het tweede thuis is misschien ook wel fijn. (Met camper kun je ook makkelijk rondreizen en zou mijn man wel willen maar ik niet. Hebben ooit eens gekeken daarnaar maar de ruimte binnen viel ons erg tegen (en dat was al een grote) en nog geen eigen douche hebben etc.)
Maar wellicht droom en fantaseer ik te makkelijk.....maar dat mag...zeker in deze tijden toch ;-)
Alle reacties Link kopieren
Je zou eens moeten zoeken naar makelaars in Spanje.
Alle reacties Link kopieren
Als je op google kijkt voor stacaravan spanje kopen kom je wel wat sites tegen. Maar dat ziet er niet echt gezellig uit. Niet op een gewone camping zo te zien.
Ik zou in iwder geval wel in de buurt van vliegveld kijken waar de prijsvechters op vliegen. Als je dan ver vooruit boekt is het niet zo duur.
Wij hebben overigens wel eens gekeken in zeeland voor zoiets. Daar betaal je zo meer dan een ton voor de stacaravan en dan is de grond erfpacht. Ook iets om rekening mee te houden. .
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
04-05-2020 21:31
Maar hoe zou je er achter kunnen komen of die parken huisjes te koop hebben?
De parken rechtstreeks mailen?
Of bestaan er websites waar het aanbod op vakantieparken/campings vermeld is?

Maar geen ervaring hier dus met zelf iets laten bouwen daar in de stijl zoals ik de plaatjes heb gepost ?

Ach...ik weet ook niet hoor, of het echt iets voor ons zou zijn.
Maar van de andere kant....als we een aantal jaren verder zijn, kinderen de deur uit, huis nagenoeg afbetaald, gestopt of minder aan het werk, hard gespaard en wellicht wat geld over......je kunt het proberen of niet iets is. Niet geschoten altijd mis. En bevalt het niet of ben je het na een paar jaar alsnog zat of komt het er door omstandigheden niet meer van oid, dan verkoop je het weer.
Het lijkt me leuk om dan een bepaald gevoel van vrijheid te ervaren, nog meer genieten van het leven, het mooie weer op te zoeken, en ook nog andere reizen te maken dan alleen dat chalet, maar een basis waar je makkelijk op terug kunt vallen en een beetje voelt als het tweede thuis is misschien ook wel fijn. (Met camper kun je ook makkelijk rondreizen en zou mijn man wel willen maar ik niet. Hebben ooit eens gekeken daarnaar maar de ruimte binnen viel ons erg tegen (en dat was al een grote) en nog geen eigen douche hebben etc.)
Maar wellicht droom en fantaseer ik te makkelijk.....maar dat mag...zeker in deze tijden toch ;-)
Het is heel mooi om daarvan te dromen, maar je vergeet, denk ik, de haken en ogen die er aan (kunnen) zitten.
Wij hebben het ook overwogen maar er vanaf gezien.
Je moet echt goed weten met wie je in zee gaat als je zoiets koopt. Is de grond van jou? Je huisje/stacaravan staat onbeheerd als je weer terug gaat naar huis.
Informeer je goed over verzekeringen.
Algemene regels van campings.
Je bent, nou ja, niet echt, maar toch gebonden dat je telkens weer terug gaat naar dezelfde plek.
De vrijheid van rondreizen en verschillende landen/plekken zien is er niet.
Het gebonden zijn aan steeds dezelfde plek zou mij na een tijdje gaan vervelen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben het ook eerder overwogen, enkele jaren geleden. Maar dan voor een vaste stacaravan op een Nederlandse camping. Maar er vanaf gezien omdat o.a. zagen dat de kinderen steeds drukker werden in het weekend met sporten en school, we dan teveel vast zouden zitten aan dezelfde plek, het onderhoud terplekke etc.

Voor dit zie ik het ietsje anders: dit zou dan een uitvalsbasis zijn in de zon.
We zijn dan (ooit....laterrrr....) niet meer/minder aan het werk dus kunnen tussendoor makkelijk een paar dagen weg, geen thuiswonende kinderen meer waar rekening mee moet worden gehouden, huren iemand in die het onderhoud doet zodat het echt aankomen, koffertje uitpakken, stoelen naar buiten en genieten is. Denk aan bijv. 6 weken late winter of voorjaar, Hemelvaart/Pinksteren, weekje in het najaar ofzo.
Daarnaast kunnen we nog 2-3 weken naar een ander land gaan of een verre reis maken. Maar regelmatig even op en neer naar je stekkie in de zon, dat lijkt me wel wat.
Ik ga er dan wel vanuit dat we dan wat geld over hebben (hoop ik) zodat je dat ook kunt bekostigen. Hoeveel? Geen idee.

Want stel: je hebt als je rond de 55-60 jaar bent je huis is afbetaald en is volledig naar je zin, je hebt de kinderen wat toegestopt, eigen ouders leven niet meer en je hebt een kleine erfenis gehad, en zelf nog wat geld gespaard waar je op dat moment niets mee doet....dan is het toch fijn om er iets leuks mee te doen waar je nog van kunt genieten ? Als een soort investering van geld dat je best kan missen. Kan ook voor deels of helemaal stoppen met werken zijn.

Of wat zouden jullie dan met dat geld doen?
Alle reacties Link kopieren
Wij fantaseren er ook over hoor. Hebben geen kinderen dus ons geld mag gewoon op. Als we op vakantie zijn kijken we altijd bij makelaars wat een huisje/appartement kost. Iets vast kopen is nu nog niet aan de orde en we twijfelen want we vinden het ook leuk om verschillende plekken te bezoeken. En het lijkt me ook gedoe. En gedoe is iets wat ik later helemaal niet wil.
Waarschijnlijk kiezen wij er later voor om te gaan overwinteren dus voor langere tijd iets te huren ergens. Zeg januari tot en met maart ofzo op een Canarisch eiland. Ik noem maar wat hoor.

Onze buren zijn zowat een half jaar met de caravan weggeweest naar Frankrijk en Spanje. Dat lijkt me dan weer niks zo lang behelpen in zo’n kleine ruimte. Geloof dat ze 3/4 maanden op dezelfde plek hebben gestaan.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
05-05-2020 11:51
We hebben het ook eerder overwogen, enkele jaren geleden. Maar dan voor een vaste stacaravan op een Nederlandse camping. Maar er vanaf gezien omdat o.a. zagen dat de kinderen steeds drukker werden in het weekend met sporten en school, we dan teveel vast zouden zitten aan dezelfde plek, het onderhoud terplekke etc.

Voor dit zie ik het ietsje anders: dit zou dan een uitvalsbasis zijn in de zon.
We zijn dan (ooit....laterrrr....) niet meer/minder aan het werk dus kunnen tussendoor makkelijk een paar dagen weg, geen thuiswonende kinderen meer waar rekening mee moet worden gehouden, huren iemand in die het onderhoud doet zodat het echt aankomen, koffertje uitpakken, stoelen naar buiten en genieten is. Denk aan bijv. 6 weken late winter of voorjaar, Hemelvaart/Pinksteren, weekje in het najaar ofzo.
Daarnaast kunnen we nog 2-3 weken naar een ander land gaan of een verre reis maken. Maar regelmatig even op en neer naar je stekkie in de zon, dat lijkt me wel wat.
Ik ga er dan wel vanuit dat we dan wat geld over hebben (hoop ik) zodat je dat ook kunt bekostigen. Hoeveel? Geen idee.

Want stel: je hebt als je rond de 55-60 jaar bent je huis is afbetaald en is volledig naar je zin, je hebt de kinderen wat toegestopt, eigen ouders leven niet meer en je hebt een kleine erfenis gehad, en zelf nog wat geld gespaard waar je op dat moment niets mee doet....dan is het toch fijn om er iets leuks mee te doen waar je nog van kunt genieten ? Als een soort investering van geld dat je best kan missen. Kan ook voor deels of helemaal stoppen met werken zijn.

Of wat zouden jullie dan met dat geld doen?
Wie huur je in voor het onderhoud? Hoe controleer je dat het ook gebeurt?

Ik heb mij destijds ingelezen op diverse Forums voor een specifiek land/eiland. Het is niet zo rooskleurig als dat jij je nu voorstelt.
Mensen op die Forums kunnen je uit ervaring heeft veel vertellen. Wat doe je bijvoorbeeld bij inbraak? Hoe regel je zaken etc.
Je word niet blij als je dat mee maakt, of moet regelen.
Ik ben meer van gaan en terugkomen en geen omkijken hebben. Dat geeft mij rust en plezier.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders gaan elk jaar van half mei-half juni en half september-half oktober voor 4 weken naar Spanje met een camper en toebehoren, en die zeggen altijd dat het op campings dan erg rustig is daar. We zien dan regelmatig foto's dat ze alleen in het zwembad aan het zwemmen zijn. Qua weer is het er daar wel goed, dat is denk ik de hoofdreden dat ze naar Spanje gaan.
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
05-05-2020 13:08
Wie huur je in voor het onderhoud? Hoe controleer je dat het ook gebeurt?

Ik heb mij destijds ingelezen op diverse Forums voor een specifiek land/eiland. Het is niet zo rooskleurig als dat jij je nu voorstelt.
Mensen op die Forums kunnen je uit ervaring heeft veel vertellen. Wat doe je bijvoorbeeld bij inbraak? Hoe regel je zaken etc.
Je word niet blij als je dat mee maakt, of moet regelen.
Ik ben meer van gaan en terugkomen en geen omkijken hebben. Dat geeft mij rust en plezier.
Nou dat heb ik dus ook. Een broer van een vriend van ons heeft een huis in het buitenland en dat wordt verhuurd en zelf gaan ze er ook regelmatig heen maar het is toch best wel een gedoe.
mamaonbekend schreef:
05-05-2020 11:51
Voor dit zie ik het ietsje anders: dit zou dan een uitvalsbasis zijn in de zon.
We zijn dan (ooit....laterrrr....) niet meer/minder aan het werk dus kunnen tussendoor makkelijk een paar dagen weg, geen thuiswonende kinderen meer waar rekening mee moet worden gehouden, huren iemand in die het onderhoud doet zodat het echt aankomen, koffertje uitpakken, stoelen naar buiten en genieten is. Denk aan bijv. 6 weken late winter of voorjaar, Hemelvaart/Pinksteren, weekje in het najaar ofzo.
Ik zou eens goed over nadenken. Zes weken in de late winter of voorjaar klinkt leuk maar de vraag is of het dan al goed vertoeven is op een camping, als daar überhaupt wat te beleven is?
Op de Canarische eilanden zit je dan beter maar de vluchten daarheen zijn een stuk duurder dus even voor een weekendje op en neer doe je dan minder. En daar geen campings.
Ik ken wel mensen met een vakantiewoning in Zuid-Spanje maar niet op een camping.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zijn zoveel kleine dingen die er bij komen waar je helemaal niet bij stil staat.
Als bijvoorbeeld alles lang stil heeft gestaan moet je ook opletten voor legionella.
Dus het is niet aankomen en je stoeltje uitklappen.
Je zal de boel eerst moet inspecteren, schoonmaken.

Het is een grof bedrag wat je betaalt en alleen leuk als je er vaak komt. Als je echt helemaal verkikkerd bent op een bepaald land en plaats zou ik zeggen ja maar als je daarna ook nog andere landen wil bezoeken...
Voor dat geld kun je prachtige villa's huren in prachtige plaatsen.

Vrienden verhuren hun huis tussentijds. Dat doen volgens mij de meesten?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-05-2020 12:59
Wij fantaseren er ook over hoor. Hebben geen kinderen dus ons geld mag gewoon op. Als we op vakantie zijn kijken we altijd bij makelaars wat een huisje/appartement kost. Iets vast kopen is nu nog niet aan de orde en we twijfelen want we vinden het ook leuk om verschillende plekken te bezoeken. En het lijkt me ook gedoe. En gedoe is iets wat ik later helemaal niet wil.
Waarschijnlijk kiezen wij er later voor om te gaan overwinteren dus voor langere tijd iets te huren ergens. Zeg januari tot en met maart ofzo op een Canarisch eiland. Ik noem maar wat hoor.

Onze buren zijn zowat een half jaar met de caravan weggeweest naar Frankrijk en Spanje. Dat lijkt me dan weer niks zo lang behelpen in zo’n kleine ruimte. Geloof dat ze 3/4 maanden op dezelfde plek hebben gestaan.
Ja fantaseren is gewoon leuk toch !
Wij hebben ook wel es voor een raam gestaan bij een makelaar als we op een leuk plekje waren. Maar dat is het dan ook wel.

Dat overwinteren lijkt me gewoon wel wat. Als ik toch niets meer hoef, waarom dan niet lekker genieten?
Emigreren (of tijdelijk) zou ik ook best eens willen ervaren. Doodeng en ik schijt 7 kleuren van alle stress vantevoren, maar het lijkt me tegelijkertijd óók een superleuke ervaring. In een leuk warm land dan he :-) Maar onze banen lenen er niet voor en ik durf uiteindelijk niet mijn vaste leventje op te geven. Maar ben tegelijkertijd jaloers op degenen die het wel maar doen.
Maar ik weet dat ik de kinderen (en tzt hopelijk kleinkinderen) niet zou kunnen missen. Ik stimuleer mijn kids om later te reizen maar ze mogen nergens blijven plakken :proud:
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
05-05-2020 13:08
Wie huur je in voor het onderhoud? Hoe controleer je dat het ook gebeurt?
Ik heb mij destijds ingelezen op diverse Forums voor een specifiek land/eiland. Het is niet zo rooskleurig als dat jij je nu voorstelt.
Mensen op die Forums kunnen je uit ervaring heeft veel vertellen. Wat doe je bijvoorbeeld bij inbraak? Hoe regel je zaken etc.
Welke forums waren dat ? Dan zal ik daar ook eens gaan lezen.

Ik weet ook wel dat er veel bij komt kijken, ik heb het vast te idealistisch voor ogen.
Er kan ook veel misgaan. Maar als je een vrij nieuwe stacaravan plaatst heb je nauwelijks onderhoud. En de boel eromheen bestraten, paar potten met planten erom heen en het is netjes en prima en redelijk onderhoudsvrij.
Inbraak e.d. is natuurlijk een ander verhaal.

Een rustige camping lijkt me weer minder leuk. Tuurlijk, de schreeuwende drukte van juli/aug hoeft dan ook niet meer maar wel gezellige levendigheid.
En Canarische eilanden zijn de tickets wel duurder, daar heb je gelijk in. Dat maakt het minder aantrekkelijk.

Ons huisje verhuren zou ik denk ik geen zin in hebben. Dan heb je echt gedoe. Tuurlijk, eigen kinderen of een keer een broer of zus van ons erin vind ik niet zo’n probleem, maar verder geen gedoe hoor.

Van ene kant heb je ook gelijk als je zegt: bij iets huren trek je de deur achter je dicht en daahaaaag...Geen zorgen, geen onderhoud, geen geregel. Daar is ook zeker iets voor te zeggen. En je bent vrijer in nieuwe bestemmingen aandoen en meer variatie daarin.
Maar van de andere kant: als je een eigen vakantiehuisje aanschaffen niet probeert dan zul je nooit weten of het iets voor je zou zijn.
Het zijn lastige overwegingen, maar daarover nadenken, dromen en fantaseren is altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
05-05-2020 18:05
Welke forums waren dat ? Dan zal ik daar ook eens gaan lezen.

Ik weet ook wel dat er veel bij komt kijken, ik heb het vast te idealistisch voor ogen.
Er kan ook veel misgaan. Maar als je een vrij nieuwe stacaravan plaatst heb je nauwelijks onderhoud. En de boel eromheen bestraten, paar potten met planten erom heen en het is netjes en prima en redelijk onderhoudsvrij.
Inbraak e.d. is natuurlijk een ander verhaal.

Een rustige camping lijkt me weer minder leuk. Tuurlijk, de schreeuwende drukte van juli/aug hoeft dan ook niet meer maar wel gezellige levendigheid.
En Canarische eilanden zijn de tickets wel duurder, daar heb je gelijk in. Dat maakt het minder aantrekkelijk.

Ons huisje verhuren zou ik denk ik geen zin in hebben. Dan heb je echt gedoe. Tuurlijk, eigen kinderen of een keer een broer of zus van ons erin vind ik niet zo’n probleem, maar verder geen gedoe hoor.

Van ene kant heb je ook gelijk als je zegt: bij iets huren trek je de deur achter je dicht en daahaaaag...Geen zorgen, geen onderhoud, geen geregel. Daar is ook zeker iets voor te zeggen. En je bent vrijer in nieuwe bestemmingen aandoen en meer variatie daarin.
Maar van de andere kant: als je een eigen vakantiehuisje aanschaffen niet probeert dan zul je nooit weten of het iets voor je zou zijn.
Het zijn lastige overwegingen, maar daarover nadenken, dromen en fantaseren is altijd leuk.
Op Google intypen Forum Spanje dan krijg je meteen een forum te zien. Je zal er lid van moeten worden en dan kun je allerlei vragen stellen.

Het is inderdaad zo als je niet probeert dan weet je het niet. Maar het lijkt mij niet leuk een gekocht chaletje te hebben op een camping waar je met z'n tweeën in maart zit. En waar verder amper toeristen zijn.

Het voordeel van een eigen onderkomen hebben in het buitenland is een eigen vertrouwde plek waar je eigen spullen hebt.
Het onderhoud voor buiten en binnen is niet anders dan thuis met een koopwoning.

Maart is in Zuid- Spanje geen warme maand. Als je in die periode wil gaan zou ik uitwijken naar Curaçao. Dan kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om de feestdagen door te brengen. Mensen uit te nodigen.
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
05-05-2020 18:39

Het is inderdaad zo als je niet probeert dan weet je het niet. Maar het lijkt mij niet leuk een gekocht chaletje te hebben op een camping waar je met z'n tweeën in maart zit. En waar verder amper toeristen zijn.
Dat is waar. Daar lijkt me ook weinig aan. Heel ongezellig.


lindaatje1900 schreef:
05-05-2020 18:39
Maart is in Zuid- Spanje geen warme maand. Als je in die periode wil gaan zou ik uitwijken naar Curaçao. Dan kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om de feestdagen door te brengen. Mensen uit te nodigen.

Over Curacao heb ik het ook met man gehad. Maar hij vindt het idee van wekenlang op een eiland zitten niet fijn. En waarschijnlijk te weinig te doen, is zijn gedachte.
Als het dan ver weg moet zijn, dan liever een villa in Florida.
Maar beide opties zijn niet te betalen, vrees ik ! Of weet ik wel zeker. Dan heb je het wel over 300.000,= ofzo denk ik. Da’s voor de echt rijken onder ons :)
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
05-05-2020 21:24
Dat is waar. Daar lijkt me ook weinig aan. Heel ongezellig.






Over Curacao heb ik het ook met man gehad. Maar hij vindt het idee van wekenlang op een eiland zitten niet fijn. En waarschijnlijk te weinig te doen, is zijn gedachte.
Als het dan ver weg moet zijn, dan liever een villa in Florida.
Maar beide opties zijn niet te betalen, vrees ik ! Of weet ik wel zeker. Dan heb je het wel over 300.000,= ofzo denk ik. Da’s voor de echt rijken onder ons :)
Als je gebonden bent aan maart zou ik er nog even goed over nadenken (zuid-Spanje).
Je kan de komende jaren ook gaan oriënteren door zelf een kijkje te nemen in maart.
En dan op de meest druk bezochte camping (waarschijnlijk Benidorm) een stacaravan boeken. Weet je meteen hoe het voelt.
Weet je ook meteen hoeveel een reisje naar je bestemming kost.
Inclusief reiskosten vanaf vliegveld en eventueel vervoerskosten als je daar bent (auto huren) en reiskosten van je huis in NL tot aan luchthaven.
Het zijn allemaal kosten die je misschien niet meerekent maar wel telkens betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nergens aan gebonden. Tenminste, niet voor zover ik nu kan overzien.
Nogmaals; het zijn fantasieën hè, voor ooit.....laterrrrr
Maar dat waren de ideeën, omdat we zien dat het daar telkens zo mooi weer is.
En ook hebben we besproken, dat je dan natúúrlijk eens een paar keer die kant op moet gaan om te sfeer daar te proeven, omgeving verkenning, camping bekijken of het iets voor je zou zijn. Als je voor een wat langere tijd gaat, is zelf met de auto gaan ook een overweging. En de weekendjes tussendoor zou je heen en weer kunnen vliegen. En dat darm kosten met zich meebrengt hebben we ons ook gerealiseerd.
Alle reacties Link kopieren
Maar: nu is me nog steeds niet duidelijk of je zelf een eigen chalet (of ter plaatse te laten ontwerpen) daar op een park kúnt plaatsen, of dat je campings zelf stacaravans/huisjes te koop aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het laatste of je moet een of ander nieuwbouw project treffen. Dat je zeg maar kan kiezen uit een paar opties.
Alle reacties Link kopieren
https://www.costadelparadise.com

https://www.caravansinthesun.com/mobile ... rks/spain/

https://www.kyero.com/en/spain-wooden-h ... -0l55529g9

Dit waren de eerste drie hits in Google. Zoek op mobile holiday home for sale spain.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Kom dit ineens tegen, puur toeval want ik zocht naar iets anders, maar via droomparken.nl stond er deze link:

https://www.haciendaelsueno.nl/resort

Hagelnieuwe appartementen in Zuid-Spanje.
Op een resort waar een zwembad komt, een lagunestrandje wordt aangelegd, horecagelegenheden, shuttleservice vanaf het vliegveld Malaga, én er is een conciërge-/veiligheidsdienst voor onderhoud, schoonmaak en beveiliging van het resort en die alle zaken op en om de appartementen regelt en in de gaten houdt.

Klinkt best goed ! Er staan alleen nergens prijzen vermeld (maar zal vast een lieve duit kosten! Boven ons budget vrees ik).
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
14-05-2020 17:30
Kom dit ineens tegen, puur toeval want ik zocht naar iets anders, maar via droomparken.nl stond er deze link:

https://www.haciendaelsueno.nl/resort

Hagelnieuwe appartementen in Zuid-Spanje.
Op een resort waar een zwembad komt, een lagunestrandje wordt aangelegd, horecagelegenheden, shuttleservice vanaf het vliegveld Malaga, én er is een conciërge-/veiligheidsdienst voor onderhoud, schoonmaak en beveiliging van het resort en die alle zaken op en om de appartementen regelt en in de gaten houdt.

Klinkt best goed ! Er staan alleen nergens prijzen vermeld (maar zal vast een lieve duit kosten! Boven ons budget vrees ik).
Wat heeft het dan voor zin om daar energie in te steken? Om daarover allerlei vragen over te stellen?
Alle reacties Link kopieren
Dergelijke appartementen kosten vaak een paar ton, dat is wel veel ja. Daarom dachten wij aan een mooie stacaravan.
Maar zoiets als die laatste link is wél een mooi resort met alles erom heen geregeld, dus weet een tip voor iemand anders die ook zulke plannen heeft of ervan droomt ?
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
14-05-2020 18:53
Dergelijke appartementen kosten vaak een paar ton, dat is wel veel ja. Daarom dachten wij aan een mooie stacaravan.
Maar zoiets als die laatste link is wél een mooi resort met alles erom heen geregeld, dus weet een tip voor iemand anders die ook zulke plannen heeft of ervan droomt ?
Je hebt toch al veel tips gehad. Heb je daar al iets mee gedaan?
mamaonbekend schreef:
14-05-2020 17:30
Kom dit ineens tegen, puur toeval want ik zocht naar iets anders, maar via droomparken.nl stond er deze link:

https://www.haciendaelsueno.nl/resort

Hagelnieuwe appartementen in Zuid-Spanje.
Op een resort waar een zwembad komt, een lagunestrandje wordt aangelegd, horecagelegenheden, shuttleservice vanaf het vliegveld Malaga, én er is een conciërge-/veiligheidsdienst voor onderhoud, schoonmaak en beveiliging van het resort en die alle zaken op en om de appartementen regelt en in de gaten houdt.

Klinkt best goed ! Er staan alleen nergens prijzen vermeld (maar zal vast een lieve duit kosten! Boven ons budget vrees ik).
Prachtig en wat mij betreft 10x beter dan een stacaravan op een camping.
Maar het zal inderdaad een flinke duit kosten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven