Still flying

07-01-2020 09:29 1297 berichten
Welkom in mijn 2de vervolgtopic! :cheer:

Inmiddels ben ik een jaar in dienst bij een airline waar ik voortaan naar zal verwijzen als TrolleyDolly's Airline (TDA). Bij een nieuw vliegjaar hoort uiteraard ook een nieuw vliegtopic die ik wederom zal volschrijven met mijn belevenissen.

In het topic van vorig jaar staan situaties beschreven die rechtstreeks uit een telenovella leken te komen. Maar dan zonder script of flatterende belichting.

Ik ben benieuwd wat 2020 voor deze TrolleyDolly in petto heeft...

Link vorig topic: reizen/gone-flying-dubai/list_messages/ ... #p29344667
Alle reacties Link kopieren
Stiekem ben ik al lang een meelezer. Leuk dat je een nieuw topic opent! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je instagram :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga weer volgen!
Alle reacties Link kopieren
ben er ook weer!
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een account aangemaakt, ik ga volgen!
Zou je me je instagram in een pb kunnen sturen?
Dat klinkt goed Dolly,

Maar wat nou als je je recurrent niet had gehaald?
Of is dat de truc om onder je contract uit te komen, zonder boete, gewoon falen voor je recurrent zodat je op het vliegtuig naar huis word gezet?
geniet van je vrije dagen Dolly, klinkt heerlijk allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Hallo hallo hallo!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Volgen van nieuwe avonturen 😀
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Nog gefeliciteerd! En ik lees je belevenissen hier ook graag weer.
anoniem_388403 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 19:46
Reden: Verkeerde emoticon
7.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar al je avonturen dit jaar!
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook, en ook benieuwd naar je insta!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je je recurrente gehaald bent. Ik ben ook erg benieuwd wat er gebeurd was als je niet geslaagd was. Geniet van je vrije tijd! De pracht van Melbourne zal ver te zoeken zijn ben ik bang.
Yes, ook benieuwd wat je dit jaar weer gaat beleven allemaal.
Volgens mij heb ik onder een steen gelegen, want ik zie dit (even gelinkt naar het andere topic) dus voor het eerst. Je klinkt leuk om te volgen.
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook weer.

Ik neem aan dat er nu veel annuleringen zijn voor de vluchten naar Melbourne, of zouden mensen er toch een mouw aan passen als ze gepland hebben om te gaan?
Ik ga je verhalen weer met plezier lezen.
Utakar schreef:
07-01-2020 16:19
Dat klinkt goed Dolly,

Maar wat nou als je je recurrent niet had gehaald?
Of is dat de truc om onder je contract uit te komen, zonder boete, gewoon falen voor je recurrent zodat je op het vliegtuig naar huis word gezet?
Dan had ik een dag later nog een kans gekregen. Maar automatisch ook een waarschuwing.

Ik kan sowieso ten allen tijde mijn contract opzeggen en naar huis gaan zonder boete te betalen. De kosten van de opleiding werden van mijn loon afgehouden tijdens mijn eerste 3 maanden in het bedrijf. Na 3 jaar krijg je dat bedrag, zo'n 2500 euro, terug. Als je voor het einde van je eerste contract vertrekt (een contract is 3 jaar), krijg je dat geld niet terug.
mendy schreef:
07-01-2020 21:58
Ik volg ook weer.

Ik neem aan dat er nu veel annuleringen zijn voor de vluchten naar Melbourne, of zouden mensen er toch een mouw aan passen als ze gepland hebben om te gaan?
Gek genoeg zit de vlucht vol... :huh:
Alle reacties Link kopieren
Leuk die ladies night!
Veel plezier!

Zit momenteel zelf in DBX, aan het wachten op mijn vlucht naar Brussel.
Heb je eigenlijk de regio rond Dubai al bezocht? Denk niet dat ik er iets over gelezen heb maar je weet nooit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven