Reizen
alle pijlers
Thessaloniki
vrijdag 25 oktober 2024 12:34
vrijdag 25 oktober 2024 12:53
vrijdag 25 oktober 2024 14:51
Oeh tips voor lekker eten ontvang ik graag!Nijlpaard schreef: ↑25-10-2024 12:53Ik ben er heel vaak geweest. Het is niet perse een hele mooi stad, maar je kunt er prima een paar dagen verblijven. Je hebt wel wat leuke buurten met markten, bezienswaardigheden en er een strand relatief dichtbij. Bovendien is het een hele goede plek voor goed eten!
zaterdag 26 oktober 2024 07:48
Ik ben er vorig jaar 3 dagen geweest. Ik vond het een leuke stad voor een paar dagen, de meeste bezienswaardigheden zijn goed lopend te doen. Ik vond vooral de 'bovenstad' met de burcht erg leuk, met prachtig uitzicht over de stad. Thessaloniki is een erg drukke, beetje chaotische stad, typisch Grieks, leuk voor een paar dagen. Na mijn verblijf in Thessaloniki ben ik nog 4 dagen in Kavala geweest, daar verbleef ik in een schattig huisje in de oude stad op het schiereiland, met kleine smalle straatjes en steegjes, en op de top een burcht. Ik vond het hier leuker dan in Thessaloniki. Ik heb vanuit Kavala ook een bezoek gebracht met de bus, half uur rijden, aan de archeologische site van Philippi. Als je hiervan houdt, is dit zeker de moeite waard.
Ik weet niet in welke maand je gaat, maar ik was er in februari en er waren toen niet veel toeristen, maar alle bezienswaardigheden waren open en ook de meeste restaurantjes.
Ik weet niet in welke maand je gaat, maar ik was er in februari en er waren toen niet veel toeristen, maar alle bezienswaardigheden waren open en ook de meeste restaurantjes.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in