Luxe hotel in omgeving Katwijk

14-11-2019 14:08 15 berichten
Wij gaan in december een avondje naar de soldaat van Oranje. Wie weet er (in de omgeving van) Katwijk nog een leuk/luxe hotel? Wij zijn op zoek naar een luxere kamer met mooi bad in de kamer bijv. of een goede regendouche. Budget is max. 200euro.
Alle reacties Link kopieren
Huis ter Duin in Noordwijk?
.
Alle reacties Link kopieren
Oranje hotel Noordwijk
Anoniem262821034 schreef:
14-11-2019 14:50
Huis ter Duin in Noordwijk?
Boven budget.
Alle reacties Link kopieren
Huis ter Duin is niet boven budget (ik zie kamers voor 197,- )
maar ik zou persoonlijk voor iets anders gaan.

Zowieso vond ik de hotels aan de boulevard erg klein voor kun geld en erg rumourig als er een briesje van 5+ staat.

Maar TO: is jouw booking.com stuk? ;-)
* Radisson Blu Palace Hotel Noordwijk
* Herberg Welgelegen Katwijk
* Vesper Hotel Noordwijk (ben ik een paar keer langsgelopen -- lijkt me heerlijk, maar wel aan de boulevard, dus bij windkracht 5+ zou ik het niet doen
* Villa Beukenhof Leiden ziet er echt GEWELDIG uit
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een boutique hotel in Leiden centrum gaan, dat vind ik qua sfeer leuker dan een groot 'luxe' hotel. In de winter is er ook nog kerstmarkt in het centrum met lampjes in de bomen etc.

Volgens mij heb je er 3:
De Oude Morsch
Boutique hotels van leyden
Steenhof Suites

Verder is er een Van der Valk redelijk dicht bij de theaterhangar (Haagse schouw), de suites daar zijn ook luxe en het ontbijt volgens mij goed, maar de omgeving is een beetje net niks.
Alle reacties Link kopieren
Welke datum?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Villa Beukenhof. Maar op 7 december niet meer beschikbaar.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Flomo schreef:
14-11-2019 16:32
Ik zou voor een boutique hotel in Leiden centrum gaan, dat vind ik qua sfeer leuker dan een groot 'luxe' hotel. In de winter is er ook nog kerstmarkt in het centrum met lampjes in de bomen etc.

Volgens mij heb je er 3:
De Oude Morsch
Boutique hotels van leyden
Steenhof Suites

Verder is er een Van der Valk redelijk dicht bij de theaterhangar (Haagse schouw), de suites daar zijn ook luxe en het ontbijt volgens mij goed, maar de omgeving is een beetje net niks.
D'Oude Morsch is geen plek in december op zaterdag. Behalve de 28e nog 1.
Fletcher Wellness-Hotel is misschien een optie. Prachtig uitzicht over de stad.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
@daddy-Gijs, als je hier al niet meer om recensies mag vragen... Waar dient zo’n forum dan nog voor??

Zo’n paar overzichtelijke recensies zijn altijd fijn, soms zie je door de bomen het bos niet meer.. Bedankt verder voor de opties, daar kan ik wat mee ! 🙂

Het gaat om 12 december
Alle reacties Link kopieren
Veel hotels hebben een soldaat van oranje arrangement / deal. Misschien daar op googelen?

Van der Valk hotel leiden, of Sassenheim - leiden bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Linolino schreef:
14-11-2019 17:14
@daddy-Gijs, als je hier al niet meer om recensies mag vragen... Waar dient zo’n forum dan nog voor??

Zo’n paar overzichtelijke recensies zijn altijd fijn, soms zie je door de bomen het bos niet meer.. Bedankt verder voor de opties, daar kan ik wat mee ! 🙂

Het gaat om 12 december
Dan zou ik een hier een kamer boeken.
https://www.boutiquehoteldeoudemorsch.nl/
Het voordeel van dit hotel is de parkeergarage die aan de overkant van de brug ligt. Daarnaast zit je gelijk op de goede weg om in Valkenburg te komen. (Immer Gerade Aus)
En het ligt in het centrum van Leiden, dus je kunt lekker lopend de stad in mocht je dat willen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
esther55 schreef:
14-11-2019 19:39
Veel hotels hebben een soldaat van oranje arrangement / deal. Misschien daar op googelen?

Van der Valk hotel leiden, of Sassenheim - leiden bijvoorbeeld.
Ze vroeg om een beetje luxe hotel toch, dan denk ik toch niet aan n van der Valk eerlijk gezegd...
de beukenhof in Oegstgeest is leuk, kunt er ook lekker eten.
Bedankt!! Zoiets als Oude Morsch of de Beukenhof, precies wat we zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Linolino schreef:
15-11-2019 06:31
Bedankt!! Zoiets als Oude Morsch of de Beukenhof, precies wat we zoeken!
https://youtu.be/ZEfX40fP0GA
Op 1:05 zie D' Oude Morsch naast de poort liggen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven