Road trip noordoosten USA (en Québec/Ontario)

20-05-2019 09:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van een 3-weekse road trip in het N-O van de USA, hebben we begin augustus nog een paar nachten in de Adirondacks te plannen. Heeft iemand van jullie mss tips welke camping een goede uitvalsbasis zou zijn voor een paar dagen ? Natuurlijk hebben we de officiële website van het park al bekeken, maar ik zoek eigenlijk wat ervarings-hulp.

Verder kamperen we o.a. ook bij Bar Harbor en bij het Moosehead Lake (allebei in Maine) Iemand hier nog goede tips voor ?

En mss hebben jullie nog andere ideeën voor het N-O van Amerika? We hebben min of meer een route uitgestippeld, maar zijn absoluut flexibel om daar vanaf te wijken, behalve dat we enkele campings ivm week-ends en/of feestdagen al vastgelegd hebben.

Ik lees graag jullie suggesties! Dank!
De Adirondacks zijn prachtig!

Ik ken je route niet en waar je allemaal heen gaat, maar wij zijn ook bij de lodge van de von Trapp familie (van the sound of music) geweest. De echte von Trapp family weliswaar he.
Ze hebben een lodge in Stowe in Vermont en het wordt nu gerund door een kleinzoon van hun. Je kan er ook het graf van o.a. Maria bezoeken en heel veel foto's en spullen en hun hele familiegeschiedenis.
Ze hebben hun eigen bier (von trapp beer) en je kan er ook lekker eten.

Hier is hun website: www.trappfamily.com

En hier vind je meer info:
https://en.wikipedia.org/wiki/Trapp_Family_Lodge

Als kind vond ik the sound of music geweldig en heb ik die videoband grijs gedraaid! Dus ik vond het echt geweldig om deze lodge te bezoeken.
De omgeving is er ook echt schitterend, vooral in de herfst! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Weet niet hoe je rondje precies loopt en hoe groot ie is, maar wij gaan tijdens onze reis whale watchen in Gloucester (net boven Boston). Misschien ook iets voor jullie?

En de Niagara Falls, of heb je die al opgenomen?

En als je van Ben & Jerry ijs houdt, is de Ben & Jerry’s Factory Tour in Waterbury misschien leuk ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal de tips eens goed bekijken. Bedankt tot zover.

In grote lijnen ziet onze trip er zo uit : NYC - Boston - Bar Harbor - Moosehead Lake – eventueel Québec en/of Montreal – Thousand Islands – Niagara Falls – Adirondacks – NYC.

Wsch moeten we iets laten vallen, op één locatie konden we niet korter dan 4 nachten boeken. Maar mss vinden we nog een andere oplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven