ontbijtvouchers disneyland parijs

11-01-2019 13:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
in juni ga ik met zoon, schoondochter en kleindochter naar Disneyland Parijs.
We verblijven in Davy Crocket Ranch en hebben daar ontbijt en lunchvouchers bij gekregen.
Mijn vraag: ik wil graag een ontbijt met Disney figuren boeken, maar kan ik dan de ontbijtvouchers inwisselen hierbij ??
Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt met Disneyfiguren is duurder dan het normale ontbijt. Je zal het verschil moeten bijbetalen.
Alle reacties Link kopieren
Die ontbijtvouchers lever je in bij een kraam aan het begin van de blokhutten op Davey Crocket Ranch. Dan krijg je alles mee om te ontbijten in je blokhut..
Alle reacties Link kopieren
Denk het niet. Die vouchers gebruik je inderdaad bij een kraampje om wat broodjes, beleg en melk op te halen. Kosten zijn wat anders als je met Disney figuren wilt eten. Maar je moet toch reserveren omdat überhaupt te kunnen. Dus waarom bel je niet op om het na te vragen bij de restaurantreserveringslijn. Die weten het vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan wel, maar je betaald wel een toeslag voor, want normaal kost het 39 euro p.p.

“De meerprijzen voor ontbijt met de Disney figuren per maaltijdoptie als je een arrangement boekt:

Maaltijdoptie Standaard: €20 (per persoon) extra
Maaltijdoptie Plus: €12 (per persoon) extra
Maaltijdoptie Premium: Inbegrepen (geen extra kosten)”
https://www.discoverthemagic.nl/disneyl ... land-paris


Ik zou wel van te voren even reserveren.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan. Kostte ons toen 15,- extra maar vond dat het zeker waard! Het ontbijt bij de ingang die je op kan halen stelt niks voor.
Wel even reserveren trouwens!

Je kunt trouwens gewoon lekker aan tafel blijven tijdens het eten en hoeft niet bang te zijn figuren mis te lopen want ze gaan echt iedereen tafel voor tafel af :)

Veel plezier!
Eten met de figuren kan volgens mij alleen in de hotels, toch? Ze komen niet naar een huisje of appartement.

Je zou die vouchers kunnen gebruiken/ inwisselen en vervolgens die producten kunnen meenemen naar het park. Scheelt jullie daar kosten. Daar jullie dan namelijk wel extra kosten maken voor eten met de figuren.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt dat vooraf telefonisch reserveren, restaurant in het Disney hotel (restaurant inventions zaten wij geloof ik) of Cafe Mickey...
Er zal in ieder geval bijbetaald moeten worden. Is vrij prijzig maar wel heel leuk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Live long and prosper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven