luxe vakantiepark in NL met 3 generaties

25-10-2020 12:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn komend jaar 50 jaar getrouwd en zijn toch aan het overwegen om weg te gaan met ons gezin. Voor de veiligheid in Nederland.
We zoeken een luxe vakantiepark, niet te massaal (bv. Hof van Saksen lijkt mijn ouders te massaal); geschikt voor mijn ouders die de ebikes meenemen (niet bijzonder goed ter been), maar ook voor 5 tieners (10-14 jaar). Iets bij het strand mag, maar een zwembad is ook zeker fijn. We zoeken 2 6pp huisjes.
Waarschijnlijk gaat het om de meivakantie '21.
De locatie in NL maakt niet heel veel uit.

Wie heeft goede ervaringen?
Bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
@Jo12345: Wij (ons gezin) is héél blij dat we in 2 huizen zitten... ;-) . En mijn ouders zien ook dat dat nodig is om het gezellig te houden.... Het is voor mijn ouders wel een heel waardevolle week.
(los daarvan is Denemarken voor ons dichterbij dan de Ardennen, maar buitenland durven we nu niet aan).
Alle reacties Link kopieren
Dormio Resort Maastricht
Er is een zwembad en er zijn ook welnesshuisjes te huur.
Centrum van Maastricht op een paar km afstand
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen met Hof van Salland, nabij Hellendoorn. Huisjes zijn erg luxe, de meeste ook met wellness-faciliteiten. Niet echt een kindvriendelijk park (klein zwembad), maar wel heel rustig en er is voldoende vertier in de buurt voor de tieners (attractiepark Hellendoorn, Sallandse Heuvelrug etc.) en je kan er prachtig fietsen.

Oh, en Landal de Waufsberg in Noorbeek, Zuid Limburg. Geen faciliteiten behalve een goed restaurant. Iets van 50-60 nieuwe luxe villa's (in 2018 of 2019 gebouwd) dus ook erg rustig. Maar ook hier in de buurt genoeg vertier voor de tieners, zoals Grotbiken in Valkenburg etc.

Veel plezier, ik hoop voor jullie dat tegen die tijd de boel weer een beetje normaal is.
boterham86 wijzigde dit bericht op 27-10-2020 09:50
Reden: aanvulling
24.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Villa park De Koog op Texel. Kleinschalig met prachtige villa's. Het park is onderdeel van De Krim, je mag dus van alle faciliteiten van De Krim gebruik maken (zoals het zwembad).
Er zijn zelfs villa's met een eigen binnen zwembad.
Dicht bij het strand en het plaatsje De Koog.
Alle reacties Link kopieren
Het is Marveld geworden! Er waren nog 2 huisjes beschikbaar in de week die wij wilden.
Heel erg bedankt voor het meedenken allemaal. Er zijn veel mooie parken voorbij gekomen; genoeg inspiratie voor volgende vakanties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven