Rhofus Corfu of Kreta

20-01-2020 22:27 14 berichten
We kunnen niet kiezen en gaan met 5 personen mijn ouders, ik en mijn kinderen van 7 en 12.

Wat is waar te doen?
Wat is leuk voor de kinderen?
Corfu, voor ieder wat wils!
Rethymnon, Kreta!
Alle reacties Link kopieren
Dan roep ik lekker Rhofus!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker,Rethymnon.
Vorig jaar geweest en prachtig.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
20-01-2020 22:44
Corfu, voor ieder wat wils!
Zoveel was er niet te doen op Corfu.

Ik zou kiezen voor Kreta.

Al ben ik nog nooit op Rhodos geweest dus misschien is dat ook leuk.
sugarmiss schreef:
21-01-2020 07:52
Zoveel was er niet te doen op Corfu.

Ik zou kiezen voor Kreta.

Al ben ik nog nooit op Rhodos geweest dus misschien is dat ook leuk.
Dit vind ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op alle drie de eilanden geweest. Rhodos heeft veel te bieden en er is veel te zien, dus heeft misschien wel mijn voorkeur. Corfu is ook heel mooi, vooral de natuur! Dus als dat een doorslaggevende factors zou kunnen zijn dan zou ik daarvoor kiezen. Kreta is natuurlijk ook erg mooi, maar heel groot, dus je zult sowieso niet alles kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Rhodos, en dan het liefst naar de kant van Faliraki voor een rustige zee en zandstrand. Daar heb je ook een waterpretpark waar je een dagje heen zou kunnen. Met de bus of taxi naar de (oude) stad een dagje om wat rond te lopen. Of een boottocht naar bijv. Symi met zwem/snorkelstops tussendoor. Er is ook nog Farma, een soort grote kinderboerderij waar je struisvogels kan voeren. Genoeg te doen! :)
Kreta is nogal groot. Daar is van alles te doen, maar wat wil je doen of wat willen je ouders doen?

Ik zou gewoon kijken naar waar een leuke geschikte accommodatie staat die beschikbaar is op jullie datum voor een redelijke prijs. Op alle drie deze eilanden is genoeg leuks voor een fijne vakantie. Denk echt niet dat het heel veel uitmaakt op welk eiland je gaat zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn helemaal waus van Corfu, en dan vooral van de westkust (Paleokastrista). We zijn er nu 2 keer geweest, de stranden daar zijn echt schitterend. De natuur is inderdaad ook heel mooi, en daarvoor moet je het ook echt doen. Wij hebben nu een paar keer ook een bootje gehuurd en dat vonden wij helemaal top. Sowieso is er rond rijden alleen al leuk. Paleo is heel gezellig, veel leuke restaurants.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Karbonksel schreef:
21-01-2020 10:27
Ik ben op alle drie de eilanden geweest. Rhodos heeft veel te bieden en er is veel te zien, dus heeft misschien wel mijn voorkeur. Corfu is ook heel mooi, vooral de natuur! Dus als dat een doorslaggevende factors zou kunnen zijn dan zou ik daarvoor kiezen. Kreta is natuurlijk ook erg mooi, maar heel groot, dus je zult sowieso niet alles kunnen zien.

Hier ook op alle 3 geweest. Rhodos is mooi, vooral de oude stad. Maar of je daar elke dag heen wil? Of je moet al een hotel in de stad nemen. De stad heeft ook strand.
Rhodos is in 1 a 2 dagen rond te rijden met ern auto.
Corfu, erg mooie natuur. Corfu stad is mooi. Paleo is adembenemend mooi.
Kreta is enorm. Er is voor ieder wat te beleven.
Corfu rij je in 2 a 3 dagen rond.
Agios nikolaios is gezellig, maar klein stranden gebouwd in de bergen.
Stalis, cherso en malia zijn voor de jeugd.
Rethymnon is een mooie, oude stad, met mooi strand.
Over het hele eiland liggen prachtige opgravingen.
Kreta kun je niet in 1 vakantie bezichtigen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
21-01-2020 07:52
Zoveel was er niet te doen op Corfu.

Ik zou kiezen voor Kreta.

Al ben ik nog nooit op Rhodos geweest dus misschien is dat ook leuk.
Dit zou ik geschreven kunnen hebben. Corfu was eens maar nooit meer. En ik ga over een paar maanden voor de 8ste keer naar Kreta en daar heb ik nog steeds alles niet gezien.
vivapimpelmees schreef:
22-01-2020 12:50
Dit zou ik geschreven kunnen hebben. Corfu was eens maar nooit meer. En ik ga over een paar maanden voor de 8ste keer naar Kreta en daar heb ik nog steeds alles niet gezien.
Hey wat leuk, ben jij mij? Hier precies hetzelfde ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven