Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Op vakantie in eigen land

12-08-2017 19:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend en ik hebben beiden in september 2 weken vakantie. In de eerste instantie zouden wij graag naar het buitenland willen, maar wegens feestjes tussendoor hebben we uiteindelijk maar 6 dagen achter elkaar tijd om weg te gaan. Nu zijn we dus op zoek naar een leuke plek om die 6 dagen te vertoeven in eigen land. Het liefste zitten we dicht bij zee en dichtbij een leuk centrum. Iemand die wat tips heeft waar je echt moet zijn geweest in Nederland? Wij komen uit de buurt van Zwolle FYI ..
Thanks alvast!
Veere (zeeland) vind ik zelf altijd heel leuk. Leuk stadje, en je kan eventueel uitstapjes maken naar middelburg/vlissingen of die sluizen ofzo.

Of uhm uhm uhm texel? Een eiland geeft je tenminste wel echt een eiland gevoel. Of ik zou voor vlie gaan.
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
Ik vind Bergen in NH altijd gezellig. Kan je ook nog een dagje naar Alkmaar (leuke stad!) of wandelen in de Schoorlse duinen.
Texel! Heerlijk en echt vakantiegevoel.

Je kunt overal fietsen huren, lekker strand, strandtentjes etc.
MN-- schreef:
12-08-2017 19:49
Texel! Heerlijk en echt vakantiegevoel.

Je kunt overal fietsen huren, lekker strand, strandtentjes etc.
Maar is er op Texel ook genoeg te beleven om daar bijvoorbeeld 6 dagen te blijven? Wij vinden het namelijk ook erg leuk om lekker te shoppen en ik kan me zo voorstellen dat daar geen Kalverstraat te vinden is :-P
poepescheetje schreef:
12-08-2017 19:53
Maar is er op Texel ook genoeg te beleven om daar bijvoorbeeld 6 dagen te blijven? Wij vinden het namelijk ook erg leuk om lekker te shoppen en ik kan me zo voorstellen dat daar geen Kalverstraat te vinden is :-P
Dan ga je 4 dagen naar Texel en 2 dagen naar Amsterdam.
Zeeland!!
Echt een aanrader! Shoppen in Middelburg, Vlissingen of Zierikzee.
Uitwaaien op het strand heerlijk hoor!
Martje2801 schreef:
12-08-2017 19:43
Veere (zeeland) vind ik zelf altijd heel leuk. Leuk stadje, en je kan eventueel uitstapjes maken naar middelburg/vlissingen of die sluizen ofzo.

Of uhm uhm uhm texel? Een eiland geeft je tenminste wel echt een eiland gevoel. Of ik zou voor vlie gaan.
Ik zou dan weer naar Terschelling of Schier gaan.

Ergens in de buurt van Haarlem of Alkmaar kan ook.
Paar dagen Groningen stad en een paar dagen in de bossen in Drenthe.
Wij zitten 20 min rijden van t strand, Texel vlakbij, Schagen is n leuk stadje en ook Hoorn.
Met 45 min zit je in Amsterdam.
Enne je kunt bij mij een kamer huren :-D
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
poepescheetje schreef:
Nee!! Dan is het echt niets.
Noordwijk
Het is wat het is
Maastricht!

Echt gezellige stad :)

Ga je lekker shoppen in zo'n Outletcentrum Maasmechelen, Kajakken in Dinant of Welnessen in Spa, rondfietsen in het Heuvellandschap, en met deze Groupondeal echt zaaaalig eten (https://www.groupon.nl/deals/restaurant ... helin-team)

Fijne korte vakantie :D
Zeeland is erg leuk om toerist in eigen land te zijn. Maar Friesland vind ik ook herl leuk, de meren en de stadjes.
Wassenaar en dan winkelen in Den Haag en Leiden.
Scheveningen. Winkelen in Den Haag
Oude centrum Voorburg
Bergen, of Domburg.
You can never have too many hats, gloves and shoes
poepescheetje schreef:
Wij hebben ons vijf dagen prima vermaakt maar houden niet van shoppen. Wel van lekker eten en terrasjes
Katwijk aan zee, strand, zee, duinen. Voor shoppen kan je dan naar Den Haag of Leiden.
Raldy schreef:
13-08-2017 08:43
Katwijk aan zee, strand, zee, duinen. Voor shoppen kan je dan naar Den Haag of Leiden.
En vervolgens door naar Delft en Haarlem, allemaal mooie plaatsen om te zien.
MN-- schreef:
13-08-2017 06:38
Wij hebben ons vijf dagen prima vermaakt maar houden niet van shoppen. Wel van lekker eten en terrasjes
:high5:
wij gaan binnenkort 10 dagen naar Texel . Heerlijk uitwaaien, wandelen en fietsen en inderdaad lekker eten en drinken.

Winkelen vind ik een noodzakelijk kwaad dus op vakantie doe ik dat amper tot niet.
Zeeland is ook fijn, mooie stranden .
dolfje schreef:
13-08-2017 13:23
:high5:
wij gaan binnenkort 10 dagen naar Texel . Heerlijk uitwaaien, wandelen en fietsen en inderdaad lekker eten en drinken.

Winkelen vind ik een noodzakelijk kwaad dus op vakantie doe ik dat amper tot niet.
Precies.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven