Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Tenerife tips

26-03-2017 10:58 49 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al X-D

Zijn er mensen die tips hebben voor 10 dagen Tenerife?

Wat moet je zien/doen? Leuke restaurantjes, knusse dorpjes, mooi strand? We gaan over een week dus hopelijk is de temperatuur aangenaam :-]
Wij gaan sowieso een auto huren. Geeft ons het gevoel van vrijheid X-D

Inderdaad een hotel of appartement zoeken in het Zuiden. Waar kan je leuk zitten denk je _Vogeltje_? Bij Los Christianos bijvoorbeeld? Of wemelt het daar van de toerisme? Ik weet niet of er in april ook veel toeristen lopen? Zal wel meevallen toch :-|

En om bij de kloof van Masca te komen zet je dus de auto aan de kant en ga je te voet verder? Ik ben misschien scheel maar ik zie niet op de kaart water daar haha, dus waarom watertaxi? @-(

Deze week een leuke planning maken met mijn vriend en wat we allemaal willen gaan doen en zien. Vandaag of morgen ook een ANWB boekje oid kopen X-D
Skippybal10 schreef op 27 maart 2017 @ 09:14:

Wij gaan sowieso een auto huren. Geeft ons het gevoel van vrijheid X-D

Inderdaad een hotel of appartement zoeken in het Zuiden. Waar kan je leuk zitten denk je _Vogeltje_? Bij Los Christianos bijvoorbeeld? Of wemelt het daar van de toerisme? Ik weet niet of er in april ook veel toeristen lopen? Zal wel meevallen toch :-|

En om bij de kloof van Masca te komen zet je dus de auto aan de kant en ga je te voet verder? Ik ben misschien scheel maar ik zie niet op de kaart water daar haha, dus waarom watertaxi? @-(

Deze week een leuke planning maken met mijn vriend en wat we allemaal willen gaan doen en zien. Vandaag of morgen ook een ANWB boekje oid kopen X-D

Los Cristianos en Las Americas is allebei heel toeristisch, maar vanaf daar zijn wel alle leuke punten goed te bereiken, veel winkels in de buurt, 's avonds nog even wat drinken op een terrasje... Er zijn vast wel plaatsen waar je kunt verblijven waar het niet zo toeristisch is, maar ik denk dat je dan ook meteen overal de auto voor nodig hebt.

Vanuit Masca loop je naar beneden tot je aan de kust bent. Daar ga je met een bootje terug naar de haven van Los Gigantes. Ik had het geluk dat we vervoer hadden naar Masca en dat we bij de haven weer opgepikt konden worden. Als je niemand hebt die je weg kan brengen en op kan halen, zou ik overwegen om de auto bij de haven neer te zetten en een taxi naar Masca te nemen. Dan kun je na je wandeling ook weer terug rijden naar waar je heen moet.

Oh, en in Los Cristianos zit een Mongools barbecuerestaurant. Als je veel wilt eten voor weinig geld: doen! Erg lekker ook :)
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
_Vogeltje_ schreef op 27 maart 2017 @ 14:41:

[...]

Los Cristianos en Las Americas is allebei heel toeristisch, maar vanaf daar zijn wel alle leuke punten goed te bereiken, veel winkels in de buurt, 's avonds nog even wat drinken op een terrasje... Er zijn vast wel plaatsen waar je kunt verblijven waar het niet zo toeristisch is, maar ik denk dat je dan ook meteen overal de auto voor nodig hebt.

Vanuit Masca loop je naar beneden tot je aan de kust bent. Daar ga je met een bootje terug naar de haven van Los Gigantes. Ik had het geluk dat we vervoer hadden naar Masca en dat we bij de haven weer opgepikt konden worden. Als je niemand hebt die je weg kan brengen en op kan halen, zou ik overwegen om de auto bij de haven neer te zetten en een taxi naar Masca te nemen. Dan kun je na je wandeling ook weer terug rijden naar waar je heen moet.

Oh, en in Los Cristianos zit een Mongools barbecuerestaurant. Als je veel wilt eten voor weinig geld: doen! Erg lekker ook :)

We denken eraan om een airbnb te nemen bij Costa Adeje. Daar heb je vast ook leuke restaurantjes en gezelligheid toch? Mooi strand zagen we en volgens mij kan je vanaf daar lopen via de boulevard naar Los Cristianos en Las Americas kan lopen?

Ah zo, leuk! Gaan we zeker doen! Hmm ik had het even Gegoogled, ziet er lekker uit!
Leuk leuk! Ik wil ook maar dan in september.

Over de Masca-kloof lees ik ook heuse horrorverhalen,zeg! Dat het levensgevaarlijk zou zijn en zo?

Tips voor verblijf trouwens hier ook meer dan welkom. Ik twijfel tussen authentiek, knus en dus dus (te?) rustig en mondain, toeristisch en dus (te?) massaal en alles wat er tussen zit. Airbnb ook leuk.

Pfffff, heerlijke luxe problemen weer ;)
Solanger schreef op 28 maart 2017 @ 10:32:

Leuk leuk! Ik wil ook maar dan in september.

Over de Masca-kloof lees ik ook heuse horrorverhalen,zeg! Dat het levensgevaarlijk zou zijn en zo?

Tips voor verblijf trouwens hier ook meer dan welkom. Ik twijfel tussen authentiek, knus en dus dus (te?) rustig en mondain, toeristisch en dus (te?) massaal en alles wat er tussen zit. Airbnb ook leuk.

Pfffff, heerlijke luxe problemen weer ;)

Leuk! Wij hebben zojuist geboekt bij Costa Adeje. Wat rustiger dan Los Cristianos en Las Americas en een prachtig strand met veel leuke dingetjes te doen. En we hebben een auto geboekt! Nu nog even een dag planning maken (niet teveel want we willen ook relaxen) en dan zijn we er maandag klaar voor X-D

Meer tips zijn alsnog erg welkom! Leuk/ idyllische dorpjes, restaurantjes, mooie stranden en uitzichten en lokale omgevingen vinden wij ook erg mooi en interessant. Hoe mensen leven en hoe ze zijn. Heerlijk om mensen te kunnen kijken terwijl wij langs lopen :-]
Costa Adeje was mijn thuisbasis, absoluut een goede keuze!

Masca valt echt wel mee hoor. Ja, ik zou goede schoenen aantrekken en een lange broek vond ik ook geen overbodige luxe met de rotsen daar. Al kwam ik onderweg ook een meisje tegen in bikini, strandtuniek en teenslippers. Dan kan ik me voorstellen dat je niet helemaal ongeschonden uit de strijd komt.

En nu wil ik ook naar Tenerife ;-)
Skippybal10 schreef op 28 maart 2017 @ 12:04:

[...]

Leuk! Wij hebben zojuist geboekt bij Costa Adeje. Wat rustiger dan Los Cristianos en Las Americas en een prachtig strand met veel leuke dingetjes te doen. En we hebben een auto geboekt! Nu nog even een dag planning maken (niet teveel want we willen ook relaxen) en dan zijn we er maandag klaar voor X-D

Meer tips zijn alsnog erg welkom! Leuk/ idyllische dorpjes, restaurantjes, mooie stranden en uitzichten en lokale omgevingen vinden wij ook erg mooi en interessant. Hoe mensen leven en hoe ze zijn. Heerlijk om mensen te kunnen kijken terwijl wij langs lopen :-]
In het dorpje Arona zit een bakkerijtje, Aroma. Voor de lekkere trek. En dan ook écht lekker :)
Siam park !!!!
Ik had bij masca een korte broek aan en heb een litteken op mijn knie van tegen een rots lopen. Het was wel te doen, en ik ben niet echt super fit. Het was heerlijk om aan het einde in de zee te plonsen, heb daar denk ik nog nooit zo van genoten :-d
Goed om te horen Dolfje, ik lees zulke verschillende verhalen! Maar Masca komt in het programma, dat is nu wel zeker....
Wij waren wel met een georganiseerde excursie, werden dus naar Masca gebracht en met gids naar beneden en met boot naar Los Gigantes en vanuit daar weer terug. Het is echt mooi.

Maar oh die spierpijn :-d
Wij gaan in mei naar Tenerife en zitten in Playa Paraiso. Ik las al dat het daar heel rustig is.

Ik zag een heel leuk eettentje voorbij komen, het heet Halfway Café en zit in Adeje. Kijk maar eens op hun Facebookpagina. Ziet er echt heerlijk uit.

Weet iemand trouwens of Playa Paraiso een beetje wat is?
Nog even wat tips:

Het is wel verstandig meerdere sites te checken voor autoverhuur. Kan nogal wat schelen in prijs. En ook de opties die je hebt. Bijvoorbeeld de verzekering beter afkopen en de optie voor brandstof als vol-vol nemen.

Maar wellicht wist je dit al.
Joyce78 schreef op 30 maart 2017 @ 21:15:

Nog even wat tips:

Het is wel verstandig meerdere sites te checken voor autoverhuur. Kan nogal wat schelen in prijs. En ook de opties die je hebt. Bijvoorbeeld de verzekering beter afkopen en de optie voor brandstof als vol-vol nemen.

Maar wellicht wist je dit al.

Half way cafe ziet er inderdaad heerlijk uit! Leuk dat jullie ook gaan :)

Ja we hebben een goede prijs gekregen met een auto huren. Het kon via mijn vriend zijn werk. Was een stuk goedkoper! Voor 10 dagen betalen we maar €100 euro!

Vanochtend nog een leuk boekje over Tenerife gekocht. Kan ik dit weekend lekker verder in verdiepen ;-) Zo'n zin in!
100 euro? Waar is dat? Dat wil ik ook wel! :applause:
Ga zeker naar het Siam Park, echt heel leuk! Zorg wel dat je fastpassen aanschaft want lang wachten in de brandende zon is erg vervelend...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Goede reis morgen en veel plezier Skippybal!
De botanische tuin in Puerto de la Cruz! Schitterend!
Fijne vakantie Skippybal!

Wij gaan bijna nooit twee keer naar dezelfde plek maar Tenerife wil ik wel naar toe terug.
Dank jullie wel!! :D
Fijne vakantie!

En mocht je nog leuke tips hebben nadat je zelf geweest bent, zou je ze dan willen delen? :)
Net een paar dagen terug gekomen uit Tenerife. Het was heerlijk!

Elke dag heerlijk weer, 1 dag gehad met wolken maar alsnog een prima temperatuur.

We hebben de Masca kloof bewandeld, phoe! Dat hadden we misschien wat onderschat haha. We hebben er 4 uur over gedaan maar wat was het prachtig! Verder zijn we met de kabelbaan naar de Teide geweest. Niet helemaal naar de top want daar heb je speciaal vergunning voor nodig. Maar we vonden 3700 meter hoog genoeg! Ik voelde echt dat de lucht anders is. Heel mooi om de andere eilanden en de vulkaan te zien.

Verder is La Laguna echt een leuke plek om lekker tapas te eten. Overal zagen we wel muziekbandjes die de sfeer nog leuker maakte.

En dat we een auto hebben gehuurd was echt een must. Bijna elke dag zaten we in de auto om plekjes te ontdekken. Het eiland heeft veel te bieden! We hebben 2 dagen aan het strand gelegen op een huurbedje en dat was ook heerlijk. Je wordt alleen gek van die mensen die van alles aan je proberen te verkopen :P

Voor diegene die nog gaan: heel veel plezier! Mochten jullie nog wat tips willen, dan hoor ik ze graag als ik ze kan geven :)
Wat leuk dat je je ervaringen nog even deelt, en fijn dat het zo'n geslaagde vakantie was!
Fijn dat het leuk was TO.

Ja Masca, zeker mooi!

Die verkopers op het strand kan ik me van twee jaar geleden niet echt herinneren , zijn niet elke dag naar het strand geweest maar toch wel een aantal dagen.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven