Reis Noordoost-Amerika & Florida in 2019

13-07-2018 16:27 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar staat een verre reis weer op ons wensenlijstje. Waarschijnlijk wederom Amerika, dat vonden we allemaal een heel prettig land en goed zelf te bereizen.
We willen een deel van het noordoosten doen, en dan graag nog een 7-10 dagen weer relaxen in een villa in Orlando (zó goed bevallen!)

Na weer eens kletsen over wat iedereen zou willen zien (allen New York en villa Orlando, manlief Niagara Falls, de oudste walvistour en de jongste wil het Witte Huis zien), kom ik tot een volgende voorlopige route:

Dag 1: - aankomst New York
Dag 2: - New York
Dag 3: - New York
Dag 4: - New York
Dag 5: - Auto ophalen. naar Gloucester (400 km)
Dag 6: - Gloucester (Whale watching tour). En evt middagje strand.
Dag 7: - door naar Green Mountains (275 km). Evt daarna alvast stukje verder rijden
Dag 8: - Via Watkins Glen State Park naar Niagara Falls. (‘s avonds verlichte falls kijken)
Dag 9: - Niagara Falls (boottour)
Dag 10: - Stop bij Hersey’s Chocolate World en naar Lancaster (550 km)
Dag 11: - naar Amish gebied en door naar Washington (200 km)
Dag 12: - Washington
Dag 13: - Washington
Dag 14: - vlucht naar Orlando
Dag 15: - Orlando
Dag 16: - Orlando
Dag 17 : - Orlando
Dag 18: - Orlando
Dag 19: - Orlando
Dag 20: - Orlando
Dag 21: - Orlando
Dag 22:- terugvlucht
Dag 23: - thuis (zaterdag)

* op dag 9 na de boottocht Niagara is het misschien ook een optie om alvast stukje richting Lancaster te rijden ? Of heb ik daar nog een volle dag nodig? Of middagje zwembad?
* i.pv. via Amish/Lancaster zou ik ook nog via Shenandoah NP naar Washington kunnen rijden. Is dat een leuker plan?
* op dag 13 zou ik ook nog een vroege avondvlucht (rond 18.00-19.00 uur) al naar Orlando kunnen nemen. Dat scheelt weer een reisdag. Ik denk dat we Washington in 1,5-2 dagen wel gezien hebben. Bij de bekende bezienswaardigheden geweest zijn is voor ons voldoende. En airport DCA zit vlakbij, dus dan heb je nog tot bijv. 15.00 die dag in Washington en ben je die avond bijv. rond 23.00 uur in de villa. Dat is wel een lange dag, maar de volgende dag heb je dan niks.
* het rondje omdraaien en starten in Washington, eindigen in NY kan ook. Is dit om een of andere reden een beter plan?

Dagen en data liggen nog niet vast, dus wellicht kunnen we een dagje extra erbij vrij krijgen maar daar reken ik niet op.
Tips en adviezen welkom !!
Ook als iemand nog een leuke villa weet, met zwembad en ruim terras, jacuzzi, gamesroom en een beetje moderne inrichting voor ca. € 120,= p.n. houd ik me aanbevolen!
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
18-11-2018 08:45
TO heeft volgens mij al meerdere malen aangegeven dat ze meer een foto en op naar het volgende ding mensen zijn. Even een indruk en dan is het goed. Dan ga je sowieso al naar meer dingen op een dag. Ze zijn geen rondhangers (correct me if im wrong mama) en vinden het leuk dingen te doen qua activiteiten met wat afwisseling voor het hele gezin als ik haar topic en posts lees.
Dat heb je goed verwoord! Precies zoals wij het voor ons zien.


broodtrommel schreef:
18-11-2018 08:45
Laat die passen daar even bij los. Wat willen jullie nu echt doen en gezien hebben als dit je eerste en laatste keer NY zou zijn.

Wat ik echt gezien wil hebben is 9/11 Museum en Memorial, Central Park, twee uitzichttorens, overdag en avond, langs het Vrijheidsbeeld op varen en het Empire State Building en Times Square. De rest is fijn als het lukt. En dit moet minimaal haalbaar zijn lijkt me in drie dagen! En eten bij Ellen Stardust lijkt me ook geweldig, maar behalve het ontbijt wil ik er de dagplanning verder niet perse voor aanpassen zeg maar.


broodtrommel schreef:
18-11-2018 08:45
Daar kan je dan eventueel globaal dingen omheen plannen en in je achterhoofd houden. Lukt dat niet, heb je geen zin meer of? jammer dan. Een strakke tijdsplanning is sowieso a relaxed maar volgens mij zet je alleen de tijden erneer om een idee van alles te krijgen toch? Dus hoe lang iets zou duren en dan met name om er achter te komen of een pas überhaupt uit kan of los of attractie pas met x aantal attracties etc..

Precies! Goed verwoord. De dingen die we graag willen zien plannen en daarom heen de opties die ook leuk zijn en in de buurt liggen. Ook tijden uitgeschreven ivm vaste tijden van iets en om te kunnen inzien of zaken haalbaar zijn.


broodtrommel schreef:
18-11-2018 08:45
Overigens wel even de prijs checken voor een wedstrijd. Is het tegen de Red Sox reken dan op een prijskaartje van 85 dollar vanaf. Tegen een onbetekenend clubje kan het al vanaf 10 dollar.

De Yankees spelen tegen Colorado als wij er zijn. Voor het overige zijn er geen sportwedstrijden, voor zover ik kon nagaan. Dus áls we iets willen zien, zou dit kunnen. Helaas nog geen tijden bekend. Als het rond 19.00 uur zou zijn, zou dat iets voor dag 3 kunnen zijn ? Dan zou ik het ochtendprogramma kunnen laten staan en na de lunch terug naar Times Square. Dan evt. nog National Geograpic Encounter kunnen doen, wat eten en dan naar het stadion. Lukt dat?
Qua kaarten heb ik begrepen dat je tussen vak 418-422 wel goed zit.
Via ticketmonster zijn kaarten in vak 420 B verkrijgbaar van $ 64,=.
Op Stubhub in vak 420 A voor $ 35,=. Dat scheelt nogal.


broodtrommel schreef:
18-11-2018 08:45
Ik was in voorgaande posts overigens uitgegaan van je eigen opgestelde dagplanning en attracties en heb daarbij suggesties gedaan. Zelf zou ik het iets anders aanpakken.

Hoe zou jij het aanpakken? Niet kijkend naar mijn planning, maar wat zou je voorstellen? Wie weet is dat wel veel beter of logischer?
Alle reacties Link kopieren
[quote=mamaonbekend post_id=29256190 time=1542531814 user_id=173730]

Wat ik echt gezien wil hebben is 9/11 Museum en Memorial, Central Park, twee uitzichttorens, overdag en avond, langs het Vrijheidsbeeld op varen en het Empire State Building en Times Square. De rest is fijn als het lukt. En dit moet minimaal haalbaar zijn lijkt me in drie dagen! En eten bij Ellen Stardust lijkt me ook geweldig, maar behalve het ontbijt wil ik er de dagplanning verder niet perse voor aanpassen zeg maar.



Ah dat lukt makkelijk. Heb je niet eens die passen voor nodig denk ik. De reden dat wij geen passen gekocht hebben toen is omdat ik dan echt het gevoel zou hebben dat ik “ het geld eruit moest halen” dus zoveel mogelijk van die attracties gaan zien en doen en dat wilden we niet. Dan zit je te jagen. Wij hebben het gewoon relaxed gedaan nu. S’avonds op de TOTR vond ik echt heel gaaf met al die lampjes. Nog gaver dan overdag.
Times Square zit je om de hoek dus daar kom je vast een paar keer overdag en in de avond. De M&M’s winkel is heel gaaf om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ja, denk ik ook wel. New York in het donker lijkt mij ook gaaf. Daarom ook zeker een keer bovenop ergens. En een cruise bij avond is ook leuk, want dan vaar je langs het Vrijheidsbeeld op volgens mij. Ook gaaf.

En als we inderdaad naar een honkbalwedstrijd willen, zou ik dat zondagmiddag na High Line/Chelsea Market kunnen doen. Dan op tijd terug naar Time Square, nog wellicht een dingetje doen (of niet) en dan om ca. 17.15-17.30 naar het stadion zodat je er ca. een uur voor de wedstrijd begint, wel bent (volkslied dan niet te missen natuurlijk!).

Dan lukt de avondcruise op dag 3 natuurlijk niet, maar die kan dan nog naar dag 1 (en The Ride vervallen). Want dan ben je ook in die hoek.
Dan wordt de volgorde voor die dag denk ik 9/11 Museum, One World, speedboot, Brooklyn Bridge (evt. Financial Distrikt of Chinatown indien tijd over) en de avondcruise. Ook mooi programma toch?
Alle reacties Link kopieren
Zeker. Het wordt vast leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat dat een veel leuker programma is voor dag 1 maar ik blijf bij die hop on hop off bus haha om dan op die manier naar het memorial toe te gaan. Maar dan wel weer alleen met een pas wegens de prijs.

Je moet er toch naar toe, ziet meer dan in die metro en je hoeft er niet voor dag en dauw te staan. Voor wat je wilt heb je echt meer dan tijd op dag 1 en daar is niets gehaast aan. Je spaart dan tegelijkertijd weer 12 dollar uit voor een enkeltje met de metro.

Heb even voor je gekeken:
Sightseeing pas is 130 dollar 1 dag volwassene

9/11 memorial is 24, het museum wat er staat 15, One World is 34, de speedboot 40, de harbor cruise van 6-8 is 40. Je zit nu al over de pasprijs voor 1 dag en een 2 dagenpas is in verhouding ook goedkoper toz van dingen voor een eventuele tweede en/ of derde dag.

Dan is de bus normaliter 60 dollar, deze kan je nu gewoon meepakken onder het mom van vervoer en metrogeld uitsparen en dat deze bij een pas zit. Het kost je niets extra. Ik heb een beetje het idee dat je denkt in tijdnood te komen maar echt niet nodig.

Ik zie het vooral juist als een extra optie en meer flexibiliteit.

Maar de dingen die je echt wilt zien ga je absoluut wel redden, makkelijk.

@Dolfje, TOTR is zeker gaaf bij nacht maar heb je toen ook ESB of One World gedaan? Want an sich is 1x overdag en 1x avond ergens een uitzicht echt wel genoeg hoor. Als je dan ook nog een dag en of avondcruise hebt weet je het wel op een gegeven moment.
Alle reacties Link kopieren
Dus toch een Pass voor 3 dagen nemen, denk ik!
Dan is er ook de mogelijkheid om ergens binnen te lopen en een uurtje op te vullen voordat je iets anders gepland hebt staan.
En dan behoud je de optie van de hop on hop off bus ook. Al lees ik elders wel dat die personen juist vinden dat die niet veel toevoegt maar dat je veel in de file staat. Terwijl jij er juist zo voor pleit om em wel te nemen.

Maar nu ben ik nog steeds benieuwd naar jouw indeling, broodtrommeltje!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet in de file gestaan in de bus en heb meerdere loops genomen. In Londen stonden er ook wel eens files maar dan stap je uit en loop je weer een stukje, dat is hier niet anders. Even later is de opstopping weer weg. De bus vind ik juist leuk omdat je verhoogd zit, andere details ziet en mooiere foto's kan maken. En een file met allemaal New Yorkse taxi's is ook leuk te fotograferen. En... ik ben lui.. 🤣

Die eerste dag maar dan met de bus dus had ik ook kunnen doen. Dat zou ik zo laten. Combi van zitten en iets doen en een aantal highlights. Ben je na die boot moe ga je terug naar hotel. Zo niet kan je altijd nog iets doen op Times Square (MD T/ NG) of top of the rock in de avond al zou ik persoonlijk even iets anders willen dan sights en gewoon entertainment. Maar dat kan je op dat moment altijd beslissen dus.

Die Ellen Stardust Diner zou ik zelf doen wanneer je rond dat gebied activiteiten gaat ondernemen, dus bijvoorbeeld op dag 2. Dat zit bij Spyscape, Radio City Music Hall, st Patrick, Trump Tower (al zou ik er tegenwoordig vooral een tomaat tegen aan willen gooien haha) Central Park zelf en dus ook het Planetarium en de fietshuur. Je kan nog naar de Intrepid mocht je dat nog willen, het Love sign zien en in de avond heb je dus MD T of NG (mocht je dat op dag 1 niet gedaan hebben of hetgeen is overgebleven) Na avondeten is het vaak rustig en beiden zijn tot een uur of 9/10 geopend. Of je kan bovenop TOTR voor het avonduitzicht. Beiden kan ook als je zin hebt want qua tijd red je dat wel.

Op dag 3 doe je de dingen die je dan nog graag had willen doen maar misschien nog niet aan toe bent gekomen. In de avond een Sportwedstrijd of theater. Een bezoekje aan Chinatown en/ of Little Italy (met of zonder walking tour) Je kan gewoon de metro pakken hiervoor. Eventueel nog even een busloop uptown doen naar Harlem en het Apollotheater op de foto zetten (Supremes, Marvin Gaye en meer groten der aarde hebben daar op de planken gestaan.) het is dus een beetje afhankelijk op welk tijdstip de wedstrijd plaats vind. Als het je gaaf lijkt dan zou ik dat zeker doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ESB in de namiddag gedaan, nog licht maar de zon zakte wel al wat. TOTR dus ochtend en avond. Toen vond ik het wel prima.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk dat we de planning grotendeels voorlopig zo laten.

Met manlief er nog even overheen gekeken. Hij stelde voor op dag 1 de volgorde anders te doen en inderdaad 9/11 Museum, One World Observatory, de speedboot.
En dan bij tijd over Brooklyn Bridge of Financial Distrikt of Chinatown. En dan om 17.30 uur de avondcruise te doen. Leek de kinderen ook mooi, om Vrijheidsbeeld in het donker te zien. En kiezen tussen dat of een honkbalwedstrijd vonden ze moeilijk dus dan de avondboot op die dag. Dan kom je waarschijnlijk ook onder de bridge en heb je een mooi zicht op skyline Manhattan.

En dag 2 ook redelijk zo laten en kijken hoeveel zin/tijd we hebben voor Madame Tusseauds en/of National Geographic. Wel in elk geval Central Park, boottocht overdag, Intrepid en avond TOTR.

De laatste dag even langs ESB en de rest voor waar we zin in hebben: dat kan idd ook Spyscape zijn, of nog Madame Tusseauds, NG, Madison Square Garden, High Line & Chelsea Market. Of inderdaad: lekker een rondje in de bus! (Want ik ben ook liever lui dan moe :proud: ).

Als we naar een wedstrijd gaan, wordt dat mij betreft dag 3 want dan is het die avond sowieso al later voordat je terug bent in je hotel. Niet handig om dat de eerste avond te doen, want dan ben je echt op.
Als een wedstrijd rond 19.00 begint, ca. 3 uur duurt, en je nog een eindje terug moet met de metro, is het algauw 23.00 uur voor je bij het hotel bent, denk ik zo. Dus dat wordt, als we ervoor kiezen, de laatste dag. De volgende dag moeten we om 10.00 uur de auto ophalen (ca. 7 minuten lopen vanaf het hotel) en rijden we verder.

Als we de wedstrijd doen, ligt dag 3 grotendeels vast. Dan hebben we tot ca. 17.00 uur om dingen te doen die we nog graag wilden doen. En anders nog een volle dag.
Dag 1 en 2 kunnen we zo omdraaien, als het weer erom vraagt.

Ontbijten bij Stardust kan zeker ook op dag 2, had ik ook aan gedacht. Echter, we zullen zeker op de eerste dag vroeg wakker zijn en je kunt er vanaf 7.00 uur terecht, dus vandaar dat me dat dan handig leek. Maar kan ook zo naar dag 2. En 3 eigenlijk ook, bedenk ik me nu. Net hoe het uitkomt. Maar dan moeten we misschien wel een wekker zetten....?


Iemand een tip waar voordelig de Sightseeing Pass voor 3 dagen aan te schaffen is? Welke websites moet ik daarvoor kijken?
Ik vind volgens mij niet voordeliger dan $ 199,= volwassenen / $ 99,50 kind.
Voor ons in totaal met 3 volwassenen, 1 kind dus $ 696,50 (wat een geld hè?).
Alle reacties Link kopieren
Programma klinkt goed! Voor de passen: ik zit te wachten op black friday, kijken wat dat eventueel met de prijs doet. Anders zou januari misschien nog een goedkopere aanbiedingsmaand kunnen zijn. Je hebt nog ruim de tijd dus je kunt het best even aankijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook :-D
Had ook al Black Friday bedacht. Maar er staat wel dat de huidige aanbieding tot morgen 20 november geldig is en de prijzen in december ook hoog gaan.
Dus kunnen we de gok nemen en wachten tot vrijdag ?

Wat gaat jouw indeling ongeveer worden Chrissie?
Alle reacties Link kopieren
Honkbalwedstrijd zou ik sowieso niet doen op dag 1 en de planning aanhouden die je er net voor had verzonnen. Dat is een goede dag.

Je kan op de dag zelf kijken hoe laat je wakker bent en waar je wilt ontbijten. Lig je om zes uur wakker ga je daar naar toe. Denk dat je de eerste paar dagen wel vroeg wakker bent eigenlijk.

Die passen zijn duur ja. Maar losse entree is nog duurder. Ik vind het niet normaal in die stad, maar ja als je er bent wil je ook war zien. Dat hadden wij wel tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is erg prijzig. Maar als ik alles kan doen wat ik gepland heb staan, dan haal ik het er wel uit.

Lastige beslissing hoor wanneer die passen te kopen.
Er loopt nu wel een goede kortingsactie, maar slechts nog tot morgen:
$ 249,= voor volwassen, nu $ 199,00
$ 199,= voor kinderen, nu $ 99,50 (kinderen nu dus 50% korting !)

Zou dit met Black Friday nog voordeliger worden? Of komt een actie als dit later in het jaar nog wel weer terug?
Moeilijk....
Alle reacties Link kopieren
Ik houd de prijzen als sinds september in de gaten en ze schommelen iets van 20 euro op het totaalbedrag ongeveer voor mij. Kan me niet voorstellen dat dat nu ineens anders wordt. Anders wacht ik wel tot januari/februari, we gaan toch pas in april.

Programma is nu heel grofweg zo, moet er echt nog veel beter naar kijken en er komt vast nog iets bij of gaat weer wat af:

Dag 1. Hop on hop off hele rondje. Vrijheidsbeeld en Ellis Island, 911 memorial en het museum, One world.

Dag 2. Fifth avenue, fietsen Central Park, Central Park Zoo, National History Museum, Spyscape, evt nog Oceans Odessy of Ripley, Grand Central.

Dag 3. Chinatown, lunchen Katzs deli, metro naar graffiti workshop in Brooklyn. Brooklyn bridge. Metro naar Highline, chelsea market.

Dag 4. Times square, broadway, Madison square garden, Intrepid, indien niet gedaan: Ocean Odessy, Ripley's. Madame Toussaud. Avond top of the Rock.

Dag 5. Rib boat. Winkelen (woodbury?), uitloop van alles. Hoho ander stukje? Late avondvlucht terug dus diner op vliegveld.
Alle reacties Link kopieren
Mooi programma ook ! Jij hebt wat meer tijd dus kunt net wat andere dingen meepakken. Leuk hoor!
Ook lekker meerdere dingen per dag dus gepland. Jij hebt de speedboot dus een aparte dag gepland. Hij ligt eigenlijk net niet lekker in de route vind ik. Wel bij One Word en 9/11 maar weer aan de andere kant van Chinatown/Brooklyn bridge.

Maar jij gaat mooi vóór mij, dus hoor graag t.z.t. je verhalen en hoe de indeling bevallen cq haalbaar was. ;)

Mooi dat jij de prijzen voor de Sightseeing Passs al even in de gaten hield, en er weinig schommelingen in zit. Ik heb nog niet geboekt, ondanks dat de aanbieding van 20% korting voor volwassenen / 50% korting kinderen vandaag verloopt.
Ik gok het nog even, en hoop dat er dit weekend een zeer goede deal voorbij komt. En anders heb ik nog iets meer tijd om het af te wachten en hopen dat deze prijs nog een keer voorbij komt....
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, ik heb alweer even gekeken naar de nieuwe aanbieding, maar het is nog steeds een beetje hetzelfde. Ik maak elke keer een schermafbeelding van de prijs en de prijs van vandaag had ik ook al op 1 oktober en 17 oktober. Dus ik denk dat dit wel een beetje het minimum is. Misschien dat het straks na de piek in december weer iets omlaag gaat, daar hoop ik dan nu maar op. Want ik ga sowieso pas in januari/februari bestellen, nu even teveel andere kosten gehad, "de vakantierekening" moet weer even wat aangevuld worden haha.

En ik kan je uiteraard uitgebreid briefen na 11 mei als we weer thuis zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, zag het ook. Prijzen zijn excact hetzelfde als eergisteren alleen nu onder de noemer “Black Friday”.


Denk jij dat de aanbiedingsprijzen in januari scherper zijn dan nu dan?
Ik denk van niet eigenlijk, en er staat dat de prijzen in december omhoog gaan.
Is vast een verkooptruc, maar kan ook net zo goed wél zo zijn en dan ben je duurder uit. Ik vind het ook een lastige hoor..
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niks van haha. Denk wel dat (als ze slim zijn) ze in december tijdelijk de prijzen verhogen voor de feestdagen. Dan daalt dat vast in januari wel weer. Daar durf ik wel op te gokken, ik denk dat de dollarkoers een beetje in de gaten houden nog meer oplevert.
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar heb ik nog geen seconde over nagedacht, over die dollarkoers :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik had gehoopt leuke deals te vinden van hotels. Helaas vind ik niets bij Expedia, Booking, Hotels.com etc. etc. etc. (en dat ook geldig is in de zomer).
Ook geen kortingen op entreeprijzen van bezienswaardigheden voor onze reis naar Noordoosten (bijv. walvistour, Hershey Park of boottocht Niagara).
En ook niets nieuws bij de New York passen (Sightseeing Pass)

Ik heb dus nog geen slag kunnen slaan vandaag :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind nu op Viator.com een interessante deal voor de 3-daagse Sightseeing Pass.
Elders vind ik em voor $ 696,=, zeg maar omgerekend EUR 614,= voor 3 volwassenen en 1 kind.

Op deze link zie ik ook deze pass maar dan voor EUR 550,60, als je de kortingscode invoert. Dus dat scheelt best wel.
https://www.viator.com/nl-NL/tours/New- ... -45522PASS

Alleen kan ik als datum maar maart 2019 aanklikken terwijl wij in juli 2019 gaan.
Ik begrijp, ook op de officiële site van die pas, dat je pas ingaat op het moment van eerste gebruik. Dus dan zou ik em kunnen bestellen, denken jullie ?
Of lees ik ergens overheen ?

En nog iets: op de officiele site staat ook de RIB speedboat vermeld, die wij graag willen doen.
Die lees ik echter niet terug op de site van Viator. Wat denken jullie ? Het gaat hier toch gewoon om dezelfde pas?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels telefonisch contact met ze gehad maar die man kon mij niet garanderen dat het inderdaad dezelfde Pass betreft en dus de RIB speedboot en Hornblower avondcruise inbegrepen is. Ook was de pas volgens hem nog niet geldig omdat wij in juli pas gaan.

Ik heb mijn twijfels of hetgeen hij vertelt klopt, maar ik durf het hoe dan ook niet aan om bij hen dan te boeken. Het is toch voor een groot bedrag. En áls het toch een andere Pass blijkt te zijn en die attracties er dus níet bij in zitten, ben ik duurder uit als ik die ter plaatse moet boeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat de inhoud van de Sightseeing Pass iets veranderd is.
Eerst zaten er cruises van Circle Landcruise in opgenomen, nu niet meer. En ik dacht eerst ook meer aanbieders van fietsen in Central Park, nu nog maar één.

Voorlopig zit de rest wat ik bedacht wel er nog wel inbegrepen, maar toch...lijkt uitgekleder dan voorheen...

En de wedstrijd van the Yankees staat nu op de middag gepland, rond 13.00 uur geloof ik. Dus dat wordt em dan helaas niet. Midden op de dag vind ik het teveel tijd kosten. Was juist mooi als afsluiter van dag 3...’s avonds alleen nog maar op een stoeltje zitten en naar een wedstrijd kijken. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
23-01-2019 10:59
Ik heb het idee dat de inhoud van de Sightseeing Pass iets veranderd is.
Eerst zaten er cruises van Circle Landcruise in opgenomen, nu niet meer. En ik dacht eerst ook meer aanbieders van fietsen in Central Park, nu nog maar één.

Voorlopig zit de rest wat ik bedacht wel er nog wel inbegrepen, maar toch...lijkt uitgekleder dan voorheen...

En de wedstrijd van the Yankees staat nu op de middag gepland, rond 13.00 uur geloof ik. Dus dat wordt em dan helaas niet. Midden op de dag vind ik het teveel tijd kosten. Was juist mooi als afsluiter van dag 3...’s avonds alleen nog maar op een stoeltje zitten en naar een wedstrijd kijken. Jammer.

Heb je de website www.newyork.nl al eens bekeken, daar staan al die passen uitgebreid beschreven. Er zit best veel verschil in en zeker qua prijs.
Alle reacties Link kopieren
Zeker heb ik die site gelezen. Staat veel fijne info op.

Maar ik heb al zeker 10 attracties gepland staan. Dus volgens mij kom ik het beste uit met een Sightseeing Pass voor 3 dagen.
Ik vind volgens mij niet voordeliger dan $ 199,= volwassenen / $ 99,50 kind.
Voor ons in totaal met 3 volwassenen, 1 kind dus $ 696,50 (wat een geld hè?).
Terwijl de New York Pass voor 3 dagen $ 751,= kost, net wat duurder dus. En daar zit geen speedboot bij, die me wel leuk lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven