Oud & Nieuw - alleen + kids

13-11-2019 06:06 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze eerste O&N zonder man/vader. Ik heb er geen zin in. Kerst gewoon bij familie en zo maar wat ga ik met de pubers doen met Oud en Nieuw?
Ik hoopte op wat leuke alleenstaande reizen maar vind er maar 1 van €1300,- en daar komen nog veel kosten bij want ski vakantie (prijs alleen voor htl-halfpension). Dat zit er niet in.

Wie kan wel andere uitjes met andere alleenstaande moeders/vaders en hun kinderen vinden?
Alle reacties Link kopieren
Willen de pubers het niet, lekker goedkoop, met hun vrienden vieren?

Stel jullie huis open als feestlocatie
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn de pubers nog net te jong voor. Hun pubervrienden zitten ook nog gewoon bij hun ouders ;-)
Maar idd wel om te onthouden voor de toekomst.
Egypte all inclusive ofzoiets? Huisje in de Ardennen?
Alle reacties Link kopieren
Of er geeoon het beste van maken?
Olie bollen bakken, samen gourmetten, spelletje doen, en om 12u vuurwerk afsteken.
Vakantiehuisje in Nederland? België, Duitsland?
Alle reacties Link kopieren
valisa schreef:
13-11-2019 06:36
Of er geeoon het beste van maken?
Olie bollen bakken, samen gourmetten, spelletje doen, en om 12u vuurwerk afsteken.
Zou ik op doen.
En vrienden uitnodigen
Alle reacties Link kopieren
valisa schreef:
13-11-2019 06:36
Of er geeoon het beste van maken?
Olie bollen bakken, samen gourmetten, spelletje doen, en om 12u vuurwerk afsteken.
Ja, dit
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je in een huisje ergens nog triester voelt dan in je eigen huis. Dus wat valisa zegt zou ik ook doen. Eventueel vrienden/familie uitnodigen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-11-2019 06:48
Ik denk dat je je in een huisje ergens nog triester voelt dan in je eigen huis. Dus wat valisa zegt zou ik ook doen. Eventueel vrienden/familie uitnodigen?
Eens wat huisje betreft dus dat ga ik zeker niet doen.

Vrienden/familie: die hebben gewoon allemaal de gebruikelijke plannen dus gaat niet.

Vandaar dat een eenoudervakantie best een goed idee is: meer kinderen en andere volwassenen.
Iemand tips die kant op?
Ik zou het thuis lekker gezellig maken.
Lekker lang eten in mooie kleding,
oliebollen erna en om 0.00 uur met champagne elkaar gelukkig nieuwjaar wensen.

Of een leuk spel doen.
Eventueel andere mensen uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
*Sjaan* schreef:
13-11-2019 06:52
Eens wat huisje betreft dus dat ga ik zeker niet doen.

Vrienden/familie: die hebben gewoon allemaal de gebruikelijke plannen dus gaat niet.

Vandaar dat een eenoudervakantie best een goed idee is: meer kinderen en andere volwassenen.
Iemand tips die kant op?
Wat is je budget? Wat wil je? Actief?
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden de pubers zelf graag willen?
Alle reacties Link kopieren
Lievejetje schreef:
13-11-2019 06:57
Wat zouden de pubers zelf graag willen?
Dat alles weer normaal is..
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2019 06:56
Wat is je budget? Wat wil je? Actief?
Alles mag! €3000,- all in
Een Canarisch eiland? Misschien een huisje ipv hotel zodat je geen 2 hotelkamers nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
https://www.eenoudervakantiegids.nl/oud-en-nieuw
Alle reacties Link kopieren
Lilalinda, dat is degene die ik ook gevonden had. Met skihuur en skipassen en lunch vrees ik het budget te overstijgen.
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk heeft oud en nieuw - arrangementen met een feestavond met alles erop en eraan: eten, dansen, entertainment, vuurwerk. Geen idee voor welke doelgroep dat precies is (niet dat je tussen de bejaarden terecht komt), zie hier:

https://www.valkverrast.nl/thema/sylvester
Alle reacties Link kopieren
Nog geen andere gescheiden stellen in de buurt? Niemand die het leuk vindt om met elkaar en de kinderen oud & nieuw te vieren? Ouders van school? Sportclub? Weetikveelwat? Laat eens weten aan de mensen om je heen dat je er tegenaan hikt.
Alle reacties Link kopieren
Naar de Efteling met oud en nieuw
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
13-11-2019 07:12
Nog geen andere gescheiden stellen in de buurt? Niemand die het leuk vindt om met elkaar en de kinderen oud & nieuw te vieren? Ouders van school? Sportclub? Weetikveelwat? Laat eens weten aan de mensen om je heen dat je er tegenaan hikt.
Ik lees het alsof haar man is overleden..
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Tropischvisje schreef:
13-11-2019 07:13
Naar de Efteling met oud en nieuw

Dit! Met een hotel in de buurt bijvoorbeeld. Wij hebben dit ook een keer gedaan en sliepen in Vd Valk in Gilze
*Sjaan* schreef:
13-11-2019 06:52
Eens wat huisje betreft dus dat ga ik zeker niet doen.

Vrienden/familie: die hebben gewoon allemaal de gebruikelijke plannen dus gaat niet.

Vandaar dat een eenoudervakantie best een goed idee is: meer kinderen en andere volwassenen.
Iemand tips die kant op?

Allereerst super lullig dat het voelt alsof je niet bij je familie en vrienden terecht kant.
Is dat echt zo, heb je ze gevraagd en uitgelegd dat je het lastig vindt nu op stel en sprong een nieuwe traditie te verzinnen voor jullie nieuwe gezinssamenstelling?
Of is het een aanname dat het niet gaan om met ze af te spreken? Ik vind het best heftig om ‘dan maar’ op vakantie te gaan eigenlijk.
Ik hoop dat je leuke plannen kunt maken.
Hobbelster schreef:
13-11-2019 07:24
Allereerst super lullig dat het voelt alsof je niet bij je familie en vrienden terecht kant.
Is dat echt zo, heb je ze gevraagd en uitgelegd dat je het lastig vindt nu op stel en sprong een nieuwe traditie te verzinnen voor jullie nieuwe gezinssamenstelling?
Of is het een aanname dat het niet gaan om met ze af te spreken? Ik vind het best heftig om ‘dan maar’ op vakantie te gaan eigenlijk.
Ik hoop dat je leuke plannen kunt maken.
Mocht het om een overlijden gaan zou ik juist zeker niet tussen de gelukkige stelletjes gaan zitten. Dan wrijf je het gemis er alleen maar extra in. Beter kop in 't zand en de dagen doorkomen alsof het gewone dagen zijn. Met netflix op de bank desnoods als het budget te klein is voor een reisje naar iets waar je de feestdagen zo goed als mogelijk kunt ontvluchten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven