Madurodam

05-07-2020 07:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zo naar Madurodam, en opeens herinnerde ik me van vroeger dat je ook kleine "attracties" hebt waar je dan geld in gooide zodat ze gingen bewegen (bijv de kermis).

Is dat nu nog zo? En weet iemand wat voor muntjes ik dan mee moet nemen? 10 cent, 20 cent? Of gaat het lekker makkelijk modern met je pinpas? :$

Ik kan het zo snel niet op de site vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is nog zo, maar welk muntje erin moet weet ik helaas niet.
Misschien gewoon wat klein geld meenemen, als je dat in huis hebt nu in deze tijd alles met de pinpas betaald moet worden?
Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hoef je daarvoor niet meer apart te betalen
Alle reacties Link kopieren
We gaan het merken, heb net een berg 10 en 20 centmuntstukken gevonden, dus die zitten in de tas. Nu maar hopen dat we niet opeens 50 cent nodig hebben ;-)
Alle reacties Link kopieren
Anders gewoon wachten tot een andere bezoeker er een muntje in gooit, dan zie je de boel ook in werking.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
10 cent las ik op 2 verschillende blogs.
Alle reacties Link kopieren
Die autootjes en treinen bewegen toch al? Ze hebben nu wat meer attracties waarbij het niet alleen kijken is maar waarbij je zelf actief kunt zijn. Dat maakt het wel leuker.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
En anders gewoon aan de kassa van Madurodam een briefjes van 5 euro inwisselen voor wat muntjes?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
10 cent, omdat een dubbeltje vroeger het kleinste muntje was.

En tuurlijk rijden de auto's en treinen al, maar nu kan je ook de kermis in werking zetten.

En je kan inderdaad wachten tot iemand anders er geld in gooit, maar het is als kind veel leuker als jíj de kermis in werking zet en niet iemand anders. Mijn ouders zeiden vroeger altijd dat we moesten wachten tot iemand anders langskwam, en dat klonk toch altijd een beetje goedkoop met teleurstelling voor mijn broer en mij dat ze niet gewoon even een dubbeltje tevoorschijn konden halen.
Alle reacties Link kopieren
Een paar met tien cent en een paar met 20 cent en een paar gratis. Superleuk want je krijgt ook een keer een souveniertje en ergens anders iets lekkers.
Alle reacties Link kopieren
En een euromunt voor de klompenfabriek, die heb ik dus net niet bij me :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven